خانه / کارشناسی ارشد / زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری
زمان-برگزاری-کنکور-کارشناسی-ارشد-سراسری

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری

زمان-برگزاری-کنکور-کارشناسی-ارشد-سراسری

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری”]

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در یک بازه زمانی ۷ الی ۱۰ روزه در اواسط آذر ماه سال ۱۳۹۹ انجام خواهد شد. حال سوال در رابطه با زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۰ به یکی از پرسش های پرتکرار داوطلبان در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره تبدیل شده است. از این رو در ادامه مطلب به تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و تغییرات اعمال شده در تاریخ برگزاری آن و همچنین کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۰ پیشنهاد می گردد.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۰

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آذر ماه سال ۹۹ انجام خواهد شد و طبق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، فروردین ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود. البته سال گذشته تاریخ برگزاری کنکور ارشد به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، تغییر کرد. در حال حاضر نیز تاریخ دقیق برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، تاریخ دقیق از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام کارشناسی ارشد اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع از آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد شوید.

📣 کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ روزهای چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۵ ، پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۶ و جمعه مورخ ۱۴۰۰/۳/۷ برگزار خواهد شد .

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، الزامی است، چرا که اطلاعات بسیار مهمی همچون نام و نام خانوادگی، عکس داوطلب، رشته امتحانی، شماره داوطلبی و … درج می گردد. لازم به ذکر است که از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه به حوزه امتحانی ممانعت خواهد شد. بنابراین حتما در تاریخ مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایید. جهت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی سمت راست گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایید. در ادامه با کلیک بر روی لینک ”دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد“ و درج اطلاعات درخواستی امکان مشاهده و پرینت کارت فراهم خواهد شد. اطلاعات لازم برای دریافت کارت آزمون شامل شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری است که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در اختیار شما قرار گرفته است. در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود مانند شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت تام را فراموش کرده باشید، می توانید با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نمایید. در رابطه با تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز لازم به ذکر است که کارت ورود به جلسه معمولا ۵ الی ۷ روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت مذکور منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به جلسه، اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد.

سوالات متداول داوطلبان در رابطه با آزمون کارشناسی ارشد :

بله به دلیل ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، داوطلبان دانشگاه آزاد نیز در کنکور کارشناسی ارشد سراسری شرکت خواهند کرد و آزمون جداگانه ای برای داوطلبان دانشگاه آزاد، برگزار نخواهد شد.

  • چگونه از آدرس محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد مطلع شویم؟

آدرس حوزه امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ بر روی کارت ورود به جلسه شما درج خواهد شد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه داوطلبان

کنکور کارشناسی ارشد
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
شهریه کارشناسی ارشد
زمان برگزاری آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد
نتایج کنکور کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.