خانه / کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۹
کارت-ورود-به-جلسه-کارشناسی-ارشد-99

کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۹

کارت-ورود-به-جلسه-کارشناسی-ارشد-99
[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۹”]

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ ۲۳ مهر ماه ، زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد مشخص شد و براساس این اطلاعیه داوطلبانی که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد را از تاریخ ۱۶ الی ۲۵ آذر ماه ۹۸ انجام داده اند ، می توانند برای حضور در آزمون که در روز های پنج شنبه و جمعه به تاریخ ۲ و ۳ lمرداد ماه ۹۹ برگزار می شود، اقدام نمایند. بر اساس بند فوق مشخص می شود که داوطلبانی که ثبت نام انجام نداده اند مجاز به حضور و شرکت در آزمون نخواهند بود.

[point1 title= “آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد در اوایل مرداد ماه برگزار می شود و همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای حضور در آزمون الزامی است”]

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

یکی از شرایط حضور در حوزه امتحانی آزمون ارشد، همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر است و داوطلبی که فاقد کارت باشد ، اجازه ورود به محل امتحان را نخواهد داشت.
لینک دانلود کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سنجش فعال می شود و داوطلب می تواند طبق راهنمای زیر آن را دانلود نماید.

  • وارد شدن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  • انتخاب گزینه “کارشناسی ارشد” از منوی سمت راست سایت
  • کلیک بر روی لینک “کارت ورود به جلسه آزموت کارشناسی ارشد”
  • وارد کردن یکی از اطلاعات خواسته شده و تهیه پرینت کارت
  1. شماره پرونده + کد ملی + سال تولد
  2. شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام

با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، برای کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد یک کارت ورود به جلسه مشترک منتشر می شود.

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

داوطلبانی که تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ فارغ التحصیل شده اند باید معدل فارغ التحصیلی خود را در سامانه سنجش وارد نمایند و هم چنین داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۹ فارغ التحصیل می شوند می بایست میانگین نمرات خود را تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۸ در سامانه درج نمایند.

توجه داشته باشید که حتما معدل خود را در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ویرایش نمایید زیرا اگر در مراحل بعدی آزمون، مغایرتی در اطلاعات مشاهده می شود داوطلب از ادامه فرایند آزمون حذف شده و بر اساس مقررات با او برخورد خواهد شد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

چنانچه پس از دریافت کارت ورود به جلسه مشاهده کردید برخی از اطلاعات درج شده بر روی آن با اطلاعات شما هم خوانی ندارد ، لازم است برای اصلاح آن ها اقدام نمایید.
اصلاح برخی از نواقص کارت از جمله اطلاعات فردی، شماره داوطلبی، شماره پرونده، کد و نام رشته امتحانی، معدل مقطع کاردانی و کارشناسی، تاریخ و محل فارغ التحصیلی کارشناسی و سهمیه از طریق سامانه اینترنتی سازمان سنجش قابل حل و پیگری است و برای رفع این مشکلات داوطلب باید پس از دریافت کارت ورود به جلسه بر روی لینک ویرایش اطلاعات کارت کلیک کند و اطلاعات اشتباه را تصحیح نماید.
داوطلبانی که سهمیه رزمندگان یا ایثارگری دارند لازم است پس از ویرایش اطلاعات در سایت سنجش برای اطمینان خاطر به ارگان های ذیربط مراجعه کنند تا اطلاعاتشان در دسترس سازمان سنجش قرار بگیرد.
برخی از اشتباهات که شامل مغایرت در زبان خارجی امتحانی، مغایرت در جنسیت، مغایرت در نوع معلولیت و هم چنین مشکلات عکس از طریق سایت سنجش رفع نمی شود و باید داوطلب شخصا به صورت حضوری به باجه های رفع نقص مراجعه نماید. آدرس دقیق باجه های رفع نقص همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.
پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در روز های ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه، نتایج اولیه تحت عنوان کارنامه آزمون کارشناسی ارشد منشتر می شود که هر داوطلب باید بر اساس این کارنامه نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نماید. انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org و انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری از طربق سایت sanjesh.org انجام می گیرد و نتایج انتخاب رشته نیز از طریق همان سایت های مذکور اعلام می شود.

جهت دریافت آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ کلیک کنید.

(به محض انتشار آدرس باجه های رفع نقص، لینک بالا فعال خواهد شد.)

سوالات متدوال داوطلبان

  • آیا برای داوطلبانی که در دو کد رشته امتحانی شرکت کرده اند دو کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد منتشر می شود ؟

بله ، برای این داوطلبان دو شماره داوطلبی در نظر گرفته می شود که بر اساس آن باید در جلسه آزمون حضور یابند.

  •  آیا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ می توانند اطلاعات مهم خود نظیر معدل را ویرایش نمایند.

  • حوزه امتحانی مندرج روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ بر چه اساسی تعیین می شود ؟

داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ حوزه امتحانی خود را انتخاب می کنند.

  • آیا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد یکی است ؟

بله ، کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ به صورت جامع و یکپارچه برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برگزار می شود.

  • آیا امکان شرکت در دو کد رشته امتحانی کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ می توانند دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور انتخاب کرده و در آزمون مربوطه شرکت نمایند.

[arshad]

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.