خانه / کنکور سراسری / جمع بندی کنکورانسانی

جمع بندی کنکورانسانی

جمع بندی کنکور سراسری رشته انسانی

در این مقاله می خواهیم درباره حساس ترین و از جمله مهم ترین روزهایی صحبت کنیم که یک داوطلب کنکور سراسری برای رسیدن به هدف های درخشان خود سپری می کند. پس برای بازدهی بهتر در مطالعه خود و نتیجه بهتر در کنکور سراسری ، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.داوطلبانی که از این فرصت برای رسیدن به هدف خود استفاده کرده اند ، کم نبوده اند و با برنامه ریزی درست و دقیق در مطالعه به هدف اولیه خود یعنی قبولی در کنکور و رشته مورد نظر خود رسیده اند.با این وجود داوطلبانی هستند که با مطالعه بسیار ، هنوز سر در گم در جمع بندی دروس خود هستند.

مشاوران الو مشاوره به دلیل اهمیت زمان جمع بندی جمع بندی کنکور سراسری رشته انسانی برای داوطلبان ، برنامه جمع بندی جامعی از تمامی دروس را در اختیار داوطلبان قرار میدهند تا از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را ببرند.

از چه زمانی برای جمع بندی کنکور سراسری اقدام کنیم؟

این سوالی است که اکثر داوطلبان کنکور از ما می پرسند. اکثر داوطلبان کنکور جمع بندی دروس را معمولا از اوایل و یا اواسط فروردین ماه شروع می کنند. اما داوطلبانی که در حال تحصیل در پایه دوازدهم هستند ممکن است با کمبود وقت مواجه باشند. پیشنهاد ما به این دسته از داوطلبان این است که دروس پایه را در ایام عید و تا پایان فروردین جمع بندی کنید و در آخر تست های مربوط به آن هارا بزنید. اما داوطلبانی که دانش آموز نیستند و فارغ التحصیلان نظام قدیم هستند می توانند از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کنند.با مصاحبه نفرات برتر کنکور و مشاوره گرفتن افراد موفق کنکورهای سال های گذشته به این نتیجه می توان رسید که بهترین زمان برای جمع بندی سه ماه باقی مانده به کنکور می باشد.زمان را از دست ندهید و با زمان بندی مناسب مطلوب ترین نتیجه را به دست اورید.

نکات طلایی برای جمع بندی

  • تست های کنکور سال گذشته را دست کم نگیرید. بسیار دیده شده که بعضی سوالات سال های گذشته در کنکورهای سال های بعد عینا تکرار شده است. پس پیشنهاد می شود فرصتی را به مطالعه کنکورهای سال های گذشته اختصاص دهید
  • درس های عمومی را که قبلا مطالعه کرده اید ، برای جمع بندی حتما مرور کنید. دروس عمومی نقش مهمی در جابه جا کردن نمره آزمون شما دارند. پس از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
  • آرامش فکری و روانی خود را حفظ کنید و سعی کنید در محیط آرام به مرور مطالب بپردازید.
  • از زمان به خوبی استفاده کنید و آن را به عنوان فرصت عالی برای رسیدن به هدف خود بدانید.
  • از نکته هایی که در جمع بندی دروس به شما کمک می کند کمک بگیرید.
  • مطالب کلیدی کنکور را که سوالات زیادی از کنکور سراسری را به خود اختصاص می دهند بیشتر مطالعه کنید.
  • از آنجایی که اکثر دروس رشته انسانی به صورت حفظی می باشد، از راهای به خاطر سپردن مطالب می توان به نوشتن آن ها اشاره کرد.

داوطلبان برای جمع بندی و استفاده از منابع مهم می توانند از مشاوران مجرب ما در الو مشاوره کمک بگیرند.

 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.