خانه / دسته‌بندی نشده / ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ثبت-نام-کنکور-کاردانی-فنی-حرفه-ای

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

ثبت-نام-کنکور-کاردانی-فنی-حرفه-ای

[contact_info title= “ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای”]

از سال ۹۸ پذیرش در برخی از رشته های کاردانی فنی حرفه ای با کنکور و در برخی رشته ها به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می پذیرد. پذیرش در رشته های تاسیسات مکانیکی، شبکه و نرم افزار، تربیت بدنی، مکانیک خودرو، گرافیک، نقشه کشی معماری، حسابداری، صنایع غذایی و الکتروتکنیک از طریق کنکور کاردانی فنی حرفه ای انجام می شود. در ادامه به طور مفصل به زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰، شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای و … خواهیم پرداخت.

زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰

طبق توصیه کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاروه قبل از اقدام به ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای، ابتدا دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای را دانلود و به طور کامل مطالعه فرمایید. پس از اطلاع از شرایط مهم و تهیه مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای مندرج در دفترچه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی danjesh.org مراجعه نمایید و از منوی سمت راست گزینه “کاردانی فنی حرفه ای” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

سپس در صفحه جدید، بر روی لینک مربوط به ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰ کلیک کنید. در گام بعدی باید از منوی سمت راست “خرید سریال ثبت نامی” را انتخاب و با واریز هزینه به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شبکه شتاب، سریال ۱۲ رقمی را دریافت کنید. پس از خرید کارت اعتباری، مجدد بر روی لینک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰ کلیک و گزینه ثبت نام جدید را انتخاب کنید. مدارک خواسته شده را بارگذاری (آپلود) کرده و فرم ثبت نام را تکمیل و کد رشته محل های انتخابی خود را وارد نمایید. در نهایت پس از پایان پروسه ثبت نام، شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام ارائه شده را دریافت و از آن پرینت تهیه نمایید تا در زمان اعلام نتایج با مشکل مواجه نشوید. در رابطه با زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰ نیز لازم به توضیح است که ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰ از ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ آغاز و تا ۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. چنانچه تغییری در زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰ رخ دهد، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام الو مشاوره نیز در جریان آخرین اخبار مربوطه قرار خواهید گرفت.

شرایط ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰

داوطلبان برای شرکت در هر آزمونی بایستی یکسری شرایط و ضوابط را دارا باشند ، آزمون کاردانی فنی حرفه ای نیز جزو همین آزمون ها می باشد که ما در ادامه این مقاله به ذکر شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون خواهیم پرداخت.

شرایط عمومی

  • اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • نداشتن عناد و مبارزه مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • عدم داشتن وابسـتگی تشـکیلاتی بـه گروه های محارب.
  • عدم پرداخت کمک مالی به گروه های محارب یا هواداری از گروهک ها و داشتن عضویت در آن ها.
  • تبلیغ ماتریالیسم و ادیان ساختگی.
  • عدم احراز فساد اخلاقی – اشتهار به فحشا و منکرات اخلاق – اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی

  • داشتن مدرک فنی حرفه ای و کاردانش نظام جدید یا دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم الزامی می باشد.
  • چنانچه داوطلبی مدرک دیپلم متوسطه رشته های نظری، پیش دانشگاهی و یا مدرک بالاتر از کاردانی دارا باشند مجاز به ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نیستند.
  • داوطلبانی که پذیرفته شده دوره های روزانه (دولتی) مقطع کاردانی فنی حرفه ای سال ۹۹ هستند، مجاز به ثبـت نـام برای دوره های روزانه سال ۱۴۰۰ نخواهند بود.
  • چنانچه داوطلبی، دانشجوی دوره های شبانه و دانشگاه های فنی و حرفه ای باشد و از معافیـت تحصیلی استفاده نموده اند، در صورتی که علاقمند به ثبت نام و شرکت مجدد در دوره های کاردانی فنی حرفه ای باشد، بایستی از رشته قبلی خود انصراف دهد.
  • داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند.
  • داوطلبانی مجاز به شرکت درآزمون کاردانی فنی حرفه ای نیمسال دوم می باشند که مدرک فارغ التحصیلی خود را تا پایان نیمسال اول تحصیلی دریافت کنند در غیر این صورت پذیرش آن ها لغو خواهد شد.

دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰

در ابتدا لازم است گفته شود که انتخاب رشته، رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای در یک بازه زمانی و همزمان با ثبت نام انجام خواهد شد. جهت سهولت دسترسی شما داوطلبان گرامی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای ۹۹، لینک دانلود دفترچه در این بخش در اختیار شما قرار داده شده است.

دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 

جهت دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰ کلیک کنید.

(به محض انتشار دفترچه، لینک بالا فعال خواهد شد)

با توجه به تغییر روند پذیرش کاردانی فنی حرفه ای برخی از داوطلبان سردرگم شده اند، از این رو مشاوران تخصصی مرکز الو مشاوره تصمیم به نگارش این مقاله گرفتند. چنانچه پس از مطالعه این مقاله، سوال و یا ابهامی برای شما مطرح گردید با ما تماس حاصل فرمایید.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان مقطع کاردانی فنی حرفه ای :

ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید
زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید
مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 
منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای
دفترچه انتخاب رشته فنی و حرفه ای
 زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای
نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای
تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای 

[banner]

[contact_info title= “ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید…

همچنین ببینید

لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-علمی-کاربردی-1400

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

[contact_info title= “لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ “] دانشگاه علمی کاربردی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.