خانه / پیام نور / ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی
ثبت نام دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی
ثبت نام دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی

تکمیل ظرفیت دوره ای است که در آن برای داوطلب فرصت مجدد قرار داده می شود تا بتواند ثبت نام و انتخاب رشته خود را برای پذیرش در دانشگاه پیام نور و غیراتنفاعی آعاز کند ، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی رشته محل هایی که ظرفیت شان تکمیل نشده باشند به صورت تکمیل ظرفیت ارائه می دهند ، داوطلبان واجد شرایط می توانند در این ثبت نام شرکت نمایند ، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی جزو دانشگاه های غیر دولتی و شهریه پرداز می باشند ، هر دو دانشگاه مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات فن آوری می باشد، نکته مهم در این ثبت نام این می باشد که متقاضیان علاقمند به شرکت چه در صورت حضور در آزمون سراسری و در صورت عدم حضور در آزمون می توانند در دوره تکمیل ظرفیت برای رشته های بدون کنکور شرکت نموده و ثبت نام خود را انجام دهند.

همانطور که مستحضر هستید ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی در بازه زمانی مشخص از طریق سایت سنجش اعلام می گردد ، و داوطلبان برای ثبت نام باید از طریق این سایت اقدام به ثبت نام نمایند ، چناچه در صورت نیاز برای انجام مراحل ثبت نام خود نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید با مشاوران مجرب مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

زمان شروع ثبت نام دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی

هر دوطلبی قبل از انجام ثبت نام خود می بایست از زمان ثبت نام برای ورود به دانشگاه مطلع گردد. معمولا هر دو دانشگاه در دو نوبت به جذب دانشجو اقدام می نمایند، که یکی از این پذیرش ها برای نیمسال اول یعنی مهر ماه آغاز می گردد ، و پذیرش دیگری در نیسمال دوم یعنی برای بهمن ماه می باشد. معمولا پذیرش در بهمن ماه به عنوان دوره تکمیل ظرفیت شناخته شده است ، که در این حال آن دسته از دانشگاه هایی که ظرفیت خالی دارند از داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بعمل خواهد آمد. لازم به ذکر است  در حال حاضر دوره های پذیرش دانشگاه های مذکور برای بهمن ۹۷ به اتمام رسیده است ، ولی اما همانطور که پیش از این در مقاله های خود اشاره کردیم پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری و آموزش عالی طی خبررسانی اخیر سازمان سنجش با تغییراتی مواجه شده است. بدین صورت که پذیرش رشته های بدون کنکور مهر ۹۸ خود را از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز کرده لغایت تا ۶ شهریور ۹۸ ادامه خواهد داشت ،بنابراین داوطلبان می توانند در این بازه زمانی اقدامات لازم را انجام نمایند ، چناچه در صورت اخبار جدید در خصوص ثبت نام و تکمیل ظرفیت در دسترس قرار گیرد از طریق بروزرسانی سایت اطلاعیه های بروز در اختیار شما داوطلبان گرامی قرار خواهد گرفت

 

همچنین ببینید

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

[contact_info title= “لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور”]  دانشگاه پیام نور یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.