خانه / کارشناسی ارشد / ثبت نام کارشناسی ارشد

ثبت نام کارشناسی ارشد

ثبت نام کارشناسی ارشد

[contact_info title= “ثبت نام کارشناسی ارشد”] 

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به روش های مختلفی امکان پذیر است ، داوطلبانی که معدل بالا دارند و جزو دانشجویان استعداد درخشان محسوب می شوند ، می توانتد بدون شرکت در کنکور ارشد و با هماهنگی های دانشگاه فارغ التحصیلی خود برای مقطع ارشد بدون کنکور وارد شوند. اما دسته ای دیگر از داوطلبان هستند که نه تمایلی به شرکت در آزمون ارشد سراسری را دارند و نه دارای معدل بالا و شرایط استعداد درخشان هستند، این دسته از داوطلبان نیز می توانند در طرح فراگیر ارشد پیام نور که در ادامه توضیحات بیشتری می دهیم ، شرکت نمایند.
چنانچه داوطلبی علاقمند به تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد باشد ، می بایست در آزمون کارشناسی ارشد که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود ، شرکت نماید.

[point1 title= “ثبت نام آزمون ارشد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.”]

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد به منظور انتخاب رشته در دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان و آزاد انجام می شود و زمان ثبت نام از اواسط آذر ۹۹ می باشد. داوطلبان باید برای ثبت نام شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را داشته باشند که در ادامه مطلب ذکر می شود :

  • دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی چنانچه حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود گردند ، مجاز به ثبت نام در آزمون خواهند بود.
  • دانشجویان کارشناسی ارشد و یا دکتری جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ، می بایست قبل از اتمام مهلت ثبت نام از رشته و دانشگاه خود انصراف دهند در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود.
  • داوطلبانی پذیرفته شده دوره روزانه کنکور ارشد ۹۹ دوره مجاز به ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۰ نمی باشند.
  • فارغ التحصیل شدگان در رشته های دبیری و رشته های گروه پزشکی و داوطلبان شاغل در سازمان های دولتی و یا وزارتخانه ها تنها به شرط اخذ موافقت سازمان مربوطه مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد خواهند بود.

شرایط فوق از جمله مهم ترین شرایط شرکت در آزمون ارشد می باشد و برای دریافت اطلاعات جامع تر می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را دانلود و مطالعه نمایید.

دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

پس از دانلود دفترچه و مطالعه تمام شرایط و ضوابط ، می بایست با فراهم نمودن مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد که در دفترچه ذکر شده است ، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و پس از واریز هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سامانه ، می توانید مراحل ثبت نام خود را آغاز نمایید.

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد ، شما داوطلبان می توانید بدون شرکت در آزمون ارشد سراسری و ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ، وارد مقطع ارشد در دانشگاه پیام نور شوید. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز همانند آزمون ارشد سراسری توسط سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلبان می توانند در اواخر مهر ماه با مراجعه به این سامانه ثبت نام خود را انجام دهند. ثبت نام در طرح فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور دارای شرایط و ضوابطی است که در ادامه مطلب ذکر نموده ایم :

  • دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • چنانچه داوطلبی تمایل داشته باشد در رشته ای ناهنمام با رشته فارغ التحصیلی خود شرکت کند هیچ محدودیتی ندارد.
  • داوطلبانی که در رشته ای ناهنمام با رشته فارغ التحصیلی خود ثبت نام و پس از شرکت در آزمون فراگیر پیام نور در رشته مورد نظر قبول می شوند می بایست حداکثر تا ۱۲ واحد جبرانی از مقطع کارشناسی همان رشته را بگذرانند.
  • فارغ التحصیلان مدارک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته رسمی و یا دانشجویانی که در حال تحصیل در سال آخر دوره کارشناسی هستند به شرط فارغ التحصیلی تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.
  • برای پذیرفته شدن در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، کسب حداقل نمره ۱۲ در هر درس و کسب معدل ۱۴ در آزمون الزامی می باشد در غیر این صورت امکان تحصیل در این دوره وجود نخواهد داشت
  • طلبه های حوزه علمیه در صورتی که دوره سطح ۲ را گذرانده باشند تنها می توانند در یکی از رشته های علوم انسانی ثبت نام و شرکت نمایند. (مدرک صادر شده طلاب و فضلای حوزه علمیه باید مورد تایید مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم ، اصفهان و یا خراسان رضوی باشد)
  • داوطلبان مرد بایستی دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت باشند.
  • محتوای امتحانی آزمون ارشد فراگیر از دروس ترم یک رشته انتخابی است و چنانچه داوطلب در آزمون پذیرفته شود بدین معناست که حدود ۶ الی ۱۰ واحد از دروس دوره ارشد خود را گذرانده است و از بهمن ماه به عنوان دانشجوی ترم ۲ وارد دانشگاه می شود. لازم به ذکر است که زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، در آذر ماه می باشد.

برای اطلاع از جزئیات پذیرش بیشتر و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه نمایید.

دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۰

طرح استعداد درخشان یا به عبارتی پذیرش بدون کنکور ارشد در دانشگاه هایی اعم از روزانه و آزاد انجام می گیرد اما داوطلبان باید دارای شرایطی باشند که به شرح زیر می باشد :

شرایط استعداد درخشان دانشگاه روزانه

دانشگاه های روزانه مجاز هستند حدود ۱۰ درصد ظرفیت از رشته های مقطع کارشناسی ارشد را به دانشجویان دوره کارشناسی که دارای معدل بالا می باشند طبق شرایط زیر ، اختصاص دهند :

  • پس از ۶ نیمسال تحصیلی حداقل ۱۱۰ واحد درسی گذرانده باشد و میانگین نمرات او جز ۱۰ درصد دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی خود باشد.
  • دوره کارشناسی خود را حداکثر در ۸ نیمسال تحصیلی به پایان رسانده باشد.
  • داوطلبان برای پذیرش استعداد درخشان فقط می توانند در همان سال فارغ التحصیلی اقدام نمایند.
  • چنانچه ۱۰ درصد برتر دانشجویان به دلیل عدم تقاضا و یا انصراف نخواهند از تسهیلات استفاده کنند و یا ظرفیت ۱۰ درصدی رشته ای تکمیل نگردد ، در این صورت دانشگاه مجاز است از ۱۰ درصد دانشجویان برتر بعدی همان دانشگاه به ترتیب رتبه هر دانشجو ، جایگزین نماید.
  • دانشجویانی که طول مدت تحصیلی آن ها به دلایلی مانند بیماری ، ماموریت والدین یا همسر و یا زایمان ، حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیشتر شده باشد ، دانشگاه باید شرایط این دسته از دانشجویان را برای استفاده از تسهیلات تحصیل بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد بررسی نماید.
  • دارندگان رتبه های اول تا پانزدهم المپیادهای علمی – دانشجویی می توانند به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت ، برای پذیرش بدون آزمون در رشته خود یا رشته های مرتبط درخواست خود را مطرح نمایند.

شرایط استعداد درخشان دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، همزمان با انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد این طرح فقط مختص به فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه آزاد با شرایط زیر می باشد :

  • دارا بودن حداقل معدل ۱۷ در رشته های  علوم انسانی و حداقل معدل ۱۶ در سایر رشته ها از شرایط ثبت نام می باشد.
  • دانشحویان دارای درس معادل سازی شده مجاز به ثبت نام نمی باشند.
  • پذیرش داوطلبان واجد شرایط تنها یک بار در هر سال تحصیلی و فقط در رشته های همنام امکان پذیر است.
  • دانشجویان پذیرفته شده امکان تغییر رشته و یا تغییر محل تحصیل را نخواهند داشت.
  • داوطلبان باید دوره کارشناسی خود را حداکثر در ۸ نیمسال تحصیلی به پایان رسانده باشند.
  • مرخصی و ترم و تابستانی جزء نیمسال های تحصیلی محسوب نمی شود.

[arshad]

[contact_info title= “ثبت نام کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

۸۷ نظر

  1. سلام امکان ترمیم معدل برای شرکت در کارشناسی ارشد به عنوان استعداد درخشان هست؟

  2. سلام دانشگاه پیام نورم تو مقطع ارشد استعداد درخشان داره؟

  3. سلام خسته نباشید آیا فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد مجاز به شرکت در کارشناسی ارشد به عنوان استعداد درخشان برای دانشگاه های روزانه خواهند بود یا خیر؟

  4. پریناز پیش یاره

    سلام. متاسفانه من تا قبل از ۶ ماه بعد فارغ التحصیلی کارشناسی، به کانون کاریابی مراجعه نکردم.حالا که زمانش گذشته چه راهی برای آزاد کردن مدرکم هست؟ چون برای ثبت نام ارشد لازمه

  5. با عرض سلام. بنده دانشجوی ارشد روزانه ورودی مهر هستم الان یک ماه از ترم گذشته و من علاقه ای به رشته م ندارم. الان میخام انصراف بدم . در صورت انصراف میتونم کنکور ۹۹ شرکت کنم و در صورت قبولی دوباره ۹۹ ارشد روزانه رشته مورد علاقمو بخونم؟ با تشکر

  6. مانلی فرج پور

    سلام..من در رشته ی مهندسی منابع طبیعی شاخه شیلات کارشناسیمو گرفتم.الان میتونم در کنکور ارشد در رشته علوم و مهندسی باغبانی شرکت کنم؟؟با تشکر

  7. سلام من لیسانس معماری دارم از دانشکده فنی و حرفه ای میتونم ارشد مهندسی معماری کشتی شرکت کنم؟؟؟؟؟؟؟

  8. محمودی وند

    سلام . کدوم دانشگاه های ازاد ارشد جهانگردی داره?

  9. مهبد کمالی

    سلام ، اگه کسی تکمیل ظرفیت شرکت کنه و قبول شه روزانه و بعدش نخواد بره دانشگاه،میتونه کنکور ۹۹ شرکت کنه؟

    • با سلام
      در صورتی که در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸ در دوره روزانه پذیرفته شوید از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ محروم خواهید بود.

  10. سلام خسته نباشید…توی تکمیل ظرفیت ثبت نام کردم…اما توی شرایط ثبت نام نوشته فارغ التحصیلی تا ۳۱ شهریور…من آخرین نمرم رو استاد دیر وارد کرد…۷مهر اومد…آیا در صورت قبولیم سر ثبت نام مشکلی ایجاد میشه؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بستگی به موافقت دانشگاه تون دارد ممکن است با قبولی شما موافقت صورت نگیرد.

  11. سلام . من سال ۹۷ روزانه دانشگاه تهران قبول شدم سه ماه بعد انصراف دادم ولی چون تاییدیه تحصیلی نداشتم مدرک کارشناسی نگرفتم و به اجازه جمع اوری شو ندادن تا الان وضیعتم همینه احتمالا تایدیه تحصیلی چند ماه طول میکشه که بیاد . آیا من می تونم کنکور ارشد ۹۹ شرکت کنم؟؟؟؟؟؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در صورتی که تا شهریور سال بعد مدارک خود را تکمیل کنید مانعی برای ثبت نام وجود نخواهد داشت.

  12. سلام،من در شهریور ماه امسال در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته فارغ التحصیل شدم،میتوانم در کنکور ارشد امسال در یک رشته دیگر ثبت نام کنم و دوباره یک مدرک کارشناسی ارشد در یک رشته دیگر را بدست بیاورم؟

    • با سلام
      بله شما در صورتی که مشکل نظام وظیفه نداشته باشید محدودیتی وجود ندارد و مجددا می توانید در کنکور کارشناسی ارشد شرکت نمایید.

  13. پیمان شکری

    سلام و عرض ادب. سوالی که از خدمتتون دارم این است که بنده در رشته ی مهندسی برق و قدرت (الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی) از دانشگاه دولتی به صورت روزانه مدرک کارشناسی ارشد گرفتم. آیا می توانم در همین رشته و گرایش یعنی مهندسی برق و قدرت (الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی) یک ارشد دیگه در دانشگاه دولتی (صرف نظر از روزانه یا شبانه بودن) بگیرم؟ در دانشگاه آزاد چه طور؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما نمی توانید در یک رشته دوباز تحصیل کنید اما می توانید در گرایشی دیگر بدون محدودیت در انتخاب دانشگاه تحصیل کنید.

  14. سلام با دادن برگه سفید در کنکور ارشد امکان قبولی در نرم افزار آزاد شهرستانها هست؟

  15. سوالی که از شما دارم این هست که آیا دانشجویی که به صورت سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد امسال پذیرفته شده از دادن کنکور ارشد سال آینده محروم است یا خیر؟با تشکر از شما

    • با سلام
      طبق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ محروم هستند.

  16. با سلام مجدد خدمت شما.گفته بودید که برای بنده که به صورت سهمیه استعداد های درخشان در دانشگاه پذیرفته شده ام این امکان وجود دارد که بتوانم در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ شرکت کنم بدین منظور آیا هم اکنون باید از دانشگاه انصراف دهم؟ یا می توانم در دانشگاه باقی بمانم و در صورت قبولی در کنکور این کار را انجام دهم؟با تشکر از شما

  17. من که امسال دانشجو ترم یک ارشد شبانه هستم کنکور۹۹ شرکت کنم و دانشجو روزانه در رشته و دانشگاه خودم بشم و تطبیق واحد بخورم و وارد ترم ۳ بشم؟ در ضمن من سال ۹۷ هم دانشجو ارشد شبانه بودم که انصراف دادم الان در مقطع ارشد رشته دیگه ای میخونم

  18. پروانه حسینی

    آیا می توان هر دو کد رشته امتحانی را از بین رشته های شناور انتخاب کرد ؟

    • با سلام
      خیر ، داوطلبان باید رشته امتحانی اول را از بین رشته های اصلی و رشته امتحانی دوم را از بین رشته های شناور انتخاب نمایند .

  19. السا محرم نزاد

    آیا با خرید یک کارت اعتباری می توان در آزمون دو رشته امتحانی کارشناسی ارشد شرکت کرد ؟

  20. آیا می توان به صورت آزمایشی در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ شرکت کرد ؟

    • با سلام
      بله ، داوطلبان در صورت تمایل می توانند به صورت آزمایشی در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ شرکت کنند اما در صورت عدم فارغ التحصیلی تا شهریور ۹۹ نباید انتخاب رشته کنند.

  21. سلام زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کی هست؟؟

    • با سلام
      ثبت نام دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری یکی می باشد که معمولا هرساله در آذر ماه از طریق سازمان سنجش و به صورت ینترنتی انجام می گیرد.

  22. سلام تاریخ برگزاری آزمون ارشد امسال مشخص شده؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بدلیل بوجود آمدن وضیعت جدید در کشور به احتمال زیاد در خصوص زمان برگزاری آزمون ارشد تغییراتی اعمال خواهد شد که این تغییرات از طریق همین سایت در مطالب بروز رسانی خواهد شد.

  23. باعرض سلام و خسته نباشید . درسال ۹۷ ارشد حسابداری دانشگاه آزاد قبول شدم و برای کنکور سراسری ارشد ۹۹ میخام بازم شرکت کنم.آیا حتما باید تا موعد مقرر انصراف بدم یا اینکه میتونم تا ۳۱ شهریور ۹۹ فارغ التحصیل بشم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      جهت ثبت نام در آزمون ارشد سال ۹۹ لازم است اول انصراف دهید و پس از آن اقدام به ثبت نام کنید.

  24. سلام وقت بخیرگواهی مدرک کارشناسی باشه میتونم ثبت نام کنم یا حتما اصل مدرک رو میخوان؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله ، بدون داشتن مدرک اصلی هم می توانید در آزمون ارشد شرکت کنید.

  25. سلام دانشگاه فردوسیه مشهد برای سال ۹۹ چقدر ظرفیت داره تو چه رشته هایی دانشجو جذب میکنه برای مقطع ارشد؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      دانشگاه فردسی مشهد در اکثر رشته ها پذیرش دارد تعداد پذیرش و ظرفیت دانشگاه هر سال با انتشار دفترچه مشخص میشود.

  26. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دانشگاه الزهرا رشته حقوق نف و گاز رو برای ارشد امسال داره؟ ظرفیتش چقدره؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در سال های گذشته این رشته در دانشگاه الزهرا پذیرش نداشته است احتمال می رود در سال ۹۹ هم به همین منوال باشد.

  27. سلام امکان تحصیل هم زمان کارشناسی و کارشناسی ارشد هست یا خیر؟

    • با سلام
      تجصیل همزمان صرفا در صورت موافقت دانشگاه کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر است که معمولا دانشگاه های پیام نور در مقطع کارشناسی با این مسئله موافقت می کنند.

  28. سلام خسته نباشید میشه لطفا منابع ازمون حقوق خصوصی رو بگین برای ارشد؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      برای ارشد معمولا برای هر درس چند تا منابع معرفی می شود، توصیه می شود به صفحه اول سایت الو مشاوره مراجعه کنید و رشته خود را جستجو کنید صفحه منابع را باز کنید تنها انتخاب یک منبع کافی می باشد و لازم است برای انتخاب ، منابع را بر حسب اطلاعات رشته ای خود بررسی کنید

  29. سلام دانشگاه ارلزهرا تو ارشدم تفکیک جنسیتیه؟

  30. من کارشناسیمو ۹ ترمه تموم کردم اما معدلم ۱۸ بوده میتونم به عنوان استعداد درخشان شرکت کنم؟

  31. سلام دانشگاه پیام نور برای ارشد هم غیر حضوری دانشجو قبول میکنه اصلا کلاس نریم؟

  32. سلام میشه منابع آزمون ارشد برای رشته مدیریت کسب وکار رو لطف کنید بگید؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      برای ارشد معمولا برای هر درس چند تا منابع معرفی می شود، توصیه می شود به صفحه اول سایت الو مشاوره مراجعه کنید و رشته خود را جستجو کنید صفحه منابع را باز کنید تنها انتخاب یک منبع کافی می باشد و لازم است برای انتخاب منابع را بر حسب اطلاعات رشته ای خود بررسی کنید

  33. سلام شما منابع آمادگی کنکور ارشد رو دارین برای ارسال ومشاوره؟؟

  34. آزمونی که وزارت علوم برگزار میکنه سخت تر از وزارت بهداشته؟ من روانشناسی خوندم تو کارشناسی نمیدونم ارشد وزارت علوم شرکت کنم برای بالینی یا وزارت بهداشت که بازار کار بهتری داشته باشه؟ میشه راهنماییم کنین

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      آزمون ارشد وزارت بهداشت در طراحی سوالات به مباحث بالینی توجه دارد از این رو اندکی سخت تر از آزمون وزات علوم است .مدرک وزات بهداشت ارجحیت بالاتری نسبت به وزات علوم دارد.

  35. میشه لطفا بگین با کارسناسی ارشد حقوق میتونیم تو آزمون وکالت شرکت کنیم یا خیر؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      جهت شرکت در آزمون وکالت لازم به ارائه مدرک کارشناسی رشته حقوق می باشد.

  36. سلام من کارشناسی رو تو پیام نور خوندم معدلمم بالا بوده می تونم به عنوان استعداد درخشان شرکت کنم برای ارشد؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله ، می توانید در صورت وافقت به عنوان استعداد درخشان وارد دانشگاه شوید.

  37. سلام من تو ارشد ۹۷ دوره روزانه قبول شده بودم اما نرفتم برای امسال میتونم شرکت کنم لغو محرومیتم نزدم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      امکان ثبت نام وجود دارد اما شما در سال ۹۸ از پذیرش و یا انتخاب رشته در دوره های روزانه محروم خواهید بود.

  38. باعرض سلام و خسته نباشید . درسال ۹۷ ارشد حسابداری دانشگاه آزاد قبول شدم و برای کنکور سراسری ارشد ۹۹ میخام بازم شرکت کنم.آیا حتما باید تا موعد مقرر انصراف بدم یا اینکه میتونم تا ۳۱ شهریور ۹۹ فارغ التحصیل بشم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  39. سلام من بهمن سال ۹۸فارغ التحصیل میشم در رابطه با فرم مخصوص معدل کمی توضیح میدهید که باید چی کار کنم ؟؟؟

  40. سلام
    مدرک کارشناسی یا گواهی اشتغال به تحصیل باید در زمان ثبت نام بار گذاری کنیم ؟

  41. سلام خسته نباشید من مدرک کارشناسیم مدیریت بوده میتونم تو ازشد روانشناسی بالینی بخونم و بعد کلینیک روانشناسی بزنم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      جهت استفاده از مدرک تحصیلی در راستای بازار کار مرتبط لازم است دو مقطع تحصیلی مرتبط داشته باشید

  42. سلام من چهار واحد معادل سازی داشتم تو کارشناسی اما معدلم ۱۸/۲۰ بود می تونم استعداد درخشان همون رشته خودم شرکت کنم برای ارشد؟

    • با سلام
      خیر داوطلیبینی که در مقطع کارشناسی واحد های معادل سازی شده داشته باشند مجاز به ثبت نام به عنوان استعداد درخشان نخواهند بود.

  43. سلام دانشگاه آزاد و سراسری ازمون ارشدشون یکی هست مثل کنکور؟

  44. سلام من کارشناسیمو تو ازد خوندم با معدل ۱۸ هم فارغ التحصیل شدم میتونم بدون ازمون شرکت کنم برای ارشد؟

  45. سلام دانشگاه های علمی کاربردیم برای ارشد بدون آزمون پذیرش دارند؟

    • با سلام
      خیر دانشگاه های علمی کاربردی فقط در مقطع کارشناسی دانشجو جذب می نمایند و پذیرش آن ها نیز به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود.

  46. سلام خسته نباشید من کارشناسیم مدیریت بوده می تونم برای اشد حقوق بخونم؟

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.