خانه / انتخاب رشته کنکور سراسری / آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان ۹۸-۹۹ در منطقه ۱ و ۲ و ۳
آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان 98 -99 در منطقه 1 و 2 و 3
آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان 98 -99 در منطقه 1 و 2 و 3

آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان ۹۸-۹۹ در منطقه ۱ و ۲ و ۳

آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان

همانطور که میدانید پزشکی یکی از رشته های زیر گروه یک تجربی است که هر ساله از طریق کنکور سراسری اقدام به جذب دانشجو می کند . متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی می توانند با برنامه ریزی دقیق و انجام آگاهانه انتخاب رشته کنکور ۹۸ رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۸ در رشته محل دلخواه خود قبولی را کسب کنند  . بررسی آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان ۹۷ – ۹۸ داوطلبان کنکور سال گذشته ، یکی از مواردی است که در انتخاب رشته کنکور سراسری علاقه مندان به تحصیل در رشته پزشکی کمک چشم گیری خواهد کرد.

 در کارنامه اولیه کنکور سراسری رتبه های داوطلب در هر زیرگروه و سایر اطلاعات در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و شما می توانید با مقایسه این اطلاعات با رتبه خود در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری دقت بیش تری کنید .

در همین راستا گروه مشاوره تحصیلی الومشاوره در این مقاله قصد داردیم  دانشگاه های پردیس خودگردان پذیرنده رشته پزشکی در کنکور سراسری ۹۷ – ۹۸ و آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان ۹۸-۹۹ در منطقه ۱ و ۲ و ۳ را در اختیار شما قرار دهیم .

دانشگاه های پردیس خودگردان پذیرنده رشته پزشکی در کنکور سراسری ۹۷ – ۹۸

از دانشگاه های سراسری پزشکی که در دوره پردیس خودگردان اقدام به جذب دانشجو میکند می توان دانشگاه علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی شهید بهشتی ، علوم پزشکی مازندران ، علوم پزشکی شیراز،علوم پزشکی جندی شاپور ، تبریز ، علوم پزشکی اصفهان ، علوم پزشکی بابل و … را نام برد .

متقاضیان کنکور ۹۸ برای اطلاع دقیق از دانشگاه های مختلف دوره پردیس خودگردان می بایست دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۸را مطالعه نمایند .

همچنین ببینید

راهنمای نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش ۱۴۰۲

سازمان سنجش و آموزش کشور برای سهولت انجام فرایند انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری، نرم …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.