خانه / انتخاب رشته مجازی / انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد-الومشاوره

انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد

انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد
[contact_info title= “انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد”]

انتخاب رشته یکی از مراحل فرایند پذیرش در دانشگاه ها می باشد و این مرحله در تمامی مقاطع تحصیلی انجام می شود . مرحله انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بسیار حساس تر و نیازمند توجه بیشتر نسبت به مقطع کارشناسی می باشد . یکی از دلایل حساسیت این مرحله ظرفیت پایین دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو و تعداد بالای متقاضیان برای قبولی در مقطع کارشناسی ارشد می باشدکه رقابت را تنگاتنگ و حساس می کند ، تخمین رتبه در مقطع کارشناسی ارشد یکی از مواردی است که خیلی از موسسات و مراکزمشاوره  تحصیلی باید به آن توجه کنند و بینش کافی در این خصوص را به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد بدهند برای حل این مسله مرکز تخصصی الو مشاوره یک نرم افزار تخمین رتبه پیشرفته طراحی کرده است که متقاضیان بتوانند یک شبیه سازی از انتخاب رشته واقعی خود را به دست آورند برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته می توانید شانس قبولی خود را در رشته محل های مختلف در سه بازه بدبینانه ، منطقی و خوشبینانه مشاهده نمایید

نحوه انتخاب رشته صحیح در مقطع کارشناسی ارشد ۹۹

 انتخاب رشته معمولا هم زمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹، آغاز می شود. هر داوطلب آزمون کارشناسی ارشد که طبق کارنامه کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته شده اند، تنها حق انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل از لیست رشته محل های ارائه شده در دفترچه را دارا می باشد . ۱۰۰ انتخاب قطعا فرصت خوبی برای داوطلبان است که تمامی انتخاب های خود را در فرم انتخاب رشته به ثبت برسانند و سازمان سنجش داوطلبان را در انتخاب رشته محدود نکرده است اما چیزی که باید به آن توجه کرد این مطلب است که این چیدمان ها نباید بدون آگاهی از درنظرگرفتن اطلاعات کارنامه  شما باشد . تاکید می کنیم در فرایند انتخاب رشته از افراد باتجربه و آگاه مشورت و راهنمایی بخواهید و از نرم افزارهای آنلاین و پیشرفته مانند آن چه برروی سایت قرار داده ایم و تمامی داوطلبان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند استفاده نمایید.

نرم افزار تخمین رتبه

نرم افزار تخمین رتبه طراحی شده از سوی متخصصان مرکز الو مشاوره بسیار پیشرفته است . و درصد خطا را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد و همچنین این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند که بتوانند شانس قبولی خود را دانشگاه های مختلف بسنجند. این نرم افزار ازسوی مهندسان آگاه در این زمینه و با در دست داشتن نمونه کارنامه های واقعی که پذیرفته شدگان سالهای گذشته در اختیار آنان قرار دادند توانستند دست به طراحی این نرم افزار بزنند و اسباب راحتی داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد را فراهم کنند.

فرایند چیدمان رشته ها در انتخاب رشته مجازی

مجموعه انتخاب هایی که در این نرم افزار دراختیار داوطلب قرار می گیرد براساس درصد احتمالی است که داوطلب ممکن است در این رشته-محل پذیرفته شود است و برهمین مبنا انتخابات براساس درصد احتمال پائین، درصد احتمال بالا و درصد احتمال واقع بینانه برای قبولی در رشته  مورد نظر است

 انتخاب براساس درصد احتمال پائین: شامل انتخاب هایی است که فرد درصد قبول شدنش در آن دانشگاه پایین است و قبولی در این رشته-محل نیاز به رتبه ی بهتری دارد. و شانسی پایینی  برای قبولی در این دانشگاه ها را ندارید

درصد احتمال واقع بینانه: مجموعه انتخاب هایی را در بر می گیرد که فرد به احتمال خیلی زیاد در این رشته پذیرفته می شود و بینش واقع بینانه ای به فرد می دهد.

درصد احتمال بالا: آن دسته از رشته محل هایی را دربر می گیرد که فرد حتما در این رشته پذیرفته می شود چرا که افرادی با رتبه  پایین تر در این رشته محل پذیرفته شدند.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ :

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد
ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد
راهنمای جامع انتخاب رشته کارشناسی ارشد
سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری
اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سراسری

[arshad]

[contact_info title= “انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید…

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.