خانه / دکتری / هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰
هزینه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-1400

هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

هزینه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-1400

[contact_info title= “هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰”]

یکی از سوالاتی که برای داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت بوجود می آید و در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره مطرح می شود، در رابطه با هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ است. از این رو در این مطلب به طور اختصاصی به خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت. بنابراین چنانچه شما نیز قصد ثبت نام و شرکت در آزمون دکترای وزارت بهداشت سال ۱۴۰۰ را دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را تا انتها و با دقت مطالعه فرمایید و سپس در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مقطع دکتری پاسخگوی سوالات شما داوطلبان گرامی باشند.

[point1 title= “ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت برای انتخاب رشته در کلیه دانشگاه های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد انجام می گیرد “]

هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ می بایست در زمان مقرر و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نمایند و در ابتدا با خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰، هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را پرداخت و سپس فرم ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی را تکمیل نمایند. در رابطه با هزینه خرید کارت اعتباری نیز لازم به ذکر است که مبلغ در نظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون سال ۹۹، صد هزار تومان بود که به احتمال زیاد امسال این مبلغ اندکی افزایش خواهد یافت. به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ این مطلب به روز رسانی خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که جهت اطلاع از اخبار لحظه ب لحظه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ می توانید عضو کانال تلگرام دکتری شوید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، مبلغ مربوط به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اولین گام جهت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت است که در ادامه نحوه پرداخت را به صورت گام به گام و تصویری ارائه خواهیم داد :

ابتدا به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه فرمایید. سپس از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه “دکتری تخصصی Ph.D” کلیک کنید. و از زیر منوی باز شده مجددا “دکتری تخصصی Ph.D” را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده بر روی لینک  ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید تا وارد صفحه بعدی شوید.

پس از کلیک بر روی گزینه مذکور وارد صفحه ای همچون تصویر زیر خواهید شد که می بایست کد ملی ( در صورت داشتن ملیت ایرانی ) و شماره گذرنامه ( در صورت داشتن ملیت غیر ایرانی ) خود را وارد نمایید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، دو لینک پرداخت الکترونیکی وجود دارد که لینک اول به منظور خرید کارت اعتباری رشته اول از یک گروه و لینک دوم به منظور خرید کارت اعتباری رشته دوم از یک گروه می باشد که با کلیک بر روی هر کدام وارد صفحه ثبت نام و پرداخت الکترونیکی خواهید شد.

سپس وارد صفحه پرداخت الکترونیکی خواهید شد که برای پرداخت هزینه آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت داشتن یک کارت بانکی و رمز دوم الزامی می باشد. تصویر زیر صفحه ثبت نام و پرداخت الکترونیکی را نشان می دهد.

سوالات متداول داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت :

  • آیا می توان در ۲ رشته در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام و شرکت کرد ؟

بله ، فقط توجه داشته باشید که می بایست زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، دو کارت اعتباری ثبت نام خریداری نمایید که به نحوه خرید کارت اعتباری آزمون دکتری وزارت بهداشت در این مقاله پرداخته شده است.

  • آیا داوطلبانی که متقاضی رشته محل های دانشگاه آزاد نیز هستند، می بایست هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت دانشگاه آزاد را به صورت جداگانه پرداخت نمایند ؟

خیر، از آن جا که آزمون دکتری وزارت بهداشت سراسری و آزاد ادغام شده اند، برای ثبت نام این آزمون تنها یکبار نیاز به پرداخت هزینه است و نیازی به خرید دو کارت اعتباری جدا نیست.

  • هزینه خرید کارت اعتباری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ چه زمانی اعلام خواهد شد ؟

به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزات بهداشت ۱۴۰۰ که این مطلب نیز همزمان بروزرسانی خواهد شد.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت :

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰
سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت

[phdtel]

[contact_info title= “هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

منابع-کنکور-کارشناسی-ارشد-بیولوژی-و-کنترل-ناقلین-بیماری-ها-1400

منابع کنکور کارشناسی ارشد بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها ۱۴۰۰

[contact_info title= “منابع کنکور کارشناسی ارشد بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها ۱۴۰۰”] کنکور کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.