خانه / کارشناسی ارشد / سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

[contact_info title= “سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد”] 

اولین قدم پس از  اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ، بررسی کارنامه و انجام انتخاب رشته می باشد. انتخاب رشته کارشناسی ارشد  با وارد کردن اطلاعات در سامانه انتخاب رشته انجام می گیرد. مجاز شدگان پس از اعلام نتایج و انتخاب رشته های مورد علاقه خود از دفترچه انتخاب رشته ، می بایست در زمان های مقرر شده توسط سازمان سنجش آموش کشور و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب رشته خود در دانشگاه های سراسری و آزاد اقدام نمایند.

داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا برای رفع ابهامات خود در هر مرحله از انتخاب رشته می توانند از هر جای ایران با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی بهره مند شوند.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری از طریق سایت sanjesh.org و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد.

سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۹

متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری کشور اعم از روزانه ، غیر انتفاعی ، نوبت دوم ، پیام نور و پردیس خودگردان باید برای دانلود دفترچه و تکمیل فرم انتخاب رشته ارشد ۹۹ به سایت انتخاب رشته مراجعه نمایند. آدرس سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ همان سایت sanjesh.org می باشد و تمامی مراحل بعدی این آزمون همانند مشاهده  و اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد سراسری ۹۹ از طریق همین سایت صورت می پذیرد. لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته بر روی سایت مذکور قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند در صورت داشتن تمامی شرایط مندرج در این دفترچه ، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته محل مورد علاقه با توجه به رشته امتحانی خود اقدام نمایند.
داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق فعال شدن لینک انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری ۹۹  مطالب سایت الومشاوره را دنبال کنند.

سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۹۹

پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ داوطلبان می بایست رتبه و تراز مندرج در کارنامه خود را بررسی کرده و فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را به صورت مجزا از فرم انتخاب رشته ارشد سراسری ۹۹ تکمیل کنند . آدرس سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  ، azmoon.org می باشد و تمامی مراحل باقی مانده از آزمون ارشد برای داوطلبان این دانشگاه از طریق همین سایت انجام خواهد شد.
لینک واریز هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته بر روی سایت مذکور قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند در صورت داشتن تمامی شرایط مندرج در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه ، نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه با توجه به رشته امتحانی خود اقدام نمایند.
در حال حاضر لینک انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فعال نشده است اما به محض فعال شدن در این مطلب قرار داده می شود اما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق عضو کانال تلگرام الومشاوره شده و از آخرین اخبار تحصیلی مرتبط مطلع شوید.

داوطلبان جهت دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد باید به سایت های مذکور مراجعه نموده و آن ها را دریافت نمایند سپس با اطلاع از رشته محل های ارائه شده و هم چنین ظرفیت هر یک از رشته ، انتخاب رشته خود را در سایت های sanjesh.org و azmoon.org انجام دهند. انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری بدون واریز هزینه ولی انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد با واریز هزینه همراه است و داوطلبان باید پس از ثبت کد رشته محل و تایید نهایی ، از شماره پیگیری ارائه شده توسط سامانه پرینت تهیه نمایند و آن را تا زمان پذیرش در دانشگاه نزد خود حفظ نمایند.

سوالات متدوال داوطلبان

  • آیا در حال حاضر لینک انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۹۹ در سایت سنجش فعال است ؟

خیر ، زمان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در اواخر خرداد ماه می باشد و لینک انتخاب رشته نیز در همان زمان فعال خواهد شد.

  • آدرس سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۹۹ چه می باشد ؟

داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند.

  • داوطلبان برای انتخاب رشته ارشد سراسری مجاز به انتخاب چند کد رشته محل هستند ؟

هر یک از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل متناسب با گروه آزمایشی خود در دانشگاه های سراسری هستند.

  • داوطلبان برای انتخاب رشته ارشد آزاد مجاز به انتخاب چند کد رشته محل هستند ؟

هر یک از داوطلبان مجاز به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل متناسب با گروه آزمایشی خود در دانشگاه های آزاد هستند.

  • برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری باید به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

از طریق مراجعه به سایت sanjesh.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دانلود کنید.

  • برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد باید به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

از طریق مراجعه به سایت azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دانلود کنید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
ثبت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد
ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.