خانه / کاردانی فنی حرفه ای / کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای
کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای”]

کنکور کاردانی فنی حرفه ای هر ساله برای فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای و کاردانش  در ۹ رشته نقشه کشی معماری ، مکانیک خودرو ، گرافیک ، صنایع غذایی ، حسابداری ، تربیت بدنی ، شبکه و نرم افزار ، تاسیسات مکانیک و الکتروتکنیک برگزار می شود و داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور یکی از رشته های فوق را دارند ، باید در تاریخ تعیین شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور ، برای ثبت نام اینترنتی اقدام کنند. داوطلبان پس از انجام ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای در موعد مقرر بایستی در مرداد ماه خود را برای شرکت در آزمون آماده کنند. لازم است گفته شود که متقاضیان باید چند روز قبل از شروع آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی (کارت ملی) از الزامان حضور در جلسه آزمون می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ذکر شده است.

[point1 title= “داوطلبان آزمون کاردانی فنی حرفه ای برای حضور در آزمون می بایست علاوه بر کارت ورود به جلسه ، شناسنامه و یا کارت ملی خود را نیز به همراه داشته باشند”]

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای ورود به دانشگاه های فنی حرفه ای و غیرانتفاعی تنها از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی قابل دریافت است. بدین شکل که هر فرد باید با داشتن اطلاعات ثبت نام آزمون ، وارد سایت سنجش شده و قدام به پرینت ( چاپ ) آن کنند . نحوه دریافت کارت به ۴ صورت است :

روش اول : شماره پرونده + شماره سریال

روش دوم : شماره پرونده + کدپیگیری

روش سوم : شماره پرونده + شماره داوطلبی

روش چهارم : شماره پرونده + کدملی

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ، امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات اشتباه اطلاعات فراهم می شود که به شرح زیر می باشد :

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون ، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای نام خانوادگی و نام ، شماره شناسنامه ، سال تولد ، شماره ملی ، کد و عنوان رشته تحصیلی ، موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی ، سال و ماه اخذ مدرک تحصیلی ، معدل فارغ التحصیلی و کد و عنوان محل های انتخابی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند ، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند
در صورتی که داوطلب نسبت به بندهای  جنس ، دین ، معلولیت ، زبان امتحانی تفاوتی مشاهده نمود ، ضروری است  به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نمایند.
چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند ، لازم است به قسمت ویرایش اطلاعات سایت سازمان سنجش مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح سهمیه اقدام نمایند تا در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط ، سهمیه مورد نظر برای آنان اعمال گردد.
چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلبی فاقد عکس می باشد و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله ، فاقد مهر بودن عکس ، اشتباه عکس و واضح نبودن عکس و … می باشد ، ضروری است با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه های رفع نقص مراجعه و موضوع را پیگیری نمایند تا مشکل برطرف گردد.

نکات مهم

  • داوطلبانی که  دسترسی به شماره پرونده و سایر اطلاعات خود ندارند ، می بایست از منوی سمت چپ سایت و از طریق ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ابتدا اطلاعات خود را بازیابی کنند و سپس از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند.
  • درزمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای و حضور در جلسه آزمون ، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.
  • درهای ورودی حوزه های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ بسته خواهد شد و فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت ۸:۰۰ آغاز می گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درهای ورودی به محوطه و یا سالن های امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.
  • هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علا بر پرینت کارت شرکت در آزمون ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار ، چند مداد سیاه نرم پررنگ ، مداد تراش ، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
  • داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی ، جزوه ، کتاب ، ماشین حساب  ، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیدا خودداری نمایند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای 
تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای
اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای
لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

[konkor]

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای

لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای

[contact_info title= “لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای”] از سال ۹۸ سازمان سنجش …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.