خانه / کاردانی فنی حرفه ای / مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای”]

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای و پذیرش دانشجو در این مقطع تحصیلی بدین صورت است که پذیرش در بیش تر رشته ها به صورت بدون کنکور بوده و فقط برای ۹ رشته آزمون کاردانی فنی حرفه ای برگزار خواهد شد. بنابراین داوطلبان دارای دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید در هر یک از رشته های فنی حرفه ای ، کار دانش و و رشته های نظری که واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای هستند ، می توانند در زمانی که توسط سازمان سنجش در نظر گرفته می شود ، ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند. پس از پایان مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ برخی از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام ، از ثبت نام جا می مانند و سازمان سنجش با تمدید مهلت ثبت نام این امکان را برای داوطلبان فراهم می کند که با ارائه مدارک و اطلاعات لازم به سایت سنجش ، برای نام نویسی کنکور کاردانی فنی حرفه ای اقدام کنند. با مطالعه ادامه مطلب می توانید از جزئیات بیشتری از مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ مطلع شوید.

[point1 title= “در مهلت مجددی که برای ثبت نام کنکور کاردانی کاردانی فنی حرفه ای در نظر گرفته می شود ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام نیز برای داوطلبان فراهم است”]

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای سال ۹۹ در نیمه اول خرداد ماه آغاز می شود  و داوطلبان حدود یک هفته فرصت دارند تا  برای نام نویسی و ارسال مدارک ثبت نامی در سایت سنجش اقدام نمایند. سازمان سنجش آموزش کشور در سال گذشته از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۵/۰۷ تا روز جمعه مورخ ۹۸/۰۵/۱۱ برای ویرایش ثبت نام و هم چنین ثبت نام جدید داوطلبان جامانده از ثبت نام در نظر گرفت اما برای سال ۹۹ تاریخ آن به طور دقیق مشخص نمی باشد ولی شما داوطلبان می توانید با پیگیری اخبار سایت سنجش و یا اخبار کانال تلگرام کنکور الومشاوره ، از زمان مجدد ثبت نام مطلع شوید.

راهنمای ثبت نام مجدد کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

  1. وارد شدن به سامانه رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  2. انتخاب گزینه “کاردانی فنی حرفه ای” از منوی قرار داده در سمت راست سایت
  3. واریز هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای از طریق کلیک بر روی لینک خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال ثبت نام
  4. کلیک بر روی لینک فعال شده “ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”
  5. وارد کردن شماره سریال ثبت نام در کادر ظاهر شده
  6. تکمیل فرم ثبت نام
  7. در پایان مراحل ثبت نام ، شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

نکته مهم : داوطلبانی که در زمان ثبت نام اولیه رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ با واریز هزینه ثبت نام ، کارت اعتباری تهیه نموده اند ، نیازی به خرید مجدد کارت ندارند و می توانند با همان شماره سریال ، ثبت نام خود را انجام دهند.

اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

یک قطعه عکس ۴*۳

(فرمت jpg ، مربوط به سال جاری ، بدون حاشیه ، تاخوردگی ، اثر مهر و منگنه ، حداقل اندازه ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر اندازه ۴۰۰ *۳۰۰ پیکسل ، حداکثر حجم ۷۰ کیلو بایت )

فرم معلولیت

داوطلبان دارای نابینایی ، کم بینایی ، کم شنوایی ، ناشنوایی و معلولیت جسمی حرکتی ، باید با مراجعه به سازمان بهزیستی کشور تشکیل پرونده دهند و چنانچه وضعیت معلولیت این دسته از داوطلبان مورد تایید قرار بگیرد ، در زمان برگزاری آزمون از تمهیدات لازم برخوردار خواهند بود.

مشخصات تحصیلی و هویتی

( نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و … ، کد و عنوان رشته تحصیلی ،  معدل مدرک فارغ التحصیلی ، کد نظام وظیفه برای داوطلبان آقا ، کد ۱۲ رقمی مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگری)

ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

امکان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹  همزمان با مهلت مجددی که برای ثبت نام در نظر گرفته می شود ، برای داوطلبان فراهم است و فرم ثبت نام تمام داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قابل دریافت و دسترسی می باشد. هر یک از داوطلبان متقاضی ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام خود بایستی پس از ورود به سایت sanjesh.org و درج شماره پرونده و کدرهگیری ، فرم خود را دریافت و آن را ویرایش نمایند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید 
زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
زمان ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
منابع آزمون کاردانی فنی حرفه ای
زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای
زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای
اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای
تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای
مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای

[entekhab]

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”] ثبت نام کنکور …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.