خانه / کاردانی فنی حرفه ای / تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای

تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای

تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای

[contact_info title= “تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای”]

پس ازاعلام نتایج انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای  داوطلبانی که در رشته های انتخابی خود پذیرفته شوند می توانند همراه با مدارک لازم برای ثبت نام حضوری خود در واحد دانشگاهی پذیرفته شده اقدام نمایند اما ممکن است برخی از داوطلبان به دلیل علاقه نداشتن به رشته و دانشگاه پذیرفته شده خود اقدام به انجام ثبت نام حضوری نکنند و در این صورت ظرفیت رشته در دانشگاه مورد نظر تکمیل نمی شود.

زمان شروع تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای در آذر ماه می باشد.

زمان تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۸

پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۳۰ آبان ماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به تقاضای تعدادی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی ، مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون کاردانی فنی حرفه ای در سال ۹۸ برگزار خواهد شد که زمان در نظر گرفته شده برای آن از روز شنبه به تاریخ ۲ آذر ماه آغاز شده و تا روز دوشنبه به تاریخ ۳۰ دی ماه ادامه دارد و داوطلبان حدود ۲ ماه فرصت دارند برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۸

لیست رشته های که دارای ظرفیت هستند تحت عنوان دفترچه ای توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبان باید در ابتدا با دانلود این دفترچه از رشته های ارائه شده مطلع گردند و در صورتی که رشته و دانشگاه مورد نظر آن ها ارائه شده بود ، می توانند برای انجام ثبت نام به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند لازم به ذکر است که تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند ، می توانند در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی فنی و حرفه ای شرکت کنند.

دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۸

برای اطلاع از رشته های ارائه شده ، دانشگاه های ارائه دهنده رشته ها و هم چنین ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته ها باید دفترچه ای را که در سایت سازمان سنجش قرار داده می شود دانلود و بررسی نمایید تا با آگاهی کامل اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته نمایید.

دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی فنی حرفه ای

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی فنی حرفه ای ۹۸

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۸

برای شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای داوطلبان باید از شرایط و ضوابط مطلع باشند که به شرح موارد زیر هستند :

  • هر یک از داوطلبان تنها مجاز به انتخاب یک کد رشته محل در یک موسسه می باشند و چناچه داوطلبی در دو کد رشته ثبت نام کند ، اطلاعات ثبت نامی او در هر دو کد رشته حذف خواهد شد.
  • داوطلبان مجاز به ثبت نام در رشته های هستند که در آزمون آن شرکت کرده و متناسب با مدرک دیپلمشان باشد.
  • پذیرفته شدگان مرحله اول انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای چنانچه با شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت در رشته انتخابی خود پذیرفته شوند ، قبولی اولیه آن ها لغو و باطل می شود.
  • تمامی داوطلبان اعم از داوطلبانی که در اننخاب رشته اولیه خود پذیرفته شده اند یا نشده اند ، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می باشند.
  • داوطلبان آقا باید از لحاظ وضعیت نطام وظیفه مشکلی جهت ثبت نام نداشته باشند.

در هر مرحله از ثبت‌ نام و یا هنگام تحصیل چنانچه مشخص گردد داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه داده و واجد شرایط نمی‌ باشد قبولی داوطلب باطل و از ادامه تحصیل وی ممانعت به عمل خواهد آمد .

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۹۸

  • اصل‌‌ مدرک ‌‌دیپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌ جدید ( نظام ۳-۳-۶ ) در یکی‌ از شاخه‌های‌ کاردانش‌ یا فنی‌ و حرفه‌ ای‌ ‌
  • اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌ قدیم ( هنرستان) مبنی‌ برگذراندن‌ کلیه‌ دروس‌ چهارساله
  • اصل مدرک تحصیلی دیپلم یا گواهی پایان تحصیلات شاخه نظری نظام جدید ( نظام ۳-۳-۶ )  مبنی بر گذراندن کلیه واحد های دوره مربوط .
  • اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ کپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن . ‌
  • شش قطعه‌ عکس‌ ۴×۳ تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ در سال ‌جاری‌ .
  • ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم به موسسه محل قبولی ( درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان دولت   می‌بایست اقدام شود )
  • داوطلبان‌ آقا لازم‌ است‌ مدرکی‌ را که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ آنان‌ را مشخص‌ کند ، ارائه‌ نمایند .
  • کارنامه علمی‌ حاوی رتبه و تراز داوطلبان

[konkor]

[contact_info title= “تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”] ثبت نام کنکور …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.