خانه / کارشناسی ارشد / مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹”] 

مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره هر ساله با تعداد نسبتا زیادی از داوطلبانی مواجه است که متاسفانه از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در زمان مقرر که توسط سازمان سنجش آموزش کشور تعیین می شود جا مانده اند. به همین دلیل تیم الومشاوره این مطلب را برای رفع نگرانی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از این مسئله به رشته تحریر در آورده است تا به اطلاع داوطلبان برساند که سازمان سنجش هر ساله مهلت مجددی جهت ثبت نام داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مقرر می نماید. جهت اطلاع از مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید. در صورت نیاز نیز می توانید با مشاوران مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید. مشاوران این مرکز حتی روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در تاریخ ۹۸/۹/۱۶ آغاز و تا ۹۸/۹/۲۵ ادامه خواهد یافت. معمولا زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هر ساله تمدید می گردد ولی با این حال باز هم داوطلبانی پس از اتمام زمان ثبت نام با مرکز الومشاوره تماس گرفته و از قصد خود جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و جا ماندن از ثبت نام در زمان مقرر خبر می دهند. چنانچه شما نیز متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ هستید و از ثبت نام در بازه زمانی مذکور جا مانده اید، لازم است به اطلاعتان برسانیم که سازمان سنجش هر ساله زمان مجددی را جهت ثبت نام داوطلبان جا مانده در نظر می گیرد. بنابراین تنها راه شما این است که منتظر زمان مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ باشید. فعلا زمان مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ تعیین و اعلام نشده است. به محض مشخص شدن بازه زمانی در نظر گرفته شده برای داوطلبان جا مانده، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما جهت اطلاع از زمان مجدد در نظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ علاوه بر پیگیری مطالب سایت الومشاوره از طریق عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ باشید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

یکی دیگر از سوالات متداول داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره در رابطه با اشتباه در وارد کردن اطلاعات ثبت نامی است. در این رابطه لازم است بدانید که ورود صحیح اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد الزامی است و در صورت ثبت نادرست اطلاعات از حضور داوطلب در جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد. با توجه به اهمیت این موضوع باز هم هر ساله با داوطلبانی مواجه هستیم که سهوا اطلاعات ثبت نامی خود را در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به اشتباه در سیستم وارد و ثبت کرده اند. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شدید، حتما قبل از اتمام زمان ثبت نام با مراجعه مجدد به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام به اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود نمایید. اگر پس از اتمام زمان ثبت نام متوجه اشکال در اطلاعات ثبت نامی خود شدید لازم است به اطلاعتان برسانیم که سازمان سنجش در مهلت مجددی که برای جاماندگان از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در نظر خواهد گرفت، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی را نیز در اختیار داوطلبان قرار خواهد داد. در ضمن چنانچه فرصت مراجعه به سایت سنجش و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خو را ندارید می توانید از طریق تماس با مرکز الومشاوره، ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را به کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره بسپارید.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

داوطلبانی مجاز به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ خواهند بود که دارای شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ذیل باشند :

شرایط عمومی

  • اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم اشتهار به فساد اخلاقی
  • عدم سوء پیشینه در گروه های سیاسی غیرقانونی

شرایط اختصاصی

  • داوطلبانی که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود گردند، مجاز به ثبت نام در آزمون خواهند بود.
  • دانشجویان کارشناسی ارشد و یا دکتری جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، می بایست قبل از زمان ثبت نام از تحصیل در دانشگاه محل تحصیل انصراف دهند در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود. داوطلبانی که تنها قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند از رعایت این شرط معاف می باشند.
  • داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ دوره ی روزانه پذیرفته شده اند مجاز به ثبت نام هستند ولی زمان انتخاب رشته تنها مجازبه انتخاب رشته های دوره غیر روزانه خواهند بود.
  • فارغ التحصیلان رشته های دبیری ، گروه پزشکی و داوطلبان شاغل در سازمان های دولتی و یا وزارتخانه ها تنها در صورت اخذ موافقت سازمانه مربوطه مجاز به شرکت و تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد خواهند بود.

[arshad]

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.