خانه / کارشناسی ارشد / کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 98
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 98

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

در این مقاله می خواهیم در خصوص کارت ورود به جلسه ، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و اطلاعات مربوط به آن صحبت کنیم. پس اگر شما داوطلب کنکور سراسری کارشناسی ارشد هستید این مطالب را تا پایان مطالعه نمایید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری کارشناسی ارشد معمولا ۴ الی ۷ روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. داوطلب می بایست به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات ، کارت خود را دریافت نماید و تا زمان برگزاری آزمون کارت در پرونده شخصی خود نگهداری کند ،.بر روی کارت ورود به جلسه اطلاعات شخصی داوطلب (اعم از نام و نام خانوادگی ، رشته تحصیلی داوطلب و …) و زمان برگزاری و مکان برگزاری کنکور سراسری ذکر شده است.داوطلب می بایست در تاریخ تعیین شده و نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی حضور داشته باشد.

نکته خیلی مهمی که داوطلب باید به آن توجه داشته باشد ، پرینت کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی ( کارت ملی یا شناسنامه ) همراه خود داشته باشد. در صورت به همراه نداشتن هر یک از موارد ذکر شده ، از ادامه پاسخگویی به سوالات کنکور ممانعت به عمل خواهد آمد.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

در صورت بروز مشکل در کارت ورود به جلسه چه کار کنیم؟

تعداد زیادی از داوطلبان را داشتیم که با مشاهده کارت ورود به جلسه، متوجه ایراداتی در کارت شده اند. داوطلب می بایست اطلاعات غلط را اصلاح و کارت ورود به جلسه با اطلاعات صحیح را دریافت کند. این ایرادات ممکن است اپلود عکس داوطلب یا اطلاعات ثبت نامی وی باشد. بنابراین سازمان سنجش برای رفع این مشکل ، باجه های رفع نقص را در قالب یک جدول برای داوطلبان مشخص می کنند. داوطلب در زمان تعیین شده به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و خطاهای موجود در کارت خود را برطرف می نماید.

داوطلبان می توانند برای جمع بندی دروس آزمون ارشد رشته مدنظر با مشاوران برتر ما در الو مشاوره در ارتباط باشند.

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.