خانه / کارشناسی ارشد / ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰
ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-1400

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-1400

[contact_info title= “ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰”]

افراد بسیار زیادی داوطلب شرکت در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰ هستند. به همین دلیل طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره سوالاتی را در رابطه با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ مطرح می کنند. از این رو بر آن شدیم تا در این مطلب پاسخگوی متداول ترین سوالات داوطلبان همچون زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰، شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و … باشیم. بنابراین توصیه می کنیم چنانچه شما نیز داوطلب شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ هستید، این مطلب را تا انتها و با دقت مطالعه فرمایید. در پایان نیز چنانچه سوالی باقی ماند، می توانید با مرکز مشاوره الو مشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز، اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

[point1 title= “ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی در اواخر بهمن ماه آغاز می شود و داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه نمایند.”]

زمان و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می شود. بنابراین می بایست در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه نمایید و از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک کنید.

سپس در زیر منوی باز شده، بر روی گزینه “ارشد” کلیک کنید.

سپس با وارد شدن به صفحه “کارشناسی ارشد” گزینه “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون” را انتخاب نمایید.

در مرحله بعدی گزینه “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون” را انتخاب کنید. در این مرحله پس از مطالعه تمام نکات ذکر شده و تایید آن ها، کد ملی خود را جهت ورود به صفحه ثبت نام وارد نمایید و بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید. پس از درج کد ملی، باید هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را پرداخت نمایید و برای واریز هزینه باید بر روی عبارت “پرداخت الکترونیکی” کلیک کنید و هزینه درخواستی را واریز نمایید. اطلاعات خواسته شده را (نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، نام پدر و …) در قسمت های تعیین شده درج کنید. سپس اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را (شماره کارت ، رمز دوم اینترنتی ، کد CVV2 ، تاریخ انقضای کارت و … ) را درج نمایید و هزینه را برای یک رشته امتحانی واریز کنید.

“لازم به ذکر است که چنانچه متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی آزمون ارشد علوم پزشکی هستید ، باید هزینه آزمون را به صورت جداگانه برای رشته امتحانی دوم نیز واریز نمایید. پس از پرداخت هزینه ، مجددا وارد سامانه شوید و با وارد نمودن کد ملی خود در فیلد مربوطه ، فرم تقاضانامه مربوط به ثبت نام را مشاهده خواهید کرد.”

در رابطه با زمان ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰ نیز لازم به توضیح است که ثبت نام اواخر بهمن ۹۹ در یک بازه زمانی ۷ الی ۱۰ روزه انجام خواهد شد. البته فعلا تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت باشید.

📢 طبق اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی ، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ در بازه زمانی ۲۹ بهمن لغایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ انجام خواهد شد .

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تنها در صورت داشتن شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون خواهند بود. در این بخش به ذکر برخی از شرایط مهم خواهیم پرداخت. پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع از شرایط دفترچه را دانلود و مطالعه نمایید.

  1. داشتن مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی گروه پزشکی و یا مدارک بالاتر متناسب با رشته امتحانی مورد نظر
  2. دانشجویان سال آخر که متقاضی ثبت نام هستند، می بایست تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ فارغ التحصیل گردند.
  3. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد جهت شرکت در این آزمون می بایست تا پایان مهلت ثبت نام از تحصیل انصراف قطعی دهند.
  4. پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ را نخواهند داشت.
  5. دانشجویان کارشناسی ارشد که از تحصیل محروم یا از ادامه تحصیل منصرف شده اند پس از تسویه حساب با دانشگاه محل تحصیل خود می توانند مجددا در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند.

مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • اسکن یک قطعه عکس ۴ * ۳
  • اسکن اصل شناسنامه
  • اسکن کارت ملی
  • اطلاعات شناسنامه ای شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، محل صدور ، جنس ، تاهل ، تابعیت ، دین ، داوطلب چپ دست ، کد ملی ، تاریخ تولد ، استان محل تولد ، شهر/شهرستان محل تولد ، آدرس محل سکونت ، کدپستی ۱۰ رقمی ، شماره تلفن همراه ، تلفن ثابت ، پست الکترونیک ، وضعیت نظام وظیفه و نوع معلولیت
  • اطلاعات تماس شامل آدرس پستی ، تلفن ثابت ، تلفن همراه و پست الکترونیکی شامل مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی دوره کارشناسی ، تاریخ شروع به تحصیل دوره کارشناسی ، تاریخ فراعت از تحصیل ، معدل مقطع دوره کارشناسی ، دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ، شهر محل امتحان ، نام رشته امتحانی اول ، نام رشته امتحانی دوم (در صورت شرکت در دو مجموعه امتحانی) و ..
  • اطلاعات سهمیه ای شامل نوع سهمیه ، نوع سازمان ، کد ایثارگری ۱۲ رقمی ، کد ملی فرد رزمنده ، مدت حضور در جبهه رزمنده و…

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت :

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
لیست رشته های مجاز شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

[arshad]

[contact_info title= “ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.