خانه / دانشگاه پیام نور / زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

[contact_info title= “زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور”]

تحصیل در دانشگاه پیام نور به دو روش امکان پذیر است ؛ داوطلبان هم از طریق شرکت در کنکور سراسری به صورت با آزمون و هم از طریق ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور را خواهند داشت. داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور را دارند لازم است از رشته های بدون آزمون ارائه شده در این دانشگاه اطلاع داشته باشند. بنابراین لازم است دفترچه مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه را تهیه کرده و مورد مطالعه قرار دهند و سپس در زمان مقرر برای ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. با مطالعه ادامه مطلب می توانید علاوه بر اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور ، دفترچه راهنمای ثبت نام را نیز دانلود و مطالعه کنید.

[point1 title= “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و نحوه ثبت نام نیز ممکن است به صورت اینترنتی و یا حضوری باشد “]

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور مهر ماه ۹۹

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر ماه رو دارند باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور برای اطلاع از زمان ثبت نام این دانشگاه باشند.  در سال گذشته زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی مهرماه از ۲۰ اسفند آغاز شده و داوطلبان تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال بعد فرصت ثبت نام داشتند و برای سال جاری هنوز اطلاعیه دقیقی منتشر نشده است.
توجه شود که در سال جاری نیز همانند سال گذشته ثبت نام بدون کنکور تمام دانشگاه های سراسری به صورت مشترک و هماهنگ انجام می گیرد و این بدان معناست که داوطلب می تواند در زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ، انتخاب رشته در تمام دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان را انجام دهد.

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۹

دانشگاه پیام نور هر ساله در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، پذیرش بدون کنکور داشنجو را انجام می دهد. رشته های بدون کنکور پیام نور بهمن ماه در دفترچه ثبت نامی توسط سازمان سنجش منتشر می شود و داوطلبانی که به هر دلیلی قصد شروع تحصیل از نیمسال دوم تحصیلی را دارند ، می توانند دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن ماه را دانلود کرده و از رشته های ارائه شده در این ترم تحصیلی مطلع شوند. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ترم بهمن ماه معمولا از اواخر آبان ماه آغاز شده و تا اواسط بهمن ماه ادامه دارد اما برای سال ۹۹ تاریخ ثبت نام مشخص نبوده و لذا شما داوطلبان می توانید با عضویت در کانال تلگرام الو مشاوره و پیگیری اخبار ، از زمان دقیق ثبت نام مطلع شوید.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام تور ۹۹

با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های سراسری می باشد ، بنابراین دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور همان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری می باشد. به عبارتی تمام رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه های دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی و پیام نور در یک دفترچه مشترک قرار داده شده و توسط سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸

 (جهت دریافت فایل ، بر روی لینک فوق کلیک کنید)

اصلاحات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸

(جهت دریافت فایل ، بر روی لینک فوق کلیک کنید)

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

اصلاحات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

علاوه بر دانشگاه پیام نور ، دانشگاه آزاد و علمی کاربردی نیز به صورت بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند و علاقه مندان در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه می توانند ثبت نام و انتخاب رشته خود را در این دانشگاه ها انجام دهند. در همین راستا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی هر یک از لینک های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

مشاوره و راهنمای ثبت نام دانشگاه پیام نور 
ثبت نام و شرایط ورود به دانشگاه پیام نور
ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی
معرفی رشته های بدون کنکور سراسری 
لیست رشته های بدون کنکور سراسری
زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری
شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 

[banner]

[contact_info title= “زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با در نظر گرفتن این موضوع که در حال حاضر پذیرش بالغ بر ۸۵ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.