خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
زمان-اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-99---1400

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

زمان-اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-99---1400

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰”]

پس از برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ داوطلبان زیادی به طور مکرر با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس گرفته و پیگیر زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستند. برای رفع نگرانی داوطلبان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ در این مطلب به تاریخ و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و تاریخ و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در پایان نیز اگر سوالی باقی ماند، می توانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. کارشناسان ابن مرکز پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان اوایل اردیبهشت ماه است. طبق تجربه سال های گذشته، نتایج آزمون تیزهوشان حدودا چهار الی شش هفته پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان اعلام می شود. بنابراین به احتمال زیاد نتایج آزمون تیزهوشان دوره اول و دوم متوسطه سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ اوایل یا اواخر خرداد ماه سال ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد. البته در حال حاضر اطلاعیه ای جهت تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌ پژوهان جوان منتشر نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان این مطلب بروزرسانی خواهد شد. علاوه بر سایت الومشاوره، می توانید در کانال تلگرام تیزهوشان عضو شوید و در جریان آخرین اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم قرار بگیرید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

در این قسمت به طور جداگانه به نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم و نهم خواهیم پرداخت :

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه نمایید. بعد از ورود به سایت در محل مشخص شده در تصویر زیر، کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را وارد کنید و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

سپس نام و نام خانوادگی و نام مدرسه دانش آموز را انتخاب کنید.

سپس وارد صفحه جدیدی همچون تصویر زیر خواهید شد که لینک دانلود کارنامه در آن قابل مشاهده است.

چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج با مشکلی مواجه شدید و یا به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج نشدید، با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز، نتایج آزمون را به اطلاع برسانند.

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی انجام می شود. پس از مراجعه به سایت مذکور، بر روی تصویری که عنوان “سمپاد دهم” زیر آن درج گردیده است کلیک نمایید.

سپس همچون تصویر زیر بایستی کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را در محل مشخص شده وارد و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

در مرحله بعد نقش (نام و نام خانوادگی) و عنوان سازمان (نام مدرسه) دانش آموز را انتخاب و بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

سپس در صفحه جدید با جدولی همچون تصویر زیر مواجه خواهید شد که وضعیت قبولی و محل پذیرش (در صورت قبولی) دانش آموز در آن درج شده است.

اگر به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج نشدید، با مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز، نتایج آزمون را به اطلاع برسانند و یا راهنمایی های بیشتری را جهت مشاهده نتایج انجام دهند.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

نتایج آزمون تیزهوشان در قالب یک کارنامه برای داوطلبان منتشر می شود. چنانچه نسبت به نتایج اعلام شده معترض هستید، می توانید اعتراض خود را ثبت و درخواست رسیدگی مجدد نمایید. چند روز پس از انتشار نتایج آزمون تیزهوشان معمولا این فرصت در اختیار داوطلبان قرار داده می شود تا با مراجعه به سایتی که نتایج را مشاهده کرده اند، اعتراض و درخواست خود را مبنی بر بررسی مجدد پاسخنامه و تجدیدنظر خواهی اعلام کند. این زمان بسیار محدود است. بنابراین توصیه می کنیم حتما عضو کانال تلگرام تیزهوشان مرکز الومشاوره شوید تا به محض مشخص شدن زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان، مطلع شده و زمان را از دست ندهید.

مطالب پیشنهادی :

اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی
زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.