خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰
اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-99---1400]

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-99---1400]

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هر ساله اواخر خرداد ماه برگزار می شود. داوطلبان شرکت کننده در آزمون به محض اتمام زمان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، بی صبرانه منتظر مشخص شدن نتایج آزمون تیزهوشان هستند تا با اطلاع از نتایج به مدرسه محل قبولی مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند و یا در صورت عدم قبولی، قبل از تکمیل ظرفیت مدارس دولتی و غیردولتی دیگر، اقدام به ثبت نام در مدارسی غیر از مدارس تیزهوشان نمایند. به همین دلیل پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، تعداد زیادی از داوطلبان طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، پیگیر نتایج آزمون تیزهوشان هستند. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ بپردازیم تا دانش آموزان با اطلاع به موقع از زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان، زمان باقی مانده تا اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان را بدون استرس پشت سر بگذارند. با مطالعه این مطلب به طور کامل نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان را خواهید آموخت. با این حال اگر به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج نشدید، با مرکز الومشاوره تماس بگیرید تا نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ را در اختیار شما قرار دهند.

[point1 title= “نتایج آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه از طریق سایت hoosh.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد.”]

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) به نشانی hoosh.medu.ir منتشر خواهد شد. بنابراین در زمان مقرر که در ادامه ذکر خواهیم کرد، به سایت مذکور مراجعه نمایید. سپس همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است، کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را وارد و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

در مرحله بعدی، نقش (نام و نام خانودگی) و عنوان سازمانی (نام مدرسه) دانش آموز را وارد و بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل وارد صفحه اختصاصی دانش آموز خواهید شد که “کارنامه” وی قابل مشاهده خواهد شد. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، اگر در هر یک از مراحل مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ با مشکلی مواجه شده و یا به هر دلیلی به اینترنت دسترسی ندارید، از طریق تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، می توانید از نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم۹۹ – ۱۴۰۰ مطلع شوید.

زمان انتشار نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اوایل اردیبهشت ۹۹ است. هر ساله حدودا ۴ الی ۶ هفته بررسی پاسخبرگ ها و انتشار نتایج زمان می برد. بنابراین به احتمال زیاد زمان انتشار نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم اوایل و یا اواخر خرداد ماه سال ۱۳۹۹ خواهد بود. البته فعلا تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مشخص نشده است. به محض مشخص شدن این مطلب بروزرسانی خواهد شد. علاوه بر پیگیری مطالب سایت الومشاوره، با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ باشید.

“نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ اعلام شد.”

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

هر ساله نتایج آزمون تیزهوشان در قالب کارنامه منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در این کارنامه علاوه بر نمره داوطلب، کف نمره قبولی مدارس انتخابی مورد نظر و … به تعداد پاسخ های صحیح ، غلط و نزده داوطلب نیز اشاره می شود. هر ساله تعدادی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون پس از مشاهده کارنامه نسبت ب نتایج معترض می شوند. مثلا ممکن است داوطلبی به تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده مندرج در کارنامه معترض باشد. لازم است به اطلاع تمامی داوطلبان برسانیم که در وزارت آموزش و پرورش امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را فراهم می کند. برای ثبت اعتراض می بایست در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایید و پس از وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

سپس نقش (نام و نام خانودگی) و عنوان سازمانی (نام مدرسه) دانش آموز را وارد و بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

سپس با صفحه ای همجون تصویر زیر مواجه خواهید شد که باید بر روی آیکون نشان داده شده در تصویر زیر کلیک و گزینه ” ثبت درخواست تجدید نظر ” را انتخاب کنید.

سپس تیک علت اعتراض خود را فعال و در چند جمله دلیل اعتراض خود را شرح دهید و در نهایت بر روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید. یک الی دو هفته پس از ثبت اعتراض نیز معمولا نتایج تجدید نظر خواهی از طریق سایت مذکور منتشر خواهد شد. داوطلبان معترض می توانند در صورت تمایل با مرکز الومشاوره تماس بگیرند تا کارشناسان مرکز، درخواست تجدیدنظر خواهی آن ها را در سایت hoosh.medu.ir ثبت نمایند.

شهریه مدارس تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

معمولا پس از انتشار نتایج برخی با کارشناسان مرز الومشاوره تماس می گیرند و سوالاتی را در رابطه با میزان شهریه مدارس تیزهوشان مطرح می کنند. در پاسخ به این سوال لازم به توضیح است که شهریه مدارس تیزهوشان در سراسر کشور یکسان نیست. در واقع شهریه این مدارس با توجه به هر شهر و منطقه ای متفاوت است، ولی به طور کلی می توان گفت که مبلغ شهریه مدارس تیزهوشان  به میزان ۵۰ درصد مدارس غیردولتی در همان منطقه محاسبه می شود. نکته حائز اهمیت این است که این مدارس معمولا با دانش آموزانی که بضاعت مالی ندارند همکاری می کنند.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه : 

جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

یک نظر

  1. من یه تیز هوشانی هستن❤😊

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.