خانه / رشته های بدون کنکور / ثبت نام دانشگاه پیام نور
ثبت نام دانشگاه پیام نور
ثبت نام دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور

بر اساس آخرین مصوبات سازمان سنجش آموزش کشور ، پذیرش بیش از ۸۵ درصد از رشته های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی با ملاک معدل کتبی خواهد بود و داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور تحصیل در رشته مورد علاقه خود نیازی به شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه مورد قبول نیاز نخواهند داشت. رشته های بدون کنکوری که در دانشگاه پیام نور ارائه می شود فقط در مقطع کارشناسی پیوسته است و هیچ رشته ای در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه انجام نخواهد شد.

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد ، رشته های ارائه شده در دانشگاه پیام نور به دو شیوه با کنکور و بدون کنکور می باشد که داوطلبان واجد شرایط می توانند در صورت تمایل اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

داوطلبانی که قصد ثبت نام در نیمسال اول مهر ۹۸ را دارند می توانند دفترچه انتخاب رشته منتشر شده از سوی سازمان سنجش را با دقت مطالعه نموده و از تاریخ ۲۰ اسفند ۹۷ لغایت ۶ شهریور ۹۸ اقدامات لازم را جهت ثبت نام در سایت سازمان سنجش به ثبت برسانند. لازم به ذکر است که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و پرداخت هزینه آن پس از اعلام نتایج از طریق خرید کارت اعتباری خواهد بود. چنانچه ابهاماتی برای شما مطرح گردید می توانید با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

زمان و نحوه ثبت نام با کنکور دانشگاه پیام نور

تعداد محدودی از رشته های دانشگاه پیام نور به صورت با کنکور ارائه می شود و برای ورود به این رشته بایستی ابتدا در تاریخ ۲۴ بهمن تا ۲ اسفند به سایت سنجش مراجعه نمایند و مدارک لازم برای ثبت نام را در این سایت بارگذاری کنند و در جلسه آزمون حضور یابند. برای ثبت نام کنکور سراسری نیز داوطلبان باید با واریز هزینه به سایت سنجش ، کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایند.

همچنین ببینید

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۲

برای اطلاع رسانی متقاضیان در زمینه شرایط تعیین شده و اطلاع از لیست رشته محل …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.