خانه / دکتری / هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد
هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد

هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد

هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد

[contact_info title= “هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد”] 

سازمان سنجش آموزش کشور پیش از شروع فرآیند ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد مبلغی را تحت عنوان هزینه ثبت نام آزمون دکتری در اطلاعیه ای منتشر می کند. پرداخت هزینه ثبت نام کنکور دکتری به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام می شود و برای تمام داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون الزامیست که با داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نموده و مراحل ثبت نام خود را آغاز نمایند.

پرداخت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد به صورت همزمان با آزمون دکتری سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. 

هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

تمامی متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ باید برای برگزاری آزمون ، مراحل سنجش و بررسی پاسخبرگ هزینه ای پرداخت نمایند که این هزینه در زمان ثبت نام از آن ها توسط سازمان سنجش دریافت می شود بنابراین پرداخت هزینه ثبت نام کاملا به صورت اینترنتی و از طزیق سایت sanjesh.org انجام می گیرد. متقاضیان واجد شرایط ثبت نام آزمون دکتری در مرحله اول باید دفترچه ثبت نام آزمون دکتری را دریافت نمایند و پس از مطالعه دقیق آن و اطلاع از تمام شرایط و ضوابط هزینه ثبت نام را پرداخت کرده تا مجاز به انجام سایر مراحل ثبت نام شوند.

با توجه به توضیحات فوق به دلیل برگزاری همزمان و مشترک آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد کلیه مراحل ثبت نام آن ها از قبیل پرداخت هزینه نیز به صورت مشترک انجام می گیرد و داوطلبان متقاضی انتخاب رشته در دانشگاه آزاد نیز باید برای انجام ثبت نام و پرداخت هزینه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

میزان هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

هزینه ثبت نام آزمون دکتری در سال گذشته مبلغ ۶۰/۵۰۰ تومان بوده است که البته بنابه اطلاعیه ای که سازمان سنجش پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام کرد ، این مبلغ به صورت علی الحساب از داوطلبان دریافت گردید و هزینه ثبت نام را معادل ۷۵ هزار تومان اعلام کردند البته لازم به ذکر است که ما به تفاوت این مبلغ در هیچ مرحله ای از ثبت نام از داوطلبان دریافت نشد.

در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر هزینه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد ۹۹ منتشر نشده است و باید منظر دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ باشیم تا از هزینه پرداختی جهت ثبت نام این آزمون مطلع شویم.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

در قدم اول وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور شده و بر روی گزینه “ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دکتری (ph.d) سال ۱۳۹۹” کلیک کنید.

برای پرداخت هزینه ثبت نام باید کارت اعتباری خریداری کنید بنابراین از منوی سمت راست سایت مطابق تصویر زیر گزینه “خرید کارت” را انتخاب کنید.

در این مرحله گزینه “سریال ثبت نام دکتری ۹۹ و علاقه مند به دریافت پیامک اطلاع رسانی بابت مراحل مختلف آزمون” را انتخاب و فعال کنید. و پس از آن بر روی لینک “تایید و ادامه” کلیک کنید.

در این مرحله اطلاعات خود را که شامل نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه ، پست الکترونیک می باشد را وارد کنید.

پس از درج اطلاعات خود گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنید و پس از آن گزینه “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” فعال کنید.

حال با انتخاب گزینه “ادامه روند پرداخت” و وارد شدن به مرحله بعد اطلاعات کارت بانکی خود که شامل شماره کارت ، رمز دوم و … می باشد در محل های خواسته شده درج کنید و بر روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید.

پس از پرداخت هزینه و کسر مبلغ از حساب بانکی تان ، شماره سریال پرداخت توسط سامانه به شما ارائه می شود که لازم است از آن پرینت تهیه نمایید.

نکات مهم برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹

  • در طی مراحل ثبت نام و پرداخت هزینه از کلیک بر روی دکمه Back مرروگر خود و باز کردن بیش از یک مرروگر بر روی کامپیوتر خود خودداری نمایید در غیر این صورت به صفحه اصلی بازگشته و باید مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید.
  • در صورت تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی ، می بایست در زمان خرید کارت مشخص کنید که تمایل به دریافت پیامک اطلاع رسانی دارید.
  • چنانچه در زمان پرداخت هزینه مشکلی ایجاد شود و یا شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نکنید مسولیت آن بر عهده خودتان است و امکان پیگیری برای سازمان سنجش وجود ندارد.
  • هزینه پرداختی به صورت علی الحساب است و ممکن است پس از پایان مهلت ثبت نام سازمان سنجش اطلاعیه جدیدی برای پرداخت مبلغ دیگری منتشر کند.
  • درگاه های پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب (صادرات ، ملی ، ملت ، سپه ، تجارت و …) می باشند.

پس از پرداخت هزینه و دریافت شماره سریال پرداخت ، می توانید مراحل ثبت نام خود را آغاز نمایید بدین منظور مجددا به صفحه اول سامانه بازگردید و بر روی لینک “ثبت نام آزمون دکتری تخصصی ۹۹” کلیک نمایید و پس از وارد کردن شماره سریال پرداخت در کادر ظاهر شده وارد صفحه ثبت نام خواهید شد که می توانید با دریافت فرم ثبت نام آن را کامل نمایید. توجه فرمایید که ثبت نام شما وقتی با موفقیت انجام می شود که در نهایت بتوانید شماره پرونده ۸ رقمی و شماره پیگیری پرداخت ۱۶ رقمی را دریافت کنید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه

نحوه ثبت نام آزمون دکتری

سایت ثبت نام آزمون دکتری

مدارک ثبت نام آزمون دکتری

زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد

راهنمای جامع ثبت نام آزمون دکتری

[phdtel]

[contact_info title= “هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

 

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰”] پس از برگزاری آزمون دکتری ، داوطلبان در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.