خانه / کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸
کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98 الو مشاوره
کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98 الو مشاوره

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

با توجه به اینکه به زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد نزدیک هستیم ، لذا لازم دانستیم درباره کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد توضیحات لازم را دهیم. بنابراین اگر شما داوطلب برای این مقطع تحصیلی هستید ، بهتر است این مقاله را که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است ، تا پایان دنبال کنید.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه

با توجه به اینکه زمان برگزاری آزمون از ۵ و ۶ اردیبهشت به ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه به تعویق افتاد ، داوطلبان می بایست ۳ الی ۵ روز قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. داوطلبان می توانند جهت دریافت مجوز امتحانی خود به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شخصی خود وارد پورتال آموزشی خود شده و کارت ورود به آزمون خود را دریافت کنند. نکته قابل توجه این است که از شرایط ورود به جلسه کنکور ، داشتن مجوز امتحانی به همراه کارت ملی و یا شناسنامه می باشد . در صورتی که داوطلب هریک از مدارک بالا را به همراه خود نداشته باشد ، از حضور او به جلسه آزمون جلوگیری می شود.

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

در صورت بروز نقص در کارت ورود به جلسه چه کنیم؟

گاهی تعداد بسیار زیادی از داوطلبان متوجه بروز ایراد در کارت ورود به جلسه خود می شوند. این مشکلات از قبیل عدم آپلود عکس داوطلب ، نام و نام خانوادگی ( پسوند و پیشوند نام خانوادگی داوطلب) شماره ملی و… می باشد. برای این منظور ، باجه های رفع نقص در جدولی که بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد ، منتشر می شود. داوطلبان در صورت بروز هرگونه مشکل ،با در دست داشتن کارت ملی و یا شناسنامه خود و دو قطعه عکس به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و ایرادات به وجود آمده را برطرف نمایند.

داوطلبان جهت برنامه ریزی در جمع بندی آزمون کارشناسی ارشد می توانند با مشاوران تحصیلی الو مشاوره در ارتباط باشند.

 

 

 

 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.