خانه / کارشناسی ارشد / نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸
نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 الو مشاوره
نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 الو مشاوره

نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

با توجه به اینکه به زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ نزدیک هستیم ، لازم دانستیم در خصوص نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد توضیح دهیم. در این مقاله می خواهیم درباره  نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ، باجه های رفع نقص و زمان اعلام نتایج صحبت کنیم. پس اگر شما داوطلب کنکور کارشناسی ارشد هستید بهتر است این مطالب را تا پایان دنبال کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد

همان طور که مستحضر هستید ، کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ، معمولا ۳ الی ۵ روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  منتشر می رشود. داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه به سایت مذکور مراجعه کرده و از قسمت سمت راست صفحه، گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب کرده و سپس با وارد کردن اطلاعات شماره پرونده و داوطلبی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.در صورت نداشتن اطلاعات شماره پرونده و یا داوطلبی می توانید از طریق سیستم پاسخگویی آن را دریافت نمایید. و یا برای دریافت اطلاعات با مشاوران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

تعدادی از داوطلبان در هنگام مشاهده کارت ورود به جلسه خود ، متوجه ایراداتی در مجوز امتحانی خود می شوند. لذا سازمان سنجش برای رفع این ایرادات وارده ، باجه های رفع نقصی را در تمامی استان ها مشخص نموده تا داوطلبان در جهت رفع اشکال موجود در کارت خود بر آیند.

این اشکالات از قبیل عدم آپلود عکس ، نادرست وارد نمودن اطلاعات داوطلب از جمله نام و نام خانوادگی و شماره ملی و… می باشد.

داوطلبان جهت اطلاع از باجه های رفع نقص می توانند با مشاوران برتر الو مشاوره در تماس باشند.

در زمان آزمون ، داوطلبان توجه داشته باشند که مجوز امتحانی خود ، کارت ملی و یا شناسنامه خود را همراه داشته باشند. به همراه نداشتن هریک از موارد یاد شده باعث جلوگیری از حضور داوطلب به جلسه امتحان می باشد و مسئولیت این موضوع بر عهده داوطلب خواهد بود.

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

طبق جدول زمان بندی مندرج در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد ، نتایج در دو مرحله اعلام خواهد شد. نتایج اولیه در اواسط مرداد ماه و نتایج نهایی در دهه اول شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

داوطلبان جهت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد می توانند با مشاوران الو مشاوره در این زمینه مشورت کنند.

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.