خانه / مشاوره تحصیلی تلفنی / دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای
دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای
دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای

امسال بر خلاف سال گذشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای تمام داوطلبان گروه فنی و حرفه ای برگزار خواهد شد. رشته های این مقطع تحصیلی به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ارائه می گردد که داوطلبان می توانند در هر دو شیوه ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای همزمان با هم انجام می شود و داوطلبان مجاز به انتخاب کد رشته های مرتبط با رشته تحصیلی خود می باشند.

ممکن است داوطلبان این سوال را مطرح کنند که دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته از کدام سایت و در چه تاریخی منتشر خواهد شد که ما در ادامه این مقاله به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت ، پیشنهاد می کنیم تا انتها مطالعه کنید.

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی ۹۸

با توجه به اینکه مجری برگزاری کنکور کاردانی فنی سازمان سنجش کشور می باشد بنابراین ثبت نام آن نیز توسط همین سازمان انجام می گردد. متقاضیان می بایست باید برای دریافت دفترچه به آدرس اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند. زمان ثبت نام و انتخاب رشته باکنکور و بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای ، ۲۲ اردیبهشت آغاز و تا ۲۸ اردیبهشت ۹۸ نیز ادامه خواهد داشت.

معمولا لینک دانلود دفترچه چند روز قبل از شروع ثبت نام بر روی سایت قرار می گیرد ، یعنی از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه قابل رویت خواهد بود. با توجه به اینکه هنوز دفترچه ای منتشر نشده است ، در صورت انتشار این لینک فعال می گردد. ممکن است برخی از داوطلبان بخواهند از لیست رشته های سال گذشته آگاهی پیدا کنند به همین دلیل دفترچه را برای شما قرار داده ایم.

دفترچه کاردانی فنی حرفه ای 

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای ۹۷

(برای دانلود دفترچه ، بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای ۹۸

(به محض انتشار دفترچه ، این لینک فعال می شود)

همچنین ببینید

مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری [contact_info title= “مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری “]  موفقیت در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.