خانه / کارشناسی ارشد / تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد
تاریخ-برگزاری-آزمون-کارشناسی-ارشد

تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد

تاریخ-برگزاری-آزمون-کارشناسی-ارشد

[contact_info title= “تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد”]

داوطلبان به منظور شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰ باید ابتدا از تمام شرایط و ضوابط ثبت نام آگاهی پیدا کنند. شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در دفترچه آورده شده است که داوطلبان می توانند با توجه به آن ها برای ثبت نام اقدام نمایند . در قدم بعدی داوطلبان باید در تاریخ تعیین شده برای خرید کارت اعتباری اقدام نمایند و سپس فایل عکس اسکن شده خود را همراه دیگر مدارک با توجه به توضیحات ارائه شده تهیه نمایند. داوطلبان پس از ارائه مدارک و ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، باید در تاریخ تعیین شده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند و در زمان برگزاری آزمون در حوزه مربوطه حضور یافته و پاسخنامه سوالات را به دقت تکمیل نمایند. در ادامه به ذکر زمان دقیق برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ پرداخته ایم.

[point1 title= “آزمون کارشناسی ارشد به صورت مشترک و یکپارچه برای دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد برگزار می شود.”]

تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ طبق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، اواخر فروردین ماه برگزار خواهد شد، البته فعلا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، تاریخ دقیق را از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام کارشناسی ارشد به اطلاعتان خواهیم رساند. ضمنا توجه داشته باشید که برخی از رشته ها دارای آزمون عملی نیز هستند یعنی علاوه بر اینکه باید در آزمون سراسری کارشناسی ارشد شرکت کنند در آزمون عملی آن رشته که متعاقبا زمان برگزاری آن توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود نیز شرکت نمایید. شما داوطلبان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون کارشناسی ارشد مطالب سایت الومشاوره را دنبال کنید و یا با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز الومشاوره، در جریان آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ قرار بگیرید.

” کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ روزهای چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۵ ، پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۶ و جمعه مورخ ۱۴۰۰/۳/۷ برگزار خواهد شد . “

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

برای شرکت در جلسه آزمون ارشد همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است ؛ لذا کلیه داوطلبان بایستی شخصا برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و کارت آزمون خود را پرینت نمایند. لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دو الی سه روز قبل از برگزاری آزمون در سامانه این آزمون فعال شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد سراسری و آزاد سازمان سنجش دو راه برای داوطلبان قرار می‌دهد روش اول از طریق وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام و در روش دوم از طریق وارد کردن شماره پرونده و کد ملی و سال تولد.
داوطلبانی که شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام خود را فراموش کردند توجه داشته باشند که بدون داشتن این اطلاعات نمی‌تواند کار دریافت کنند اما راه چاره چیست؟ این دسته از داوطلبان می‌توانند با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش که در منوی سمت راست سایت قرار دارد ، درخواست خود را مبنی بر دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ارسال کنند و منتظر باشند که سازمان پاسخ آنها را بدهد و پس از دریافت اطلاعات می‌توانند مجدداً با کلیک بر روی لینک کارت ورود به جلسه ، از کارت خود را پرینت تهیه نمایند.

سوالات متداول داوطلبان

  • آیا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد یکیست ؟

بله زیرا چند سالی است که داوطلبان دانشگاه آزاد و سراسری در یک آزمون واحد شرکت می کنند.

  • زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی چه تاریخی است ؟

معمولا کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ۳ تا ۵ روز قبل از زمان برگزاری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

  • شماره پرونده خود را فراموش کرده ام ، آیا راه دیگری برای دریافت کارت ورود به جلسه وجود دارد ؟

بدون اطلاع از شماره پرونده امکان دریافت کارت ورود به جلسه وجود ندارد و برای بازیابی آن می توانید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ارسال درخواست انجام دهید.

  • آدرس دقیق باجه های رفع نقص چه زمانی و توسط چه سایتی منتشر می شود ؟

همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آدرس باجه های رفع نقص نیز در سایت سازمان سنجش قرار داده می شود.

مطالب مهم جهت مطالعه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ :

منابع کنکور کارشناسی ارشد
شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
شهریه کارشناسی ارشد
زمان برگزاری آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد
اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد
راهنمای جامع انتخاب رشته کارشناسی ارشد
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد
ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.