خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400

[contact_info title= “هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰”]

مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هر ساله در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم دانش آموز می پذیرند. پذیرش در مقطع ششم به هفتم مدارس تیزهوشان از طریق آزمون و در مدارس نمونه دولتی بر اساس سوابق تحصیلی است و پذیرش در مقطع نهم به دهم مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به صورت یک آزمون جامع مشترک می باشد. یکی از مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ است. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ و همچنین نحوه پرداخت ثبت نام آزمون تیزهوشان خواهیم پرداخت.

[point1 title= “پرداخت مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان صرفا به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام خواهد شد.”]

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  ۹۹ – ۱۴۰۰ اواسط اردیبهشت ۹۹ و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ اواخر فروردین ۹۹ آغاز و به مدت چند روز ادامه خواهد داشت. داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، سوالاتی را در رابطه با میزان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان و نحوه پرداخت هزینه مطرح می کنند. از این رو شما را به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می کنیم.

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

قبل از آغاز بازه زمانی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم منتشر می شود که در آن به موارد مختلفی همچون جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰، مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و … پرداخته می شود. جهت ثبت نام می بایست به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایید و پس از تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰، هزینه ثبت نام را از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب و دارای رمز دوم و CCV2 را پرداخت نمایید. داوطلبان آزمون تیزهوشان سال گذشته، جهت ثبت نام مبلغ ۲۸ هزار تومان واریز کردند. به محض انتشار دفترچه، مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ از طریق همین مطلب اطلاع رسانی خواهد شد.

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

طبق روال سال های گذشته داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم جهت ثبت نام می بایست به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایند. پس از تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ نیز می بایست مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب و دارای رمز دوم و CCV2 را واریز نمایند. مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان سال گذشته، ۱۸ هزار تومان واریز کردند. به محض انتشار دفترچه و مشخص شدن مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

جهت ثبت نام و پرداخت هرینه، همانطور که گفته شد، ابتدا به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنید. سپس در محل های مشخص شده در سمت راست صفحه، کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد کنید.

سپس سیستم از شما می خواهد که نقش “نام دانش آموز” و عنوان سازمان “نام مدرسه محل تحصیل دانش آموز” را وارد کنید. سپس بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

سپس در فرم ثبت نام اطلاعات خواسته شده را به طور کامل و صحیح وارد نمایید پس از انجام ثبت نام اولیه تصویری همچون تصویر زیر برای شما نمایان خواهد شد که باید جهت پرداخت هزینه ثبت نام گزینه ” تایید نهایی و پرداخت ” را انتخاب کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه تایید نهایی و پرداخت، وارد صفحه ای خواهید شد که بایستی اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید.

پس از وارد کردن اطلاعات کارت بر روی گزینه “پرداخت” را انتخاب کنید.

پس از صدور رسید پرداختی از آن پرینت تهیه کنید و سپس گزینه ” تکمیل فرآیند خرید ” را انتخاب نمایید. در نهایت تصویر زیر را مشاهده کرده و بایستی  رسید ثبت نام را دریافت کنید.

نحوه پرداخت مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

به محض آغاز بازه زمانی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ آموزش پرداخت مبلغ ثبت نام به صورت گام به گام و تصویری در این مطلب قرار داده خواهد شد.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی : 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی
اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.