خانه / مشاوره روانشناسی / آموزش قانون جذب در ۷ مرحله و در کمترین زمان
آموزش قانون جذب در ۷ مرحله و در کمترین زمان

آموزش قانون جذب در ۷ مرحله و در کمترین زمان

آموزش قانون جذب در ۷ مرحله و در کمترین زمان

[contact_info title= “آموزش قانون جذب در ۷ مرحله و در کمترین زمان”] 

جالب است بدانید بیشترین جستجو در اینترنت در جهان در مورد قانون جذب ” چگونه از قانون جذب استفاده کنیم ؟ ” می باشد! در واقع یکی از مسائل و مشکلات است که خیلی از افراد نمی دانند که چگونه با قانون جذب به آن خواسته و هدف که دارند برسند. یکی از مشکلات اصلی برای استفاده از قانون جذب کائنات مقاومت ذهنی است.

برای این که بتوانید با استفاده از قانون جذب به خواسته و اهدافی که دارید برسید باید کنترل ذهن و افکارتان را در اختیار بگیرید تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن از قانون جذب استفاده کنید؟. البته قبل از کنترل ذهن و افکارتان باید اصول استفاده از قانون جذب را بدانید. با ما همراه باشید با “آموزش قانون جذب در ۷ مرحله و در کمترین زمان”.

تعریف قانون جذب

برای قانون جذب تعاریف بسیاری وجود دارد و هر کدام از این تعاریف بخشی از این قانون را شامل می شوند. عده ای قانون جذب را با واژه هایی چون ” راز کائنات “ و یا  ” قانون جذب کائنات” تعریف کرده اند و گروهی دیگر نیز آن را به بخش های مختلفی طبقه بندی کرده اند و سعی کرده اند که از این موضوع نتایج موضوعی در زندگی انسان ها بگیرند. حقیقت امر این است که همه این تعاریف صحیح است و می توان از دل همه این تعاریف به مفهوم قانون جذب دست پیدا کرد و هیچ خللی هم در کار ایجاد نمی شود

چرا که قانون جذب همان راز کائنات است که تنها گروهی از مردم دنیا به این راز دست پیدا کرده اند و توانسته اند با آن به اوج موفقیت برسند و قانون جذب کائنات نیز، همان قانون جذبی است که بر کائنات جاری است و اکثر مردم از آن اطلاعی ندارند و نسبت به آن نا آگاه هستند. در یک نگاه کلی بگذارید این طور برایتان توضیح دهیم که قانون جذب و هر مفهومی که به گرد قانون جذب می گردد، به مثابه چرخش به دور یک دایره می ماند.

آموزش مراحل قانون جذب

گام اول: شناخت درست از قانون جذب:

در گام اول لازم است که قانون جذب را بشناسیم و اصول آن را بدانیم. برای شناخت قانون جذب می توانید  مقاله های بسیار کاربردی موجود  در اینترنت از جمله مراحل قانون جذب را مطالعه کنید. همچنین توصیه می کنم حتما فیلم راز را هم بارها و بارها ببینید. مطالعه کتاب در زمینه موفقیت هم بسیار لازم است. هر چقدر شناخت شما از قانون جذب بیشتر باشد، بهتر و سریعتر می توانید گام های خلق رویاهایتان را بردارید.

گام دوم: استفاده آگاهانه از قانون جذب:

باید یاد بگیرید که چطور آگاهانه رویاهایتان را انتخاب کنید و با استفاده از قانون جذب، خودتان را در مسیر تحقق رویاهایتان قرار دهید.

گام سوم: جذب شوید!

در این مرحله باید بتوانید در زندگی روزمره خود، مثبت اندیشی و احساس خوب را کاملا تجربه کنید، باید در لحظه حضور داشته باشید و لحظات زندگی در کنترل شما باشد. در این مرحله شما در لحظه لحظه عمرتان، در معدن مغناطیس فرایند جذب کائنات هستید.

گام چهارم: فرآیند آفرینش در شما به یک عادت مبدل می شود:

وقتی سه مرحله اول به خوبی اجرا شود، با تکرار و تکرار و تکرار، فرآیند آفرینش در شما به یک عادت شیرین تبدیل می شود و اینجاست که شما خداگونه زندگی می کنید.

گام پنجم: با گذشت زمان، مثبت تر و مثبت تر می شوید:

در این مرحله، افراد مثبت جدیدی پیش رویتان قرار می گیرند، کسب و کارتان رونق می یابد و غرق در خوشبختی و ثروت مادی و معنوی می شوید. خوب و مثبت می شوید و خوبی های بیشتری را جذب می کنید.

گام ششم: قانون جذب در شما هضم می شود:

در این پله، شما کاملا تغییر کرده اید. قانون جذب و شما یکی می شوید. ارسال درخواستتان به کائنات با دریافت پاسخ یکی می شود و شما یک ابرجذاب موفقیت هستید. هدف من فقط انتقال یک پیام است: در فرایند خلق رویاها با قانون جذب، شما فقط باید سفارش دهید و کائنات وظیفه دارد شرایط را برای شما مهیا کند. کافیست خواسته تان را مکتوب کنید و هر اقدامی که به ذهنتان می رسد را عملی کنید، کائنات در خدمت شماست تا سفارشتان را تحویل دهد.

گام هفتم: شکرگزاری:

شکرگزاری از مراحل مهم و موثر در آموزش قانون جذب می باشد. شکرگزاری، امواج مثبت ساطع شده از شما را در جهت خواسته هایتان بیشتر می کند و باعث هماهنگی بیشتر شما با کائنات می شود. به عبارتی، شکرگزاری آن قدر موثر است که می تواند زندگی شما را به تنهایی متحول کند. در هنگام شکرگزاری، شما در واقع در یک زندگی سرشار از نعمت قرار گرفته اید و برای آن ها راضی و سپاس گذارید. همچنین، اگر برای چیزهایی که می خواهید در آینده داشته باشید، شکرگزار باشید، در واقع به کائنات می گویید که آن ها را همین الان هم دارید.

برای خود، یک لیست شکرگزاری آماده کرده و هر چیزی را که برای آن شاکر هستید یادداشت کنید، این لیست می تواند شامل تمام چیزهایی که دارید و تمام آنچه را که می خواهید، باشد، سپس از عبارت “سپاسگزارم” در مقابل نام هر کدام از آن ها استفاده کنید و از همه مهم تر باید احساس شکرگزاری را هم داشته باشید.

مسیر خود را زندگی کنید و همه انرژی درون خود را آزاد کنید

ارزشش را دارد که گاهی با خود بیندیشید، یک قلم و کاغذ بردارید و به کنار دریاچه ای و یا هرجا که فکر می کنید می توانید آرامش فکری داشته باشید بروید، حال سعی کنید بعضی از تفکرات و دغدغه های ذهنی را که همه جا آن را با خود حمل می کنید در آن بنویسید، مثلا شاید یک نفر به شما گفته که شما آدم فقیری هستید، اینکه زندگی بسیار سخت و طاقت فرساست، شاید اتفاق بدی برای شما افتاده و یا شما احساس گناه می کنید، شاید کسی بدی در حق شما کرده و شما قادر به بخشش او نیستید، تمام این موارد را یادداشت کنید و سپس به صورت لیست در بیاورید، حال متعهد شوید که آن ها را رها خواهید کرد، در این صورت است که شما می توانید مانند یک پرنده آزاد پرواز کنید. اما صبر کنید.

بر اساس آن می توانید به طور ناخودآگاه هر روز یک درصد اصطکاک ذهنی، و دغدغه هایی که دارید را رها کنید و مطمئن باشید رفته رفته احساس بهتری خواهید داشت. آیا می توانید تصور کنید احساس آزاد شدن چگونه است؟ هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که بتوانید با فراق بال مسیر خود را پیش ببرید.

چنانچه بعد از مطالعه این مقاله ابهاماتی در مورد “آموزش قانون جذب در ۷ مرحله و در کمترین زمان” داشته باشید می توانید به صورت تلفنی با مشاوران برتر مرکز الو شماوره در تماس باشید. سایر مطالب پیشنهادی ما نیز مطالعه بفرماید:

قانون جذب چیست؟
چطور با قانون جذب ازدواج کنیم؟؟
مدیتیشن چیست و فواید آن چگونه است؟
راز های شاد زیستن

[contact_info title= “آموزش قانون جذب در ۷ مرحله و در کمترین زمان”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزار خواهی جنسی

آزار خواهی جنسی

[contact_info title= “آزار خواهی جنسی”]  آزار خواهی جنسی، یا به اختصار “مازوخیست” عبارت است از …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.