خانه / مشاوره تحصیلی تلفنی / زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای

همتنطور که مستحضر هستید سال گذشته کنکور مقطع کاردانی فنی حرفه ای از نظام آموزشی حذف شد اما با توجه به اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان سنجش کنکور این مقطع تحصیلی مجددا برگزار می شود و داوطلبان واجد شرایط می توانند برای پذیرش در رشته محل های پرمتقاضی دانشگاه های روزانه در این آزمون شرکت کنند. رشته های کاردانی فنی حرفه ای به دو صورت با کنکور و بدون کنکور ارائه می شود و داوطلبان می توانند در بازه زمانی مشخص شده از سوی سازمان سنجش در هر دو شکل پذیرش شرکت کنند ، به عبارت دیگر ثبت نام و انتخاب رشته با کنکور و بدون کنکور به صورت مشترک و همزمان انجام می شود.

ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۸ نیز ادامه خواهد داشت ، داوطلبان علاقمند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org  و خرید کارت اعتباری مربوطه نسبت به ثبت نام انتخاب کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام کنند. برای انجام یک انتخاب رشته دقیق بایستی دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای را مطالعه کنید. چنانچه سوالی در این زمینه برای شما مطرح گردید می توانید با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۹۸

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای ۹۸ از ۲۲ اردیبهشت ما آغاز خواهد شد ، بنابراین لینک دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته از دو روز قبل بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. ما برای سهولت در این امر لینک دریافت دفترچه را در ادامه مطلب قرار می دهیم.

دانلود دفنرچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۸ 
(به محض انتشار لینک بالا فعال می گردد)

 

همچنین ببینید

مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری [contact_info title= “مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری “]  موفقیت در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.