خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
زمان-برگزاری-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم-1400---1401

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

زمان-برگزاری-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم-1400---1401

[contact_info title= “زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

دانش آموزان پایه نهم که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ را دارند ، قبل از آغاز بازه زمانی ثبت نام آزمون تیزهوشان به دنبال اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ هستند چرا که با اطلاع از تاریخ دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان برنامه ریزی بهتری خواهند داشت . به همین دلیل این روزها  سوال در رابطه با تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان در تماس با مرکز الو مشاوره تبدیل شده است . از این رو قصد داریم در این مطلب به تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم و همچنین زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بپردازیم .

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون تیزهوشان زمستان سال جاری ( ۱۳۹۹) انجام خواهد شد . تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نیز به احتمال زیاد همچون روال سال های گذشته اواخر خرداد ماه یعنی پس از اتمام امتحانات نوبت دوم دانش آموزان پایه نهم خواهد بود . البته آزمون سال ۱۳۹۹ برخلاف برنامه ریزی ها و اطلاع رسانی های انجام شده ، تیر ماه برگزار شد . دز حال حاضر تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به طور دقیق مشخص نشده است ولی پیش بینی می شود زمان برگزاری آزمون تیزهوشان سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ انجام باشد . به محض مشخص شدن و انجام تصمیم گیری نهایی در رابطه با تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ، این مطلب بروز خواهد شد . ضمنا پیشنهاد می کنیم از طریق لینکی که در انتهای همین مطلب قرار دارد عضو کانال تلگرام مدارس شوید تا به این ترتیب در جریان آخرین اخبار آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ قرار بگیرید .

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در روز برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم الزامی است و چنانچه داوطلبی کارت ورود به جلسه آزمون را همراه خود نداشته باشد از ورود وی به محل برگزاری آزمون جلوگیری به عمل خواهد آمد . یکی دیگر از سوالات داوطلبان آزمون تیزهوشان در تماس با مرکز الو مشاوره در رابطه با زمان و نحوه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم است . در این خصوص لازم به ذکر است که کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۵ الی ۷ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر خواهد شد . جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در تاریخ مقرر به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایید .جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از طریق سایت مذکور ، بر روی لینک کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ کلیک کنید .

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

لازم است بدانید که ممکن است پس از تهیه پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، متوجه وجود اشکالاتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت شوید . در صورت وجود این مشکل، حتما قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ نسبت به اصلاح آن اقدام کنید. جهت رفع نقص کارت آزمون تیزهوشان با در دست داشتن شناسنامه و عکس دانش آموز به آموز شو پرورش منطقه محل سکونت داوطلب مراجعه کنید . در صورت وجود هر سوال و یا ابهامی می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره تماس حاصل فرمایید .

سوالات متداول

  • تاریخ دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان چه زمانی است ؟

به محض مشخص شدن تاریخ و ساعت دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

  • ممکن است تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم تغییر کند ؟

بله اگر بنا به هر دلیلی برگزاری آزمون در تاریخ مقرر امکان پذیر نباشد ، ممکن است تاریخ برگزاری آزمون تغییر یابد که در این صورت اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت  الو مشاوره و همچنین کانال تلگرام مدارس الو مشاوره انجام خواهد شد.

  • نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در چه تاریخی منتشر خواهد شد ؟

به طور معمول ۴ الی ۶ هفته پس از برگزاری آزمون تیزهوشان، نتایج آن به صورت اینترنتی منتشر می گردد .

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم :

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.