خانه / کاردانی فنی حرفه ای / کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹
کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”]

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ همانند سال های گذشته در خرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام گرفت و پذیرش در ۹ رشته از طریق شرکت در کنکور و برگزاری آزمون می باشد. طبق اطلاع رسانی های سازمان سنجش آزمون کاردانی فنی حرفه ای در شهریور ماه برگزار می شود و  کلیه داوطلبان باید قبل از برگزاری آزمون اقدام به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه کنکور نمایند. در کارت ورود به جلسه اطلاعات مهمی از جمله ساعت و محل برگزاری آزمون ، شماره داوطلبی و اطلاعات سهمیه داوطلب ذکر شده است . در این مقاله قصد داریم ، راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای را به داوطبان ارائه کنیم.

[point1 title= “داوطلبان آزمون کاردانی فنی حرفه ای برای حضور در آزمون می بایست علاوه بر کارت ورود به جلسه ، شناسنامه و یا کارت ملی خود را نیز به همراه داشته باشند”]

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ روز جمعه ۱۴ شهریور ماه می باشد. لینک دریافت کارت ورود به جلسه نیز حداکثر ۲ الی ۳ روز قبل از برگزاری آزمون در سایت فعال خواهد شد. شما داوطلبان می توانید با عضویت در کانال تلگرام کنکور الومشاوره ، ضمن اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ از سایر اخبار تحصیلی مرتبط نیز مطلع شوید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

  1. ورود به سامانه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org،
  2. کلیک بر روی گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای” از منوی سمت راست سایت
  3. کلیک بر روی لینک فعال شده “سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای ۹۹”
  4. انتخاب یکی از چهار روش و دریافت کارت ورود به جلسه

روش اول : شماره پرونده + شماره سریال

روش دوم : شماره پرونده + کدپیگیری

روش سوم : شماره پرونده + شماره داوطلبی

روش چهارم : شماره پرونده + کدملی

توجه : چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی ، پرونده و یا کدپیگیری مورد نیاز ، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود ، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده ، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم می باشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند ، لذا ضرورت دارد با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی اطلاعات اقدام نمود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش بر روی لینک کلیک کنید.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

پس از دریافت کارت ورود به جلسه کاردانی فنی حرفه ای ممکن است مغایرتی در برخی از بندهای آن مشاهده شود که نحوه اصلاح اطلاعات اشتباه یا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و یا به صورت حضوری با مراجعه به باجه های رفع نقص می باشد.

  • با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون ، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای نام خانوادگی و نام ، شماره شناسنامه ، سال تولد ، شماره ملی ، کد و عنوان رشته تحصیلی ، موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی ، سال و ماه اخذ مدرک تحصیلی ، معدل فارغ التحصیلی و کد و عنوان محل های انتخابی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند ، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند
  • در صورتی که داوطلب نسبت به بندهای  جنس ، دین ، معلولیت ، زبان امتحانی تفاوتی مشاهده نمود ، ضروری است  به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نمایند.
  • چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند ، لازم است به قسمت ویرایش اطلاعات سایت سازمان سنجش مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح سهمیه اقدام نمایند تا در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط ، سهمیه مورد نظر برای آنان اعمال گردد.
  • چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلبی فاقد عکس می باشد و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله ، فاقد مهر بودن عکس ، اشتباه عکس و واضح نبودن عکس و … می باشد ، ضروری است با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه های رفع نقص مراجعه و موضوع را پیگیری نمایند تا مشکل برطرف گردد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای 
تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای
اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای
لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

[konkor]

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای

لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای

[contact_info title= “لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای”] از سال ۹۸ سازمان سنجش …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.