خانه / دکتری / زمان اعلام نتایج دکتری آزاد
زمان-اعلام-نتایج-دکتری-آزاد

زمان اعلام نتایج دکتری آزاد

زمان-اعلام-نتایج-دکتری-آزاد

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج دکتری آزاد”]

همانطور که می دانید آزمون دکتری سراسری و آزاد ادغام شده و به صورت مشترک و همزمان در فروردین ماه سال ۹۹ برگزار شد و داوطلبان پس از شرکت در این آزمون منتظر اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ هستند، در این خصوص باید بگوییم نتایج هر دو دانشگاه در قالب یک کارنامه منتشر خواهد شد. یکی از سوالاتی که در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره مکررا مطرح می شود، زمان اعلام نتایج دکتری آزاد ۹۹ است. از این رو قصد داریم در ادامه این مطلب به تاریخ اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ و همچنین نحوه مشاهده نتایج دکتری دانشگاه آزاد بپردازیم.

زمان اعلام نتایج دکتری آزاد ۹۹

آزمون دکتری ۹۹ نیمه دوم فروردین ۹۹ برگزار گردید و نتایج آن به احتمال زیاد همچون روال سال های گذشته حدودا ۴ الی ۶ ماه پس از زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۹ یعنی هفته آخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خرداد ۹۹ اعلام خواهد شد. البته فعلا تاریخ دقیق انتشار نتایج آزمون دکتری آزاد ۹۹ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. لازم به ذکر است که علاوه بر پیگیری اخبار سایت الومشاوره، با عضویت در کانال تلگرام دکترای مرکز الومشاوره نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار آزمون دکتری ۹۹ باشید. لینک عضویت در کانال تلگرام دکتری در انتهای این مطلب قرار داده شده است.

نحوه مشاهده نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

با توجه به ادغام کنکور دکتری دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، نتایج در قالب یک کارنامه برای افراد صادر می شود. بنابراین داوطلبان دانشگاه آزاد نیز برای دریافت نتایج خود می بایست به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و کارنامه اولیه آزمون دکتری خود را دریافت نمایند. جهت مشاهده نتایج پس از ورود به سایت مذکور از منوی سمت راست صفحه گزینه دکترای تخصصی را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایید.

 سپس بر روی لینک اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی ۹۹ صفحه ای مانند تصویر زیر باز می شود که می بایست با توجه به اطلاعاتی که در دسترس دارید، یکی از دو روش را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید :

برخی از داوطلبان به دلیل نداشتن شماره پرونده و یا شماره داوطلبی موفق به دریافت کارنامه خود نمی شوند این دسته از داوطلبان باید با ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش، اطلاعات خود را بازیابی نموده و سپس کارنامه را دریافت نمایند. پس از مشاهده کارنامه آزمون دکتری، چنانچه مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شناخته شده باشید، می بایست در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ نمایید. 

اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

چنانچه پس از مشاهده کارنامه آزمون دکتری خود، متوجه وجود مغایرت در هر یک از بخش های اطلاعات ثبت نامی، اطلاعات شناسنامه و یا حتی اشتباه در محاسبه درصد دروس شدید، می توانند درخواستی مبنی بر تجدید نظر نسبت به نتایج آزمون دکتری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نموده و منتظر باشید تا درخواست اعتراض شما  مورد بررسی قرار بگیرد مهلت ثبت درخواست اعتراض معمولا از اواخر فروردین ماه لغایت اوایل اردیبهشت ماه می باشد. لازم به ذکر است که درخواست های ارسالی خارج از موعد مقرر، مورد بررسی و پاسخ گویی قرار نخواهند گرفت.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون دکتری 

  1. جهت ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری ۹۹ لازم است وارد سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش شوید چنانچه در این سامانه ثبت نام انجام نداده اید، ابتدا نسبت به ثبت نام در سایت اقدام نمایید.
  2. پس از ورود به سامانه ارسال درخواست، از منوی سمت راست گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید.
  3. سپس در بخش آزمون، گزینه «دکتری» و در بخش سال ، گزینه «۹۹» را انتخاب کنید و بر روی گزینه «جستجو» کلیک کنید.
  4. با انتخاب این گزینه ، از بخشی که در پایین صفحه باز می‌شود ، گزینه «اعتراض به نتیجه قبولی» را انتخاب کنید.
  5. در نهایت با وارد کردن اطلاعات آزمون دکتری ۹۹ شامل شماره داوطلبی و شماره پرونده، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایید.

[phdtel]

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰”] پس از برگزاری آزمون دکتری ، داوطلبان در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.