خانه / مشاوره روانشناسی / ۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب
۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب

۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب

۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب
۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب

[contact_info title= “۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب”] 

وضعیت مالی امروزتان نتیجه افکار و تجسمات دیروزتان در مورد پول است. بنابراین تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان، تغییر نگرشتان نسبت جذب ثروت است. تنها کافی است یک بار نگرش و طرزفکرتان بر روی فرکانس جذب پول تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود.قانون جذب، قانون جدید و نوظهوری نیست!

ازهزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین می گفت: هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است. ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم. چنانچه این موضوع برایتان جذاب است می تواند این مقاله را با عنوان ” ۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب” تا انتها مطالعه بفرمایید.

آیا از قانون جذب برای ثروت استفاده می‌ کنید؟

دربا‌ره‌ پول چه احساسی دارید؟ بیشتر مردم می‌ گویند پول را دوست دارند، اما اگر به‌ اندازه‌ کافی نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبی ندارند. اگر کسی تمام پولی که نیاز دارد را داشته باشد، آن‌وقت به‌ طور یقین نسبت به پول احساس خوبی دارد.

اگر نگاهی به دنیای اطرافتان بیاندازید، خواهید دید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس خوبی ندارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا دست حدود ۱۰ درصد از مردم است. تنها تفاوت میان ثروتمندان و سایرین این است که آن‌ها نسبت به پول بیش از آنکه احساسات بد نشان دهند، احساسات خوب بروز می‌دهند. به همین سادگی؛ جذب ثروت همین است.

۱۰ راهکار جذب ثروت

در ادامه “۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب” را یزایتان عموان خواهیم کرد.

۱_قدم اول با انرژی!

شما باید در ابتدا میدان مغناطیسی را برای چیزی که می‌خواهید ایجاد کنید، این به‌ اصطلاح حرکت اول نامیده می‌شود. جهان از بازی با شما لذت خواهد برد، به‌ جای اینکه تلاش کنید چیزها را در هستی وادار به تغییر کنید کاری انجام خواهید داد که با ایجاد فضای انرژی برای تغییری که می‌خواهید ایجاد کنید، آن تغییر در هستی وادار به بروز دادن می‌شود.

۲_تکرار افکار:

جهان کلمات، افکار و اعمال شما را کپی می‌کند و آن ها را در تجربه‌های بعدی به شما باز می‌گرداند.از خودتان بپرسید تفکرتان چگونه است؟ گفتار شما چگونه است؟‌ عمل‌کردن شما چگونه است؟ انرژی و افکاری که از شما در جهان پخش می‌شود، درنهایت به خودتان باز می‌گردد. در نتیجه اگر بر چیزی تمرکز کرده‌اید که در زندگی‌تان با مشکل مواجه شده است، شما احتمال بیشتر شدن آن را افزایش می‌دهید.

۳_کنجکاوی را دنبال کنید:

چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد .به همین دلیل است که او سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده است. پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

۴_پشتکار:

تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند.مانند تمبر پستی باشید؛ مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید. با پشتکار می توانید به مقصد برسید.

۵_تمرکز بر حال:

هرگز نمی توانید در یک زمان بر ۲ اسب سوار شوید. شما می توانید هر چیزی را انجام بدهید. یاد بگیرید که در حال باشید. تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام می دهید. انرژی متمرکز، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شکست است.

۶_تخیل قدرتمند است:

تخیل همه چیز است .می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود .تخیلی به مراتب از دانش مهم تر است. آیا شما از تخیلات روزانه استفاده می کنید؟ تخیل از دانش مهم تر است! تخیل شما پیش نمایش آینده شما است .نشانه واقعی هوش دانش نیست، تخیل است.

۷_شغلتان را دوست داشته باشید:

مسلما شما یا عاشق کاری هستید که انجام می دهید یا اینکه کاری که عاشق آن هستید را انجام می دهید. زیرا وقتی نسبت به کارتان احساس خوبی دارید کارایی شما نیز افزایش می یابد و باعث می شود در زمینه کاری خود ایده پردازی های موفق انجام داده و به بهترین شکل ممکن آن ها را عملی کنید. اما در صورتی که کار و حرفه شما مورد پسندتان نباشد انگیزه ای هم برای پیشرفت نخواهید داشت.

۸_پول را به خودتان بچسبانید:

وقتی نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشید آن را دفع می‌کنید. در این صورت هرگز به شما نخواهد چسبید. حتی وقتی پولی اضافه که انتظار دریافتش را نداشته‌اید به دستتان می‌رسد، متوجه می‌شوید که در چشم بر هم زدنی از دستتان رفته است.

قبض‌های رقم درشت‌تر برایتان می‌آید، و سایل خراب می‌شوند، انواع و اقسام شرایط پیش‌بینی‌نشده اتفاق می‌افتد، همه‌ی آن‌ها دست‌به‌دست هم می‌دهند تا جیبتان را خالی کنند و پول را از دستتان درآورند.پس عاشق پول باشید! عشق نیرویی جذب‌کننده است که پول می‌آورد، و همین عشق قدرتی است که باعث می‌شود پول بچسبد.

۹_رویاهای کوچک را فراموش کنید:

هر آن چه که الان هستید فقط و فقط به خاطر خود شماست، اگر الان در وضعیت خوب یا بد هستید نتیجه تصمیمات خودتان است. فراموش نکنید که همیشه باور به پیروزی ، آغاز راه رسیدن به موفقیت های بزرگ است. به رویاهای بزرگ فکر کنید هر چه که رویاهای شما بزرگتر باشد به همان اندازه برای صعود به قله موفقیت بیشتر تلاش خواهید کرد.

۱۰_همیشه بخشنده باشید:

بخشندگی علاوه بر اینکه احساس بسیار زیبا و خوشایندی برای شما خواهد داشت بلکه کلی انرژی مثبت هم از سمت دیگران برای شما فرستاده می شود.  هر چه بیشتر ببخشید پول دار تر می شوید ، مثلا تصمیم بگیرید که تا همیشه مقداری از درآمد خود را با عشق ببخشید ، بخشیدن همیشه لذت را به همراه دارد زیرا سخاوتمندی مملو از نشاط و قدرت است.

سخن پایانی:

باور داشته باشید که اگر بخواهید پول و ثروت فراوانی را به سمت خودتان جذب کنید باید ذهن ثروتمندی داشته باشید. وقتی ذهن ثروتمند داشته باشید پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان خواهد شد. پس اگر لازم است طرز فکر خود را تغییر دهید تا زندگیتان متحول گردد. برای کسب راهنمایی های بیشتر در مورد “۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب” با مشاوران برتر مرکز الو مشاوره در تماس باشید. در صورت تمایل سایر مطالب ما را نیز می توانید مطالعه نمایید:

مهارت های زندگی؛ انواع و اهمیت آن
مشاوره فرزند پروری صحیح
مدیتیشن چیست و فواید آن چگونه است؟
تاثیر موسیقی بر سلامت روان

[contact_info title= “۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزار خواهی جنسی

آزار خواهی جنسی

[contact_info title= “آزار خواهی جنسی”]  آزار خواهی جنسی، یا به اختصار “مازوخیست” عبارت است از …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.