خانه / کنکور سراسری / زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی
زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی

زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی

زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی”]

پذیرش در رشته های فنی مهندسی از قبیل مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و سایر رشته های مهندسی منوط به شرکت در کنکور سراسری ریاضی و انجام انتخاب رشته کنکور ریاضی  می باشد. داوطلبان دارای  شرایط ثبت نام کنکور می بایست در قدم اول برای شرکت در کنکور ریاضی ثبت نام خود را از طریق سایت سنجش انجام دهند و پس از آن در روز برگزاری آزمون حضور یابند. در مطلب ثبت نام کنکور ریاضی به طور کامل به جزئیات ثبت نام این گروه آزمایشی اشاره کردیم و در ادامه مطلب می توانید از زمان برگزاری کنکور ریاضی مطلع شوید.

زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۰

کنکور سراسری ریاضی برای تمام دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت هماهنگ و مشترک برگزار می شود و بنابر برنامه ریزی های انجام شده در سازمان سنجش آموزش کشور، زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰، تیر ماه خواهد بود اما در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق برگزاری کنکور ریاضی ۱۴۰۰ منتشر نشده است به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام کنکور نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار مربوطه باشید.

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۰

داوطلبان برای اطلاع از آدرس حوزه امتحانی کنکور باید کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۰ را از طریق سایت سنجش دریافت نمایند. لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری معمولا سه روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سنجش فعال می باشد و هر داوطلب بایستی با مراجعه به سامانه sanjesh.org پرینت کارت خود را تهیه نمایند.

اطلاعات مورد نیاز برای دریافت کارت ورود به جلسه

  1. وارد کردن شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  2. وارد کردن شماره پرونده + شماره داوطلبی
  3. وارد کردن شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  4. وارد کردن شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۰

این امکان وجود دارد که کارت ورود به جلسه کنکور برخی از داوطلبان دارای اشکالاتی از جمله اشتباه در درج اطلاعات ، فاقد عکس بودن ، عدم اعمال سهمیه و … باشد که در این صورت باید برای اصلاح مورد یا موراد مذکور اقدام نمود. اصلاح برخی از نواقص کارت از طریق سایت سازمان سنجش و برخی دیگر از طریق مراجعه به باجه های رفع مقص امکان پذیر است :

داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۸۴ به بعد) و یا پیش‌دانشگاهی (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۹۱ به بعد) هستند و همچنین داوطلبان دارای دیپلم نظام آموزشی جدید چنانچه در اطلاعات کارت ورود به جلسه خود (شامل نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع دیپلم ، شماره ملی ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی ، عنوان مدرک پیش‌ دانشگاهی ، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی ، کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی) اشتباهی مشاهده کردند باید به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه نمایند.
داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نیستن در صورتی که در بخش های نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع دیپلم ، شماره ملی ، سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهمیه ، معدل کتبی نهایی دیپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم ، محل اخذ مدرک دیپلم ، عنوان مدرک پیش دانشگاهی ، منطقه یا ناحیه اخذ پیش‌دانشگاهی و وضعیت تحصیلی و اشتغال اطلاعات اشتباهی را مشاهده کردند ، باید برای اصلاح کارت خود به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و اقدامان لازم رای برای اصلاح کارت انجام دهند.
داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات جنس ، دین، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت ، بهیار و نظام آموزشی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند باید به همراه کارت شناسایی به باجه های رفع نقص مراجعه و مشکل کارت خود را حل نمایند
در صورت که کارت ورود به جلسه فاقد دارای مشکلات مهر عکس ، واضح نبودن عکس ، درج عکسی به جزء عکس داوطلب می یاشد ضروری است با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ ، کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.
داوطلبانی که دارای سهمیه بنیاد شهید ، ایثارگران ، سهمیه بسیج فعال و …هستند و در زمان ثبت نام کنکور سراسری، این سهمیه ها را اعمال نکرده اند لازم است که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به ارگان های زیربط مراجعه نمایند تا در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوطه، سهمیه برای آنها اعمال شود.

مطالب پینشهادی برای مطالعه داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ :

راهنمای انتخاب رشته ریاضی
معرفی زیر گروه های رشته ریاضی
 کلید سوالات ریاضی
جمع بندی کنکور رشته ریاضی
 آخرین رتبه قبولی مهندسی معماری دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی مهندسی شیمی دانشگاه پردیس خودگردان (بین الملل) 

[konkor]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.