خانه / وزارت بهداشت / سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
سایت-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت

سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

سایت-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت

[contact_info title= “سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت”]

پس از مشخص شدن بازه زمانی ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ و انتشار دفترچه راهنمای  ثبت نام دکتری وزارت بهداشت توسط مرکز سنجش پزشکی ،  متقاضیان شرکت در این آزمون که با دانلود و مطالعه دفترچه از شرایط شرکت در آزمون دکتری علوم پزشکی مطلع شده اند، می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش پزشکی، کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را خریداری کرده و پس از واریز هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود را در فرم اینترنتی ثبت نام درج نمایند.

[point1 title= “داوطلبان برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ باید به سامانه الکترونیکی sanjeshp.ir مراجعه نمایند.”]

سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در آزمون دکتری علوم پزشکی می باشند در بهمن ماه می توانند اقدام به ثبت نام خود در این آزمون نمایند  تمامی امور مربوط به آزمون دکتری وزارت بهداشت از قبیل انجام ثبت نام ، واریز هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری  ، دریافت کارت ورود به جلسه ، دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و دفترچه راهنمای انتخاب رشته و … فقط از طریق سامانه الکترونیکی مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanheshp.ir قابل پیگیری است.

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

مرحله اول

داوطلبان برای انجام ثبت نام خود باید وارد سامانه الکترونیکی سازمان سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir شوند.

مرحله دوم

پس از وارد شدن به سامانه در صفحه اصلی ،  گزینه“دکتری تخصصی ph.D” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام

مرحله سوم

حال به وارد شدن به صفحه “دکتری تخصصی ph.D”  بر روی عبارت “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام

مرحله چهارم

در صفحه جدید مجددا گزینه “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” را فعال کنید.

مرحله سوم ثبت نام

مرحله پنجم

در این مرحله باید ملیت خود را تعیین کنید و پس از آن با درج کد ملی و کلیک بر روی عبارت “ادامه” تصویری مانند زیر ایجاد می شود که باید بر روی گزینه “پرداخت الکترونیکی” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام

در تصویر بالا دو لینک پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت موجود است که لینک اول برای خرید کارت اعتباری رشته امتحانی اول از یک گروه و لینک دوم برای خرید کارت اعتباری رشته دوم از یک گروه می باشد که با کلیک بر روی هر کدام وارد صفحه پرداخت هزینه خواهید شد.

در صورتی که علاوه بر رشته اصلی متقاضی ثبت نام و شرکت در رشته امتحانی دوم هستید ، باید هزینه ثبت نام آزمون را دو بار و به صورت جداگانه برای هر رشته پرداخت نمایید. با انتخاب گزینه “پرداخت الکترونیکی” به صفحه ای مانند زیر وارد می شوید :

پرداخت هزینه

با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و کلیک بر روی گزینه “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” وارد صفحه ای مانند تصویر زیر خواهید شد.

مرحله دوم پرداخت هزینه

در صفحه ایجاد شده باید اطلاعات کارت بانکی خود را (شماره کارت ، رمز اینترنتی دوم ، کد CVV2  ، تاریخ انقضای کارت ) وارد کرده و در نهایت دکمه “پرداخت” را انتخاب کنید.

درگاه پرداخت الکترونیکی

با پرداخت هزینه ، مجددا وارد سامانه مذکور شوید و با درج نمودن کد ملی خود ، وارد صفحه ثبت نام خواهید شد که می توانید با دریافت فرم اینترنتی ثبت نام آن را با اطلاعات خواسته شده تکمیل نمایید.

نکات مهم 

برای شرکت در آزمون رشته دوم باید به طور جداگانه هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.
چنانچه پس از واریز هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت مجددا وارد سایت شوید و برای بار دوم هزینه را پرداخت کنید ، مبلغ پرداختی قابل استرداد نخواهد بود.
توصیه می شود قبل از پرداخت هزینه ،حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنید تا اطلاع یابید که آیا دارای شرایط ثبت نام می باشید یا خیر ! زیرا پس از واریز هزینه مبلغ پرداختی قابل برگشت نیست.
چنانچه پس از پرداخت هزینه و کسر مبلغ از حساب شما برای ثبت نام مجاز نشدید ، باید با مراجعه به  استعلام پرداخت اینترنتی مشکل خود را پیگیری کنید.
در انتخاب عنوان آزمون برای واریز هزینه ثبت نام دقت کنید که حتما هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت پرداخت شود و در صورت واریز هزینه برای آزمونی دیگر ، باید مجددا هزینه آزمون را برای دکتری وزارت بهداشت پرداخت نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت هر ساله قبل از شروع فرایند ثبت نام این آزمون منتشر شده و توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. با توجه به زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ ، زمان انتشار این دفترچه احتمالا اواسط بهمن ماه می باشد و داوطلبان در این زمان می بایست به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹ مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام آزمون را دانلود نمایند  و پس از آن در صورت داشتن شرایط می توانند برای ثبت نام اقدام نموده و با مطالعه منابع مفید خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نمایند.

دفترچه ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

سوالات متدوال داوطلبان

  • دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در چه سایتی منتشر می شود ؟

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت بر روی سایت sanjeshp.ir قرار می گیرد.

  • ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ در چه سایتی انجام می گیرد ؟

داوطلبان جهت انجام ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ باید به سامانه اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه نمایند.

  • هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ را باید چگونه واریز کنیم ؟

واریز هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه در سایت sanjeshp.ir انجام می گیرد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت

[phdtel]

[contact_info title= “سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

منابع-کنکور-کارشناسی-ارشد-پدافند-غیرعامل-در-نظام-سلامت-1400

منابع کنکور کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل در نظام سلامت ۱۴۰۰

[contact_info title= “منابع کنکور کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل در نظام سلامت ۱۴۰۰”] کنکور کارشناسی ارشد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.