خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم”]

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام نموده و در اواخر خرداد ماه ۹۹ که زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ است در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم شرکت خواهند کرد. از آن جا که طبق تجربیات سال های گذشته که طی تماس داوطلبان عزیز شرکت کننده در آزمون تیزهوشان با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره به دست آمده است، داوطلبان پس از شرکت در آزمون، زمان باقی مانده تا انتشار نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم را با استرس و نگرانی سپری می کنند. به همین دلیل در این مطلب برای رفع نگرانی داوطلبام به زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ و همچنین نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم خواهیم پرداخت.

[point1 title= “به دلیل ادغام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در مقطع نهم به دهم، نتایج آزمون ورودی هر دو مدرسه در قالب یک کارنامه و از طریق سایت azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد.”]

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

یکی از سوالات متداولی که داوطلبان در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره مطرح می کنند، در رابطه با نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان است. به همین دلیل در این بخش به نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت. برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان باید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنید. پس از ورود به سایت بر روی تصویری که عنوان سمپاد دهم زیر آن درج شده است کلیک کنید.

سپس در صفحه جدید، همچون تصویر زیر در محل های مشخص شده، کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را در محل مشخص شده وارد و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

سپس، نقش (نام و نام خانوادگی) و عنوان سازمان (نام مدرسه) دانش آموز را انتخاب و دوباره بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

پس از طی مراحل فوق، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که همچون تصویر زیر وضعیت قبولی و محل پذیرش (در صورت قبولی) دانش آموز در آن درج شده است.

چنانچه بنا به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج نشدید، با مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز، نتایج آزمون را به اطلاع برسانند و یا راهنمایی های بیشتری را جهت مشاهده نتایج انجام دهند.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، به صورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان  به نشانی azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد. در رابطه با زمان انتشار نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز لازم است بدانید که هر ساله حدودا ۴ الی ۶ هفته پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، نتایج آزمون تیزهوشان متشر می شود. با این تفاسیر نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ اوایل و یا اواخر خرداد ماه منتشر خواهد شد. البته فعلا تاریخ دقیقی برای انتشار نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما علاوه بر پیگیری سایت الومشاوره با عضویت در کانال تلگرام مرکز مشاره تحصیلی الومشاوره نیز در جریان اخبار آزمون تیزهوشان از جمله زمان انتشار نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ قرار خواهید گرفت.

“نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ اعلام شد.”

[madrese]

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

هر سال پس از منتشر شدن نتایج آزمون تیزهوشان، برخی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون طی تماس با کارشناسان مرکز الومشاوره، اعتراض خود را نسبت به نتایج اعلام شده ابراز می دارند و با نگرانی از فرصت از دست رفته خود برای تحصیل در مدارس تیزهوشان می گویند. در این رابطه لازم است بدانید که اگر نسبت به نتایج اعتراضی دارید، می توانید با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir و کلیک بر روی لینک مربوط به ثبت درخواست تجدیدنظر، اعتراض خود را ثبت کنید. البته لازم به ذکر است که دلیل شما برای اعتراض بایستی قانع کننده باشد. مثلا پاگر س از مشاهده کارنامه و اطلاع از تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده مندرج در کارنامه و بررسی پاسخنامه متوجه اشکال در اعلام نتایج مثل اشکال در تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده مندرج در کارنامه شدید، می توانید اعتراض خود را نسبت به نتیجه اعلام شده ثبت نمایید. اگر به هر دلیلی از جمله عدم دسترسی به اینترنت، موفق به ثبت اعتراض نشدید، با مشاوران مرکز الومشاره تماس بگیرید تا درخواست شما را در سایت azmoon.medu.ir ثبت کنند.

سوالات متداول داوطلبان در تماس با کارشناسان مرکز الومشاوره :

پرسش : رمز ورود همگام چیست؟
پاسخ : کدی است شامل یکسری اعداد و حروف انگلیسی که جهت ورود به صفحه شخصی داوطلبان آزمون تیزهوشان و مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان الزامی است. برای دریافت این کد می بایست به مدرسه محل تحصیل دانش آموز مراجعه نمایید.
پرسش : ما به نتایج آزمون تیزهوشان معترض هستیم ولی چرا لینکی جهت ثبت اعتراض در سایت وجود ندارد؟
پاسخ : لینک اعتراض به نتایج ممکن است همزمان با انتشار نتایج و یا چند روز پس از انتشار نتایج بر روی سایت فعال شود. پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع به موقع در کانال تلگرام تیزهوشان الومشاوره عضو شوید.
پرسش : رمز ورود همگام را از مدرسه دریافت کرده ایم ولی با وجود وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام، چرا نمی توانیم وارد صفحه شخصی دانش آموز شویم؟
پاسخ : سیستم به حروف کوچک و بزرگ انگلیسی حساس است. رمز را دقیق و با توجه به حروف کوچک و بزرگ آن وارد کنید.

[madrese]

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.