خانه / دانشگاه پیام نور / دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 99

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 99[contact_info title= “دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹”]

دانشگاه پیام نور در تمامی گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان به صورت بدون کنکور و در دوره مهر و بهمن ماه داشنجو جذب می نماید و علاقمندان می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی در هریک از رشته های ارائه شده ثبت نام کنند. با توجه به اتمام زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور برای ورودی مهرماه ، داوطلبانی که بنا به هردلیلی موفق به انجام ثبت نام خود نشده اند ، می توانند برای ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی (بهمن ماه) اقدام کنند. برای پذیرش در ترم بهمن ماه نیز دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از سوی سازمان سنجش منشتر می شود و داوطلبان می بایست مطابق مراحل ذکر شده در دفترچه ثبت نام خود را انجام دهند. بنابراین مطالعه دفترچه بر همه داوطلبان لازم است که در ادامه مطلب می توانید از طریق لینک قرار داده شده ، آن را دانلود و بررسی نمایید.

[point1 title= “دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود “]

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام جدید ، مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی می باشند می تواند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را انجام دهند و نکته قابل ذکر این است که رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور فقط در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود. لیست رشته های ارائه شده برای مقطع کارشناسی پیوسته در ورودی بهمن ماه ، در دفترچه ثبت نام زیر قرار داده شده است. علاوه بر آن شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام نیز در این دفترچه قید شده است.

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه ، لینک فوق فعال می شود)

اصلاحیه دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه ، لینک فوق فعال می شود)

توجه داشته باشید که در چند سال اخیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری به صورت مشترک و همزمان انجام می گیرد و رشته های بدون کنکور در یک دفترچه مشترک به نام دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری منتشر می شود.

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه

داوطلبان جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ برای ترم بهمن ماه ، باید منتظر اطلاعیه های سازمان سنجش باشند تا از زمان ثبت نام مطلع گردند. معمولا دو الی سه روز قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار داده می شود. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ، به صورت حضوری انجام می شود ، به این صورت که علاقه مندان در موعد مذکور ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور را تهیه می کنند و سپس به واحد دانشگاهی مورد نظر مراجعه می نمایند تا فرایند ثبت نام خود را به صورت مشروط انجام دهند. داوطلبانی که پس از ثبت نام در رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه پیام نور ، در هیچ یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته نشوند ، می توانند برای مهر ماه سال آینده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در موعد مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

سوالات متدوال داوطلبان

  • دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه چه زمانی منتشر می شود ؟

دفترچه ثبت نام عمولا دو الی سه روز قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار داده می شود

  • برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه باید چه اقدامی انجام دهیم ؟

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ، در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری قرار داده شده است.

  • دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور توسط چه سایتی منتشر می شود ؟

داوطلبان برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹
ثبت نام و شرایط ورود به دانشگاه پیام نور
مشاوره و راهنمای ثبت نام دانشگاه پیام نور 
شهریه کارشناسی ، ارشد و دکتری پیام نور
ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی
زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور

[banner]

[contact_info title= “دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با در نظر گرفتن این موضوع که در حال حاضر پذیرش بالغ بر ۸۵ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.