خانه / دکتری / اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد
اعلام-نتایج-دکتری-دانشگاه-آزاد

اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد

اعلام-نتایج-دکتری-دانشگاه-آزاد

[contact_info title= “اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد”]

آزمون دکتری ۹۹ روز پنجشبه ۲۸ فروردین ۹۹ برای گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر، زبان و دامپزشکی برگزار می شود. از آن جا که داوطلبان هر ساله پس از زمان برگزاری آزمون دکتری، طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، پیگیر زمان و نحوه انتشار نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد هستند، بر آن شدیم تا در این مطلب به طور مفصل اطلاعاتی در زمینه اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ ارائه دهیم. 

[point1 title= “به دلیل ادغام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد، نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد همزمان با نتایج دکتری سراسری و در قالب یک کارنامه از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.”]

اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

از آن جا که آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد یا یکدیگر ادغام شده اند، نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ همراه با نتایج اولیه دکتری سراسری و توسط سازمان سنجش منتشر خواهد شد. چنانچه شما نیز داوطلب دانشگاه آزاد هستید، می بایست در زمان مقرر که در ادامه ذکر خواهد شد، به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. سپس بر روی گزینه “دکترای تخصصی” کلیک کنید.

پس از ورود به بخش دکتری، بر روی لینک مربوط به کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ کلیک نمایید. سپس صفحه ای همچون تصویر زیر باز خواهد شد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، دو روش جهت مشاهده نتایج در دسترس شما قرار خواهد گرفت. پس از وارد کردن اطلاعات یکی از روش ها بر روی گزینه “جستجو” کلیک کنید. تا کارنامه آزمون قابل مشاهده شود. در تصویر زیر که نمونه ای از کارنامه داوطلبان است، وضعیت وی جهت انتخاب رشته در دوره های مختلف از جمله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مشخص شده است. چنانچه شما نیز مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده باشید، در انتهای کارنامه شما کدی تحت عنوان کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد درج خواهد شد که زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ می توانید با این کد اقدام به انتخاب رشته نمایید. عدم درج کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه اولیه آزمون دکتری به معنای این است که شما مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نشده اید.

چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج با مشکلی مواجه شدید، با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الومشاوره تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را ارائه دهند. 

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۹ روز پنجشنبه ۲۸ روردین ۹۹ خواهد بود. از آن جا که نتایج هر ساله ۴ الی ۶ هفته پس از برگزاری آزمون دکتری اعلام شده است، پیش بینی می شود امسال نیز نتایج نهایتا ۴ الی ۶ هفته پس از برگزاری آزمون یعنی حدودا اواخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد ماه نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ منتشر خواهد شد. البته فعلا سازمان سنجش، اطلاعیه ای در خصوص تاریخ انتشار نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد منتشر نکرده است. به محض تعیین تکلیف زمان انتشار نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ این مطلب بروزرسانی خواهد شد. درضمن با عضویت در کانال تلگرام دکتری مرکز الومشاوره نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار مربوط به آزمون دکتری ۹۹ از جمله زمان انتشار نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ باشید. 

کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۹

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد، چنانچه در انتهای کارنامه آزمون دکتری، کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد درج شده باشد، یعنی شما مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شده اید. در واقع جهت شرکت در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال ۹۹ باید علاوه بر اطلاعات کارت اعتباری انتخاب رشته (شناسه و رمز پرداخت که پس از واریز هزینه در سامانه به شما ارائه می شود) و کدملی ، شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد که عددی ۷ رقمی است را نیز دارا باشید. با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته می توانید وارد سامانه انتخاب رشته شده و مراحل انتخاب رشته را آغاز نمایید.

انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۹

چنانچه طبق کارنامه منتشر شده در زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۹ مجاز به انتخاب رشته شناخته شده اید، می بایست در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ که به احتمال زیاد اوایل خرداد ماه خواهد بود، به سایت azmoon.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اقدام نمایید. پس از ورود به سایت مذکور بر روی لینک مربوط به “خرید کارت اعتباری ثبت نام”  در صفحه اول سامانه کلیک کنید. در مرحله بعدی هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۹ را پرداخت کرده و سپس شناسه و رمز عبور را دریافت نماید. سپس مجددا بر روی لینک ”انتخاب رشته دکتدی تخصصی آزاد ۹۹″ کلیک کنید. سپس اطلاعات درخواستی (شناسه، رمز پرداخت، کد دسترسی یه انتخاب رشته، کد ملی) را وارد کنید . در گام بعدی کدرشته محل های مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته وارد نمایید. پس از تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۹ ، سایت یک کد رهگیری به هر داوطلب می دهد و شما می بایست این کد را تا پایان مراحل آزمون دکتری ۹۹ نزد خود نگه دارید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان دانشگاه آزاد :

زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد
هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
شهریه دکتری دانشگاه آزاد
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

[phdtel]

[contact_info title= “انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰”] پس از برگزاری آزمون دکتری ، داوطلبان در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.