خانه / دسته‌بندی نشده / کانال تلگرام الو مشاوره
کانال تلگرام الومشاوره

کانال تلگرام الو مشاوره

کانال تلگرام الومشاوره

[contact_info title= “کانال تلگرام الو مشاوره”]

سایت الو مشاوره کانال تلگرامی را ایجاد کرده تا شما داوطلبان بتوانید به آخرین اخبار تحصیلی و مقالات اختصاصی در خصوص تمام آزمون های سراسری ، کارشناسی ارشد ، دکتری و …. دسترسی داشته باشد. کاربران در هر کجای دنیا می توانند تنها با عضویت در کانال تلگرام الو مشاوره از به روز ترین اخبار تحصیلی مطلع شوند. طی این اقدام کاربران در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند با عضویت رایگان در این کانال از تمامی اطلاعات و آخرین اخبار تحصیلی آگاه شوند. تاریخ ثبت نام در آزمون ها و دانشگاه ها ، معرفی رشته های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه ها ، بازارکار و فرصت شغلی رشته ها و صدها موضوع دیگر از جمله مورادی است که در کانال الومشاوره به آن پرداخته شده است.

[point1 title= “با عضویت در کانال تلگرام  الو مشاوره ، به راحتی و رایگان از آخرین و به روز ترین اخبار تحصیلی مرتبط مطلع شوید”]

اخبار کانال تلگرام الو مشاوره

در کانال تلگرام الومشاوره اخبار تحصیلی آزمون های آزمایشی ، شرایط پذیرش و ورود به دانشگاه ها ، رتبه قبولی رشته ها و …. اطلاع رسانی می شود.

اخبار مدارس

اخبار کنکور

اخبار کنکور کارشناسی ارشد

اخبار آزمون دکتری تخصصی

علاوه بر موارد فوق در زمینه های آزمون نظام مهندسی ، آزمون دانشگاه های افسری ارتش و سپاه ، آزمون وکالت ، آزمون قضاوت و …. اطلاع رسانی های لازم در این کانال انجام می گیرد.

[banner]

[contact_info title= “کانال تلگرام الو مشاوره”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-علمی-کاربردی-1400

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

[contact_info title= “لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ “] دانشگاه علمی کاربردی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.