خانه / کارشناسی ارشد / سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد
سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸

سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد
سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

[contact_info title= “سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد”]

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱/۲۸ و جمعه مورخ ۹۹/۱/۲۹ برگزار خواهد شد. در مقالات قبلی به مواردی همچون زمان و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۹ پرداخته ایم. از آن جا که هر ساله پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، داوطلبان شرکت کننده در آزمون طی تماس با کارشناسان مرکز الومشاوره پیگیر سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد، زمان و نحوه انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هستند، قصد داریم در این مطلب به معرفی سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ و هر آن چه که به اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ مربوط است، بپردازیم.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

همانطور که واقف هستید، مجری و برگزار کننده آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش آموزش کشور بوده و داوطلبان علاوه بر انجام امور ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد، جهت مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد (اولیه و نهایی) نیز می بایست به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. برای مشاهده اعلام نتایج می بایست به شیوه زیر عمل نمایید :

  • وارد وبگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش(sanjesh.org) شوید.
  • در منوی سمت راست صفحه بر روی لینک کارشناسی ارشد کلیک کنید.

  • بر روی لینک کارنامه اولیه و یا نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته کلیک کرده و پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود، وارد حساب کاربری خود شده و نتایج را مشاهده نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

در ابتدا لازم به ذکر است که کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد چند سالی است که با یکدیگر ادغام شده است و تمامی داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نموده اند، حتی داوطلبان دانشگاه آزاد جهت مشاهده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد می بایست به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. در رابطه با زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد نیز لازم به ذکر است که حدودا ۴ الی ۶ هفته پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ یعنی اواخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد ماه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ منتشر خواهد شد. به محض اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

پس از انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد و اطلاع داوطلبان از رتبه اکتسابی خود در آزمون کارشناسی ارشد، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، اقدام به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و یا دانشگاه آزاد می نمایند. از آن جا که نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اواخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد ماه منتشر خواهدا شد، بنابراین زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد اوایل خرداد ماه خواهد بود. در نتیجه زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ نهایتا یک ماه پس از انتخاب رشته کارشناسی ارشد خواهد بود. لازم به ذکر است که نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اندکی پس از انتشار نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد. به محض اطلاع از تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ این مطب بروزرسانی خواهد شد.

اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری ۹۹

این امکان وجود دارد که داوطلبان پس از دریافت کارنامه خود به نتایج آزمون اعتراض داشته باشند، در این خصوص باید بگوییم که امکان اعتراض وجود دارد.

برای این کار در قدم اول باید وارد سایت سازمان سنجش شده و همانند تصویر بر روی گزینه ارسال درخواست کلیک کنید.

با کلیک بر روی گزینه “عضویت در سایت” فرمی همانند تصویر برای شما به نمایش در خواهد آمد ، که بایستی با دقت به تمام سوالات آن پاسخ دهید.

 

 

پس از اتمام مراحل فوق و تایید آن نام کاربری و رمز عبور به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. که با استفاده از این نام کاربری و رمز عبور می توانید برای ثبت درخواست خود باید مجددا به صفحه اول سیستم پاسخگویی بازگردید و بر گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

در این مرحله می بایست گزینه “درخواست جدید” را از سمت راست منوی اصلی را انتخاب نموده و وارد صفحه جدیدی شوید که در آن باید نوع آزمون و سال برگزاری آن را مشخص نموده و سپس گزینه جستجو را انتخاب کنید تا تصویر ذیل برای شما به نمایش دربیاید.

در این گام می توانید بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک نموده و درخواست خود را به ثبت برسانید.

نکات مهم پیرامون ارسال درخواست از طریق سیستم پاسخگویی

  1. آدرس ایمیل هر داوطلب باید مختص به خود او باشد چرا که چند کاربر نمی توانند از یک آدرس الکترونیکی استفاده کنند.
  2. به دلیل عدم امکان ویرایش هنگام ثبت متن درخواست کاملا دقت کنید که اشتباهی وجود نداشته باشد. در غیر این صورت درخواست شما بررسی نمی شود.
  3. دقت کنید که در هنگام عضویت در سایت سازمان سنجش (سیستم پاسخگویی) زبان کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید.
  4. آدرس ایمیل باید فعال باشد چرا که نام کاربری و رمز عبور به همان پست الکترنیکی ارسال خواهد شد.

داوطلبانی که در ارسال درخواست از طریق سیستم پاسخگویی با مشکل و ایراداتی مواجه شدند، مشاوران ما در مرکز الو مشاوره پاسخگوی این عزیزان خواهد بود.

[arshad]

[contact_info title= “سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد”] 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.