خانه / کارشناسی ارشد / زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد
زمان-برگزاری-کنکور-کارشناسی-ارشد

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

زمان-برگزاری-کنکور-کارشناسی-ارشد

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد”]

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از علاقه مندان به شرکت در این کنکور ثبت نام به عمل آورده و مقدمات لازم برای ایجاد رقابت را فراهم می کند. کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و تکمیل فرم ثبت نام تا تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد  ۱۴۰۰فرصت خواهند داشت به مطالعه منابع رشته امتحانی خود پرداخته و آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون کسب نمایند. متقاضیان می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ارشد از منابع مربوط به رشته امتحانی خود مطلع شده و در فاصله زمان ثبت نام تا زمان برگزاری این آزمون به مطالعه و تست زنی بپردازند. در ادامه به ذکر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و برخی نکات مربوط به آزمون کارشناسی ارشد خواهیم پرداخت.

[point1 title= “آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۱۴۰۰ به صوت مشترک و همزمان با هم در فرودین ماه برگزار می شود.”]

زمان برگزاری کنکور کارشناشی ارشد ۹۹

طبق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰قرار است آزمون کارشناسی ارشد ، فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار گردد. البته فعلا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز در جریان آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ قرار خواهید گرفت.

نکات مهم

  • ادرس دقیق حوزه های امتحانی بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است و این ادرس قابل تغییر نمی باشد.
  • حضور داوطلب نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل امتحان ضروری است.
  • داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در یکی از رشته های شناور نیز شرکت کرده اند، نگران تداخل برگزاری این دو آزمون نباشند و در این خصوص تدابیری اندیشیده شده است.
  • از آوردن کتاب، جزوه، ماشین حساب و … خودداری نمایید و در غیر این صورت تقلب محسوب خواهد شد.

📣 کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ روزهای چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۵ ، پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۶ و جمعه مورخ ۱۴۰۰/۳/۷ برگزار خواهد شد . 

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

مراقبین حاضر در جلسه آزمون کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد را با اطلاعات مندرج در کارت شناسایی مطابقت داده و در صورت مغایرت هر یک از قسمت ها از ورود داوطلبان به جلسه ممانعت به عمل می آورند. بنابراین توصبه می شود با تهیه پرینت کارت ورود به جلسه که لینک آن دو الی سه روز قبل از روز برگزاری آزمون فعال می شود ، آن را همراه داشته باشید.
همچنین در صورتی که هر گونه مغایرتی را در کارت خود مشاهده کردید نسبت به ویرایش آن از طریق سایت سازمان سنجش و یا از طریق باجه های رفع نقص آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایید.
داوطلبان پس از اتمام فرایند برگزاری آزمون ارشد ۱۴۰۰ می توانند دفترچه سوالات آزمون را از سایت سازمان سنجش دانلود کرده و پس از بررسی سوالات به تخمین تراز اکتسابی خود بپردازند. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد و انتشار کارنامه اولیه آزمون ارشد مسیر دانشگاه آزاد از دانشگاه های سراسری جدا می شود بدین صورت که داوطلبان متقاضی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org و انتخاب رشته سایر دانشگاه ها نیز از طریق سایت sanjesh.org انجام می پذیرد.

چنانچه هنگام دریافت کارت خود دچار مشکل شدید می توانید در صورت تمایل با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره که متخصص در این زمینه هستند تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما داوطلبان گرامی قرار دهند.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کارشناسی ارشد :

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری
لیست رشته های کارشناسی ارشد سراسری
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.