خانه / دانشگاه پیام نور / ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 99

[contact_info title= “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹”]

دانشگاه پیام نور در سال های اخیر علاوه بر پذیرش با کنکور ، رشته های خود را در مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون آزمون نیز ارائه می دهد به همین دلیل بسیار مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است.  ثبت نام دانشگاه پیام نور در دو نوبت مهر و بهمن ماه (نیمسال اول و نیمسال دوم ) به صورت بدون آزمون انجام می گیرد و داوطلبان واجد شرایط می توانند در زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. با توجه به مصوبات سازمان سنجش که در سال ۹۸ ابلاغ شد ، داوطلبان قادر هستند که در بیش از ۸۵ درصد رشته های بدون کنکور سراسری و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنند که دانشگاه پیام نور ، یکی از این دانشگاه سراسدی بوده و داوطلبان با داشتن شرایط لازم به راحتی می توانند تحصیلات خود را در این دانشگاه ادامه دهند. در مطلب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور جزئیات ثبت نام مربوط به ورودی مهر ماه را ذکر کردیم و در این مطلب به طور اختصاصی به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه پرداخته شده است.

[point1 title= “در سال گذشته زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای نیمسال بهمن ماه از روز ۲۸ آبان ماه آغاز شده و تا روز ۳۰ دی ماه ادامه داشت”]

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

دانشگاه های پیام نور نیز همانند سایر دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن ماه به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند. داوطلبانی که تمایل به پذیرش در ترم بهمن این دانشگاه دارند ، می بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای نیمسال دوم سال ۹۹ – ۱۴۰۰ فعلا به طور دقیق مشخص نشده است اما باید به اطلاعتان برسانیم که ثبت نام ورودی بهمن ماه در سال ۹۸ از تاریخ ۲۸ آبان ماه الی ۱۵ بهمن ماه ، به صورت حضوری با مراجعه به دانشگاه مورد نظر انجام گرفت که احتمالا ثبت نام این دوره برای سال ۹۹ نیز در همین بازه زمانی صورت بگیرد شما داوطلبان می توانید با عضویت در کانال تلگرام الو مشاوره و پیگیری اخبار ، از زمان دقیق ثبت نام مطلع شوید. با مشخص شدن زمان ثبت نام ، داوطلبان می بایست ضمن مطالعه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری و فراهم نمودن مدارک موردنیاز ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در بهمن ماه سال ۹۸ ، به صورت حضوری و با مراجعه به واحد دانشگاهی پذیرنده انجام گرفت و پیش بینی می شود در سال ۹۹ نیز ثبت نام به همین روال باشد. چنان چه ثبت نام به صورت حضوری انجام گیرد داوطلبان می بایست با فراهم آوردن مدارک موردنیاز به دانشگاه مورد نظر مراجعه نموده و در رشته مورد تقاضا ثبت نام نمایند. در ضمن می توانید برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور را از سایت سنجش دانلود و مطالعه نمایید.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹ چند روز قبل از آغاز ثبت نام برای داوطلبان قابل مشاهده خواهد بود. برای اطلاع از لیست رشته ها ، شرایط و ظرفیت دانشگاه ها می توانید تقریبا سه روز پیش از زمان ثبت نام با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری را دریافت نمایید.

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه ، لینک فوق فعال می شود)

اصلاحیه دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه ، لینک فوق فعال می شود)

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

شرایط عمومی

  • اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • عدم احراز عناد (نه اعتراض) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن سابقه عضویت در سازمان های غیرقانونی ، فراماسونری و اعقاب آن ها
  • عدم احراز فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی

  • دارا بودن مدرک دیپلم نظام آموزشی جدید و یا گواهینامه پیش دانشگاهی دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم
  • داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
  • آن دسته از داوطلبانی که در دوره روزانه دانشگاه های سراسری سال ۹۸ به صورت با آزمون یا بدون آزمون پذیرفته شده اند ، تنها در صورت انصراف قطعی ، می توانند فقط رشته های تحصیلی دوره های غیر روزانه شامل نوبت دوم (شبانه) ، نیمه حضوری ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان و مجازی را انتخاب کنند.
  • دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ، نیمه حضوری ، مجازی و پردیس خودگردان یا دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند ، مجاز به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ می باشند ولی باید در صورت پذیرش ، از رشته قبلی خود انصراف قطعی داده و گواهی آن را به موسسه آموزش عالی مربوطه تحویل دهند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹
ثبت نام و شرایط ورود به دانشگاه پیام نور
مشاوره و راهنمای ثبت نام دانشگاه پیام نور 
شهریه کارشناسی ، ارشد و دکتری پیام نور
میزان شهریه دانشگاه پیام نور
شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹
ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی
زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور

[banner]

[contact_info title= “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با در نظر گرفتن این موضوع که در حال حاضر پذیرش بالغ بر ۸۵ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.