خانه / کارشناسی ارشد / اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
اعلام-نتایج-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-99

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

اعلام-نتایج-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-99

[contact_info title= “اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹”]

آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد طی سال های گذشته با یکدیگر ادغام گردیده و دیگر آزمون جداگانه ای برای داوطلبان دانشگاه آزاد برگزار نمی گردد. کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ برخلاف تاریخ ذکر شده در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور قرار است در روزهای پنجشنبه مورخ ۲۲ خرداد و جمعه مورخ ۲۳ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ برگزار گردد. از آن جا که داوطلبان در سال های گدشته روزهای پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد تا اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد را با نگرانی و استرس سپری کردند، تصمیم گرفتیم در این مطلب با دلیل رفع نگرانی داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی به اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ بپردازیم. بنابراین مطالعه ادامه این مطلب به تمامی داوطلبان دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد پیشنهاد می گردد.

[point1 title= “اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ۹۹ همزمان با هم و در قالب یک کارنامه خواهد بود.”]

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

همانطور که در ابتدا اشاره شد و شما نیز مستحضر هستید، کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با کنکور کارشناسی ارشد سراسری اغام گردیده است. حال این سوال برای داوطلبان بوجود می آید که نتایج کنکور کارشناسی ارشد داوطلبان دانشگاه آزاد، قبل از نتایج کنکور کارشناسی ارشد داوطلبان دانشگاه های سراسری اعلام می شود؟ نتایج آزمون داوطلبان دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد یا از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی؟ در این بخش پاسخگوی این سوالات خواهیم بود.

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

در رابطه با زمان انتشار نتایج آزمون داوطلبان دانشگاه آزاد لازم به ذکر است که نتایج همزمان با نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری و در قالب یک کارنامه منتشر خواهد شد. بنابراین با توجه به زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۹ و با توجه به اینکه نتایج هر ساله ۴ الی ۶ هفته پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد منتشر می شود، نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹، اواخر تیر و یا نهایتا اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد. در ادامه به سایت و نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ خواهیم پرداخت.

“نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ امروز پنجشنبه مورخ ۹۹/۶/۱۳ منتشر شد.”

نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد در قالب یک کارنامه منتشر خواهد شد. بنابراین داوطلبان دانشگاه آزاد نیز همچون داوطلبان دانشگاه های سرسری، می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. پس از ورود به سایت مذکور از منوی سمت راست صفحه، گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

سپس در صفحه باز شده، بر روی عبارت “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹” کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه جدید بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید. دو روش جهت مشاهده نتایج آزمون خود پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، شما برای مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد خود به کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده یا شماره پرونده، سال تولد و کد ملی خود نیاز دارید.

“چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج کنکور ارشد ۹۹ دچار مشکل و یا ابهام شدید، با مرکز مشاوره الو مشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز راهنمایی های لازم را انجام داده و یا در صورت نیاز، کارنامه آزمون شما را از طریق تلگرام برایتان ارسال نمایند.”

بازیابی اطلاعات مورد نیاز جهت مشاهده نتایج کنکور ارشد ۹۹ در صورت فراموشی

چنانچه بنا به هر دلیلی شماره پرونده و کدرهگیری ورود به سیستم را فراموش کرده اید، می توانید با ارسال درخواست از طریق سایت سنجش نسبت به دریافت مجدد آن اقدام نمایید.برای انجام این کار می بایست ابتدا در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور، عضو شوید و سپس پس از دریافت نام کاربری و کلمه عبور مستقیما نسبت به دریافت شماره پرونده و کدرهگیری اقدام نمایید.

اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

ممکن است پس از انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد این سوال برای برخی از داوطلبان بوجود آید که آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد وجود دارد؟ لازم است این نوید را بدهیم که بله این امکان وجود دارد که داوطلبان درخواست رسیدگی مجدد خود را درسایت سازمان سنجش که به قرار زیر است مطرح نمایند و نتیجه اعتراض خود را پس از مدت زمان کوتاهی در سایت مشاهده کنند.امکان اعتراض هم به نتایج اولیه آزمون سراسری کارشناسی ارشد و هم به نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وجود دارد.

مراحل ثبت اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش به صورت زیر می باشد:

  • مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  • با ورود به سایت از منوی سمت چپ گزینه ارسال درخواست را انتخاب کنید( لازم به ذکر است که برای ارسال درخواست باید در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشید که با انتخاب گزینه “عضویت در سایت” ، فرمی که حاوی اطلاعات شخص داوطلب می باشد را تکمیل نمایید و پس از ثبت آن ، سیستم یک رمز عبور با عنوان “کلمه عبور ” ارسال می کند که توسط آن می توانید وارد سامانه ارسال خواست شوید.
  • پس از عضویت در سایت و دریافت نام کاربری و کلمه عبور حال می بایست مجددا وارد سایت شده و گزینه ارسال درخواست و سپس ورود به سیستم را کلیک نمایید.
  • پس از کلیک بر روی گزینه ورود ، به صفحه جدید هدایت خواهید شد که باید گزینه “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.
  • در زمان انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد گزینه “اعتراض به نتیجه قبولی” فعال می باشد که داوطلبان با کلیک بر روی آن و تایید اطلاعات اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

سوالات متداول داوطلبان در رابطه با نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد :

پرسش : آیا نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد همزمان منتشر می شود؟
پاسخ : بله نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ۹۹ همزمان با هم و در قالب یک کارنامه از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.
پرسش : آیا همه داوطلبانی که برای آن ها کارنامه صادر شده است، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد خواهند بود؟
پاسخ : خیر. تنها داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته خواهند بود که وضعیت “مجاز” در کارنامه آن ها درج و در انتهای کارنامه برای آن ها شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد درج گردیده است.
پرسش : چنانچه به اطلاعاتی همچون کد پیگیری ثبت نام و یا شماره پرونده خود دسترسی نداشته باشیم، تکلیف چیست؟
پاسخ : در این صورت با ارسال درخواست از طریق سایت سنجش نسبت می توانید اقدام به بازیابی اطلاعات مذکور نمایید.

مطالب مفید جهت مطالعه داوطلبان آزمون کارشناس ارشد ۹۹ :

وضیحات کارنامه کارشناسی ارشد
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

[arshad]

[contact_info title= “اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.