خانه / کنکور سراسری / مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰
مهلت-مجدد-ثبت-نام-کنکور-سراسری-1400

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

مهلت-مجدد-ثبت-نام-کنکور-سراسری-1400

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰”]

ثبت نام کنکور سراسری هر ساله در بهمن ماه انجام می شوذ و هر سال سازمان سنجش جهت مساعدت با داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور سراسری اقدام به تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری می نماید. با این حال داوطلبان بسیاری پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری الو مشاوره تماس می گیرند و با نگرانی سوالاتی را در رابطه با امکان یا عدم امکان مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری مطرح می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم جهت رفع نگرانی داوطلبان کنکور ۱۴۰۰، این مطلب را به “مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰” اختصاص دهیم. بنابراین جهت کسب اطلاعات لازم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

[point1 title= “ثبت نام کنکور سراسری  ۱۴۰۰ در بازه زمانی مشخص از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد.”]

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است سازمان سنجش پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰، مهلت مجددی را جهت ثبت نام داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور سراسری اختصاص دهد؟ بگوییم به احتمال زیاد بله! هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری، یک بار دیگر در اسفند ماه امکان ثبت نام کنکور سراسری را برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام فراهم می کند. مثلا سال گذشته ثبت نام کنکور سراسری در بازه زمانی ۱۶ بهمن لغایت ۲ اسفند ماه انجام شد و سپس از ۱۹ اسفند لغایت ۲۲ بهمن ماه نیز فرصت مجددی جهت ثبت نام داوطلبانی که در بازه زمانی اولیه موفق به ثبت نام نشده بودند، داده شد. به محض مشخص شدن تاریخ ثبت نام کنکور سراسری و مهلت مجدد آن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما علاوه بر پیگیری مطالب سایت الو مشاوره و یا تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره، با عضویت در کانال تلگرام کنکور نیز می توانید در جریان آخرین اخبار مربوطه قرار بگیرید. لینک عضویت در کانال تلگرام کنکور در انتهای همین مطلب قرار داده شده است.

📣 ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ در بازه زمانی ۱۲ لغایت ۱۸ بهمن ۹۹ انجام خواهد شد .
📢 داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ ، می توانند در بازه زمانی ۱۰ لغایت ۱۳ اسفند ۹۹ اقدام به ثبت نام نمایند .

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

ممکن است برخی از داوطلبان هنگام ثبت نام کنکور سراسری، اطلاعات شناسنامه ای و یا تحصیلی خود را به اشتباه وارد کرده باشند. این دسته از داوطلبان هم می توانند قبل از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری مجددا به سایت سنجش مراجعه و اقدام به اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود نمایند و هم می توانند در مهلت مجددی که سازمان سنجش جهت ثبت نام داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور سراسری در نظر می گیرد، به سایت سنجش مراجعه و اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند. در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام کنکور سراسری

شرایط عمومی:

  1. اعتقاد به دین اسلام و یا یکی ازادیان رسمی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. عدم عناد و دشمنی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.
  3. عدم اعتیاد به هیچ گونه مواد مخدر.
  4. عدم سوپیشینه کیفری.
  5. نداشتن سابقه عضویت در در سازمان های غیر قانونی و علیه جمهوری اسلامی.
  6. عدم احراز فساد اخلاقی.

شرایط اختصاصی:

  1. دارا بودن مدرک دیپلم نظام قدیم و مدرک پیش دانشگاهی
  2. دارا بودن مدرک دیپلم نظام جدید(۶-۳-۳)
  3. داشتن گواهی پایان خدمت سربازی و یا معافیت دائم و موقت (برای آقایان)
  4. داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام(۱۲ساله) فنی حرفه ای و کاردانش می باشند برای شرکت در آزمون سراسری حتما می بایست دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی باشند.
  5. دانشجویان مقطع کاردانی در صورتی مجاز به شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ خواهند بود که مدرک کاردانی خود را حداکثر تا مورخ ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ و یا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ دریافت نمایند.
  6. داوطلبان در زمان ثبت نام نباید دانشجوی دانشگاه های دوره روزانه باشند و در صورت شرکت در این آزمون حداکثرمی بایست تا ۲۵ اسفند ماه ۹۹ انصراف خود را از دانشگاه اعلام نمایند.
  7. آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۹ مجاز به تحصیل در یکی از دانشگاه های روزانه شده باشند مجاز به شرکت در دوره های روزانه سال ۱۴۰۰ نمی باشند و می توانند در سایر دوره های نوبت دوم و غیر روزانه شرکت نمایند.
  8. داوطلبان دارای دیپلم نظام جدید می بایست مدرک دیپلم خود را حداکثر تا ۳۱ مرداد سال ۱۴۰۰ دریافت نمایند.
  9. داوطلبانی که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه های روزانه دریافت نموده باشند می توانند بدون محدودیت مجددا در کنکور سراسری شرکت نموده و در دوره های روزانه تحصیل نمایند.
  10. دانشجویانی که مدرک کاردانی خود را یکی از رشته های گروه علوم پزشکی به پایان رسانده اند در صورتی که خدمات قانونی و دوره تعهد خود را تا مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و یا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ به پایان رسانده باشند مجاز به ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰  خواهند بود و در زمان ثبت نام ملزم به ارائه دادن گواهی پایان دوره طرح نیرو انسانی خود خواهند بود.
  11. فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی بهداشت دهان، تکنسین سلامت دهان، پرستاری دندان پزشکی، پروتز دندان و ساخت پروتز دندان مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان نمی باشند.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ :

تاثیر سهمیه ایثارگران ۲۵ درصدی در کنکور سراسری 
محرومیت از کنکور سراسری
دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
زمان برگزاری کنکور سراسری
ویژگی یک برنامه ریزی اصولی و قابل اجرا
تاثیر معدل در کنکور
دریافت کد نظام وظیفه
فهرست حذفیات کنکور سراسری انسانی – تجربی – ریاضی

[konkor]

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.