خانه / کارشناسی ارشد / زمان ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد ۹۹
زمان ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد 99

زمان ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد ۹۹

زمان ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد 99

[contact_info title= “زمان ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد ۹۹”] 

هر ساله پس از پایان مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد با داوطلبانی مواجه هستیم که در موعد مقرر موفق به تکمیل فرم اینترنتی نشده و به دنبال راهی برای شرکت در این آزمون می باشند. سازمان سنجش به منظور کمک به این دسته از داوطلبان جامانده از ثبت نام امکان ثبت نام مجدد را در فرصت دیگری فراهم می کند

از این رو کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد که در زمان ثبت نام اولیه کنکور کارشناسی ارشد  موفق به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود نشده اند می توانند در مهلت مجددی که در نظر گرفته می شود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل نام نویسی خود را طی کنند. 

مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد معمولا در اواخر بهمن ماه می باشد.

زمان ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

آن دسته از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ که در مهلت قانونی موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند می توانند در بازه زمانی دیگری تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود در فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند . این بازه زمانی توسط سازمان سنجش تعیین شده و فرصت دوباره ای در اختیار جاماندگان از ثبت نام قرار می دهد.

در سال گذشته پس از پایان مهلت ثبت نام از تاریخ ۲۸ بهمن ماه الی ۱ اسفندماه مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون ارشد سراسری و آزاد در نظر گرفنه شده و اگر بخواهیم طبق روال سال قبل پیش بینی کنیم احتمال داده می شود در سال جاری نیز در اواخر بهمن ماه لغایت اوایل اسفندماه فرصت چند روزه ای برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته شود البته شما می توانید با پیگیری مطالب سایت الومشاوره ، از زمان دقیق ثبت نام مجدد آزمون ارشد مطلع گردید.

نحوه ثبت نام در مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ می توانند در مهلت مقرری که توسط سازمان سنجش تعیین شده است ، دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را دانلود و مطالعه نمایند و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط پذیرش در این آزمون ،  با تهیه مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد که در دفترچه قید شده است نسبت به ثبت نام خود در سایت سنجش اقدام نمایند.

پس از وارد شدن به صفحه ثبت نام ، به منظور واریز هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد باید با کلیک بر روی لینک خرید کارت اعتباری هزینه مورد نظر را توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنید. پس از دریافت شماره سریال پرداخت می توانید ادامه مراحل ثبت نام خود را با بارگذاری یک قطعه عکس ۴*۳ و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام انجام دهید.

پس از انجام ثبت نام و تایید نهایی از شماره پرونده و کدپگیری که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و آن را تا زمان پذیرش در دانشگاه و اعلام نتایج نهایی حفظ کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

در زمان مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد امکان ویرایش اطلاعات نیز برای تمامی داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند وجود دارد و به همه ی داوطلبان توصیه می شود در این زمان فرم ثبت نامی خود را دریافت و کنترل نمایند برای ویرایش اطلاعات نیازی به خرید کارت اعتباری نمی باشد و فقط می توان با استفاده از شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام وارد سامانه ویرایش اطلاعات شد و اصلاحات لازم را بر روی فرم ثبت نام اعمال کرد.

سوالات متداول داوطلبان

  • آیا در مهلت مجدد ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات نیز وجود دارد ؟

بله ، در این مرحله اطلاعات ثبت نامی تمام داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و امکان ویرایش آن فراهم می شود.

  •  آیا امکان افزایش هزینه ثبت نام در مهلت مجدد ثبت نام وجود دارد ؟

خیر ، هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در این مرحله تغییری نمی کند . 

  • آیا داوطلبان متقاضی انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز می توانند در مهلت مجدد ثبت نام کنند ؟

سامانه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در مهلت مجدد ثبت نام برای تمام داوطلبان دانشگاه آزاد و سراسری فعال است.

  •  آیا در زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ ، امکان انتخاب دو رشته امتحانی وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان در این مرحله می توانند نسبت به انتخاب دو رشته امتحانی اصلی و شناور اقدام نمایند.

[arshad]

[contact_info title= “زمان ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد ۹۹”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.