خانه / کارشناسی ارشد / تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰
تمدید-زمان-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-1400

تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

تمدید-زمان-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-1400

[contact_info title= “تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰”]

با وجود در نطر گرفتن یک بازه زمانی معقول ۷ الی ۱۰ روزه برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، هر ساله داوطلبانی هستند که بنا به دلایل مختلفی از ثبت نام در بازه زمانی مقرر اولیه جا می مانند. به همین دلیل پس از آخرین روز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد داوطلبان بسیاری طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره پیگیر تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هستند. از این رو قصد داریم در این مطلب به زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و تمدید آن جهت مساعدت با داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ بپردازیم. ضمنا چنانچه پس از مطالعه این مطلب سوال یا ابهامی برایتان باقی ماند، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره تماس بگیرید. کارشناسان ما حتی روزهای تعطیل نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آذر ماه هر سال از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در بازه زمانی ۱۶ لغایت ۲۵ آذر ماه سال ۹۸ انجام شد. بنابراین پیش بینی می شود امسال نیز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از اوایل یا اواسط آذر ماه سال ۱۳۹۹ آغاز گردد. در رابطه با تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نیز لازم به ذکر است که معمولا هر ساله سازمان سنجش جهت مساعدت با داوطلبان اقدام به تمدید زمان ثبت نام به مدت چند روز می نماید. بنابراین پیش بینی می شود امسال نیز سازمان سنجش این مساعدت را با داوطلبان داشته باشد. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و تمدید آن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا شما علاوه بر پیگیری مطالب سایت الو مشاوره با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز در جریان آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد قرار خواهید گرفت. لینک عضویت در کانال تلگرام در انتهای همین مطلب قرار دارد.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

از چهار سال پیش کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده اند، بنابراین داوطلبانی که اقدام به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری نمایند، داوطلب دانشگاه آزاد نیز محسوب می شوند که در صورت تمایل و حد نصاب لازم می توانند اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نمایند. از آن جا که متولی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، سازمان سنجش آموزش کشور است، جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می بایست به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور، از منوی سمت راست بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک نمایید و سپس در صفحه جدید بر روی لینک “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰” کلیک کنید.

در مرحله بعدی بایستی هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را واریز نمایید بدین منظور بر روی لینک “خرید سریال ثبت نام” کلیک کنید. نوع سریال ثبت نام را از یکی از گزینه های پیش رو انتخاب کنید. مشخصات کارت بانکی خود را جهت کسر وجه ثبت نام از حساب بانکی تان وارد کنید. پس از پرداخت هزینه و دریافت شماره سریال پرداخت، به صفحه اول سامانه بازگردید و بر روی لینک “ثبت نام جدید” کلیک نمایید.  پس از انتخاب گزینه “ثبت نام جدید” صفحه ای مانند زیر ایجاد می شود که باید سریال ثبت نام را وارد کنید.

در مرحله بعد عکس داوطلبی خود را که شامل مشخصات زیر می باشد در محل تعیین شده بارگذاری نمایید.

  1. فرمت jpg
  2. دارای زمینه روشن و مربوط به سال جاری داوطلب
  3. فاقد اثر مهر ، منگنه و حاشیه های اضافی
  4. حداقل اندازه ۳۰۰*۲۰۰ و حداکثر اندازه ۴۰۰*۳۰۰
  5. اسکن عکس از روی کارت ملی ، شناسنامه و … قابل قبول نمی باشد.

پس از بارگذاری عکس نوبت به تکمیل فرم ثبت نام می رسد. در هنگام درج اطلاعات دقت و توجه کافی را داشته باشید زیرا در صورت ارسال اطلاعات اشتباه ممکن است ثبت نام شما باطل شود. جهت مشاهده آموزش تصویری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ کلیک کنید.

“چنانچه بنا به هر دلیلی خود موفق به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نشدید، در صورت تمایل می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز، اقدامات لازم را جهت ثبت نام شما انجام دهند.”

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد :

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری
لیست رشته های کارشناسی ارشد سراسری
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.