خانه / کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی می توانند چند روز پیش از برگزاری آزمون، از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ نمایند. علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر در روز برگزاری، ضروری می باشد.

هر ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی می نماید تا در صورت علاقمندی فارغ التحصیلان رشته های دیگر به رشته های پزشکی، بتوانند شانس خود را در قبولی آزمون امتحان کنند. همانطور که گفته شد متقضیان کنکور سراسری علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی موظف هستند، مدرک هویتی دیگری را نیز همراه خود داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ و همچنین نحوه دریافت آن مطالبی ارائه کنیم.

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲”]

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی ک متقاضی ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی هستند، می توانند در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ثبت نام خود را در سایت دانشگاه علوم پزشکی به نشانی education.tums.ac.ir انجام دهند. در ادامه، شرکت کنندگان موظف هستند چند روز قبل از برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. زمان و محل آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد شد.

در سال گذشته آزمون لیسانس به پزشکی در ۵ مرداد ماه در سایت مربوطه منتشر شد. تاکنون زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ مشخص نشده است. به محض منتشر شدن اطلاعیه ای در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه در سال جاری، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ جهت اطلاع از زمان برگزاری این آزمون می توانند مقاله مربوط به زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ را مطالعه نمایند.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی هستند، باید مراحل زیر را برای دریافت کارت ورود به جلسه خود انجام دهند. جزئیات مربوط به زمان و محل برگزاری آزمون بر روی کارت درج شده است.

ورود به سایت  exam.tums.ac.ir

درج ” کد رهگیری ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ” به جای نام کاربری و درج ” کد ملی ” به جای رمز عبور

ورود به پنل مدیریتی داوطلب

انتخاب گزینه ” چاپ کارت ورود به جلسه ” و دریافت فایل کارت

تهیه پرینت کارت ورود به جلسه برای روز آزمون

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

ابتدا سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی exam.tums.ac.ir یا عبارت ” سیستم برگزاری آزمون دانشگاه علوم زشکی تهران ” را در مرورگر خود سرچ کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

در ادامه گزینه ” معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران ”  را انتخاب کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

در این مرحله کد رهگیری ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی را در کادر مربوط به ” نام کاربری ” و کد ملی خود را در فیلد مربوط به ” رمز عبور ” وارد کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

در نهایت گزینه ” چاپ کارت ورود به جلسه ” را انتخاب کرده کارت خود را دریافت نمایید.

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

چنانچه در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در مشخصات فردی و رشته فردی و اطلاعات دیگر اشتباهاتی پیش آمده باشد، می توانید در زمان اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت رفع نقص کارت آزمون خود اقدام کنید.

برای اصلاح سایر اطلاعات باید در زمان های دیگر و پیش از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنید.

زمانی که برای ویرایش اطلاعات از سوی سازمان اعلام می شود، آخرین فرصت برای داوطلبان بوده تا بتوانند برخی اطلاعات خود را ویرایش کنند. پس از گذشت بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان، هیچ تاریخ دیگری جهت اصلاح اطلاعات اعلام نخواهد شد.

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲”]

کلام آخر

در مقاله فوق در رابطه با زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ و همچنین مراحل دریافت کارت ورود به جلسه ۱۴۰۲ مطالبی ارائه شد. همانطور که گفته شد داوطلبان می توانند حدودا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون، از سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان تحصیلی ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.