خانه / کنکور سراسری / زمان برگزاری کنکور انسانی ۱۴۰۰
زمان-برگزاری-کنکور-انسانی-1400

زمان برگزاری کنکور انسانی ۱۴۰۰

زمان-برگزاری-کنکور-انسانی-1400

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور انسانی ۱۴۰۰”]

ثبت نام کنکور سراسری بهمن ماه هر سال انجام می شود. داوطلبانی که هدف آن ها کسب رتبه خوب و قبولی در رشته های پرطرفدار و دانشگاه های معتبر است، مطالعه خود را از تابستان سال ۹۹ آغاز خواهند کرد. از این رو جهت انجام یک برنامه ریزی منسجم بایستی از تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ مطلع گردند. از این رو این مطلب را به داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی اختصاص داده ایم و قصد داریم در آن به زمان برگزاری کنکور انسانی ۱۴۰۰، تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری بپردازیم. بنابراین اگر شما نیز داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید.

زمان برگزاری کنکور انسانی ۱۴۰۰

کنکور سراسری هر سال به جز سال ۹۹ که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر برگزار شد، پس از امتحانات خرداد ماه یعنی اوایل تیر ماه برگزار می گردد. بنابراین پیش بینی می شود کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ نیز اوایل تیر ماه سال ۱۴۰۰ برگزار گردد. البته در حال حاضر سازمان سنجش زمانبندی دقیق برگزاری کنکور گروه های آزمایشی مختلف را منتشر نکرده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق برگزاری کنکور انسانی ۱۴۰۰ این مطلب بروزرسانی خواهد شد. علاوه بر مطالب سایت الو مشاوره، اطلاع رسانی های لازم در این خصوص از طریق کانال تلگرام کنکور نیز انجام خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می کنیم با پیگیری مطالب سایت و یا عضویت در کانال تلگرام کنکور که لینک عضویت آن در انتهای همین مطلب قرار داده شده است، در جریان آخرین اخبار مربوطه قرار بگیرید.

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور انسانی

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری معمولا چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. در ادامه به ذکر مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خواهیم پرداخت :

  1. ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (sanjesh.org)
  2. کلیک بر روی گزینه “کنکور سراسری” در منوی سمت راست صفحه
  3. کلیک بر روی گزینه مربوط به کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال ۱۴۰۰
  4. انتخاب یکی از چهار روش زیر و وارد کردن اطلاعات مربوطه
  • شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  • شماره پرونده + شماره داوطلبی
  • شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  • شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

برخی از داوطلبان ممکن است پس از تهیه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۰ خود مشاهده کنند که اطلاعات مندرج بر روی آن با اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی آن ها مغایرت دارد. اصلاح برخی از نواقص از طریق سایت سنجش و برخی نیز با مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر است. به بندهای زیر توجه داشته باشید :

  • در صورت وجود مغایرت در اطلاعاتی نظیر نام ­و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه‌ ، سال اخذ و نوع دیپلم ، شماره ملی ، سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، شماره دانش آموزی ، منطقه اخذ دیپلم ، سهمیه ، معدل کتبی نهایی دیپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم ، محل اخذ مدرک دیپلم ، سال و محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی و …. داوطلبان باید از طریق مراجعه به سایت سنجش و بخش ویرایش اطلاعات ، کارت خود را اصلاح کنند.
  • در صورت وجود مغایرات در اطلاعات جنس ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت و  سهمیه بهیار داوطلبان باید پیش از برگزاری آزمون به همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکس ­دار به باجه های رفع نقص مراجعه و کارت خود را اصلاح نمایند.
  • در صورت وچود مشکلاتی از جمله ؛ فاقد مهر بودن عکس ، واضح نبودن عکس ، عکس به جزء عکس داوطلب (اشتباه عکس) است داوطلب بایتس با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ ، کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به باجه های رفع نقص مراجعه و کارت خود را اصلاح نمایند.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکور سراسری :

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰
تاثیر سهمیه ایثارگران ۲۵ درصدی در کنکور سراسری 
محرومیت از کنکور سراسری
دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
زمان برگزاری کنکور سراسری
ویژگی یک برنامه ریزی اصولی و قابل اجرا
تاثیر معدل در کنکور
دریافت کد نظام وظیفه
فهرست حذفیات کنکور سراسری انسانی – تجربی – ریاضی

[konkor]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور انسانی ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.