خانه / کنکور سراسری / زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی
زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی

زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی

زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی”]

داوطلبان برای پذیرش در رشته هایی از قبیل حسابداری، مدیریت، حقوق، روانشناسی و …. ملزم به شرکت در کنکور سراسری انسانی و انجام انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰ می باشند. داوطلبان دارای شرایط ثبت نام کنکور در قدم اول برای شرکت در کنکور انسانی می بایست ثبت نام آزمون خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهند و پس از آن در روز برگزاری آزمون که در تیر ماه می باشد ، حضور یابند.
در مطالب قبلی ثبت نام کنکور انسانی ۱۴۰۰ را به طور کامل شرح دادیم و در ادامه این مطلب می توانید از زمان برگزاری کنکور انسانی سال ۹۹  آگاه شوید.

زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۰

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور سراسری پنج گروه آزمایشی در سال ۱۴۰۰ تیر ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه کنکور رشته انسانی هر ساله در نوبت صبح روز پنج شنبه برگزار می شود پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۰ نیز شاهد برگزاری کنکور انسانی ۹۹ در صبح روز پنج شنبه باشیم.

البته در فعلا تاریخ دقیق برگزاری کنکور ۱۴۰۰ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ ذقیق، اطلاع رسانی های لازم را از طریق همین مطلب انجام خواهیم داد. ضمنا می توانید با عضویت در کانال تلگرام کنکور، از جزئیات زمان برگزاری کنکور انسانی ۱۴۰۰ مطلع شوید.

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۰

داوطلبان کنکور انسانی می بایست برای حضور در آزمون پرینت کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند ، در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری علاوه بر اطلاعات آزمونی و شناسنامه ای داوطلب آدرس حوزه امتحانی نیز درج شده است و برای دریافت آن باید به ترتیب مراحل زیر اقدام نمود :

مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org

کلیک بر روی گزینه “سراسری” از منوی سمت راست

صفحه نخست سایت سنجش

کلیک بر روی عبارت “کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰

مرحله اول دریافت کارت کنکور

با یکی از روش های زیر می توانید پرینت کارت ورد به جلسه خود را تهیه نمایید :

  • شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  • شماره پرونده + شماره داوطلبی
  • شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  • شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه

مرحله دوم دریافت کارت کنکور

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۰

امکان دارد که در اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۰ برخی از داوطلبان اشتباهاتی درج شده باشد که در این صورت یا باید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و یا از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص کنکور سراسری  نسبت به اصلاح مورد یا مورارد اشتباه اقدام نمود.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۰
  • داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۸۴ به بعد) و یا پیش‌دانشگاهی (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۹۱ به بعد) میباشند و همچنین داوطلبان نظام آموزشی جدید (نظام ۶ ، ۳ ، ۳) که دیپلم خود را در سال ۱۳۹۹ اخذ می نمایند و نسبت به مندرجات کارت ورود به جلسه خود شامل نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع دیپلم ، شماره ملی ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی ، عنوان مدرک پیش‌ دانشگاهی ، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی ، کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی اعتراضی دارند ، می بایست به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و اقدامات لازم را جهت اصلاح کارت انجام دهند.
  • داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نمیباشند در صورت داشتن اعتراض به مواردی همچون نام خانوادگی و نام، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، عنوان مدرک پیش دانشگاهی ، منطقه یا ناحیه اخذ پیش‌دانشگاهی و وضعیت تحصیلی می بایست از طریق ویرایش اطلاعات در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.
  • داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات جنس ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت ، بهیار و نظام آموزشی کارت ورود به جلسه خود مشاهده کردند ، باید با به همراه داشتن کارت شناسایی به باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور مراحعه نمایند.
    چنانچه کارت ورود به جلسه دارای مشکلاتی از جمله؛ فاقد مهر عکس ، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جزء عکس داوطلب و … می یاشد می بایست با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ ، کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به باجه های رفع نقص مراجعه و مشکل را حل کرد.

مطالب پشنهادی برای مطالعه

دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰
جمع بندی کنکور سراسری رشته انسانی
کلید سوالات کنکور انسانی
معرفی زیرگروه های رشته انسانی
آینده شغلی و بازار کار رشته روانشناسی 
آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی حقوق دانشگاه سراسری
وضعیت بازار کار رشته حقوق
آخرین رتبه قبولی حسابداری دانشگاه سراسری
وضعیت بازار کار رشته حسابداری
بازار کار بهترین رشته های علوم انسانی

[konkor]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.