خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان زاوه
اعلام-نتایج-آزمون-مدارس-تیزهوشان-زاوه

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان زاوه

اعلام-نتایج-آزمون-مدارس-تیزهوشان-زاوه

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان زاوه”]

مدارس تیزهوشان به دلیل امکانات سطح آموزشی بالاتر نسبت به مدارس عادی، داوطلبان بسیاری زیادی دارد. از این رو شرط ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت در آزمون تیزهوشان است. ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ زمستان سال ۹۸ انجام شد و مجددا به دلیل استقبال دانش آموزان و تعداد بسیار زیاد متقاضیان، زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ فرصت مجددی در بازه زمانی ۹۹/۲/۱۳ لغایت ۹۹/۲/۱۷ در اختیار داوطلبان جا مانده از ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ قرار داده شد. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا از اردیبهشت ماه به پس از اتمام امتحانات خرداد ماه دانش آموزان تغییر یافت. به دلیل تماس داوطلبان شهرستان زاوه و سایر شهرها با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ تصمیم گرفتیم در این مطلب به طور اختصاصی به زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان زاوه ۹۹ – ۱۴۰۰ بپردازیم. بنابراین توصیه می کنیم این مطلب را با دقت و تا انتها مطالعه کنید و یا با مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

[point1 title= “به دلیل ادغام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، نتایج آزمون ورودی هر دو مدرسه در قالب یک کارنامه و سایت منتشر خواهد شد.”]

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان زاوه ۹۹ – ۱۴۰۰

در این بخش آموزش گام به گام و و تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم زاوه را خواهیم داشت :

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبان عزیز شهرستان زاوه جهت مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان می بایست در زمان مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد به سایت hoosh.medu.ir (زاوهه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول)) مراجعه کنید. سپس همانطور که در تصویر زیر نشان داده است، کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را وارد و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

در صفحه بعد طبق تصویر زیر، نقش (نام و نام خانودگی) و عنوان سازمانی (نام مدرسه) دانش آموز را وارد و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1

پس از انجام و طی مراحل ممذکور، وارد صفحه اختصاصی دانش آموز خواهید شد که “کارنامه” داوطلب قابل مشاهده می شود.

“اگر در هر یک از مراحل مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ با مشکلی مواجه شده و یا به هر دلیلی به اینترنت دسترسی ندارید، از طریق تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، می توانید از نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ مطلع شوید.”

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه دهم شهرستان زاوه می بایست در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، جهت مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایند. اگر شما نیز در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم شرکت کرده اید، پس از ورود به سایت مذکور بر روی تصویری که عنوان “سمپاد دهم“ زیر آن درج شده است کلیک کنید.

در مرحله بعدی، همچون تصویر زیر در محل های مشخص شده، کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را در محل مشخص شده وارد و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

سپس، نقش (نام و نام خانوادگی) و عنوان سازمان (نام مدرسه دانش آموز) را انتخاب و دوباره بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

پس از طی مراحل فوق، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که همچون تصویر زیر وضعیت قبولی و محل پذیرش (در صورت قبولی) دانش آموز در آن درج شده است.

“اگر بنا به هردلیلی موفق به مشاهده نتایج نشدید، با مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز، نتایج آزمون را به اطلاع برسانند و یا راهنمایی های بیشتری را جهت مشاهده نتایج انجام دهند.”

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان زاوه ۹۹ – ۱۴۰۰

پس از برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، دانش آموزان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستند تا با اطلاع از وضعیت قبولی خود اقدامات لازم را جهت ثبت نام در مدارس تیزهوشان یا سایر مدارس عادی، غیرانتفاعی و … انجام دهند. به همین دلیل پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، یکی از پر تکرارترین سوالات داوطلبان در تماس با مرکز الو مشاوره در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان است. در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ در ابتدا لازم به توضیح است که چون زمان برگزاری آزمون تیزهوشان سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور نسبت به تاریخ مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ تغییر پیدا کرد، بنابراین زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نیز طبق تاریخ مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ نخواهد بود. چیزی که مشخص است، نتایج آزمون تیزهوشان هر ساله معمولا ۴ الی ۸ هفته پس از برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر می شود، پیش بینی می شود نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ و نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ شهرستان زاوه در صورت برگزاری آزمون تیزهوشان در اواخر خرداد و یا تیر ماه، اواخر مرداد ماه منتشر گردد. البته در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن زمان دقیق، اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت الو مشاوره و همچنین کانال تلگرام الو مشاوره انجام خواهد شد. لینک عضویت در کانال تلگرام الو مشاوره در انتهای همین مطلب قرار دارد.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

هر ساله پس از انتشار نتایج آزمون تیزهوشان، داوطلبان طی تماس با مرکز الو مشاوره سوالاتی را در رابطه با امکان و یا عدم امکان اعتراض نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی مطرح می کنند. در پاسخ به این سوال داوطلبان لازم به ذکر است که بله امکان اعتراض نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم وجود دارد. هر ساله بلافاصله پس از انتشار نتایج و یا نهایتا چند روز پس از آن لینک ثبت درخواست تجدید نظر نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بر روی سایت hoosh.medu.ir و لینک ثبت درخواست تجدید نظر نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم بر روی سایت azmoon.medu.ir فعال می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان کلیک کنید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان :

سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی
مدارس تیزهوشان
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان زاوه”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما زاوه بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.