خانه / کاردانی فنی حرفه ای / ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای

ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای

ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
[contact_info title= “ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای”] 

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه های فنی و حرفه ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه های غیر انتفاعی ۹۸ تغییر کرد که این اصل بر اساس مصوبه جلسه پانزدهم شورای سنجش و پذیرش می باشدو در برخی از رشته ها از طریق شرکت در کنکور و بعضی از رشته ها بدون کنکور دانشجومی پذیرد.

فارغ التحصیلانی که قصد ادامه تحصیل در زیر شاخه های رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش در سال ۹۸ را دارند نظیر رشته‌ های الکتروتکنیک ، شبکه و نرم افزار ، تأسیسات مکانیکی ، تربیت بدنی ، صنایع غذایی ، حسابداری ، گرافیک ، مکانیک خودرو و نقشه کشی معماری مقطع کاردانی پیوسته میبایست به ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای بپردازند ودر کنکور فنی و حرفه ای ۹۸ شرکت نمایند  و در رشته های دیگر با توجه به  معدل دیپلم وسوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند .

در حال حاضر دانشگاه آزاد برخلاف سال های گذشته که از طریق کنکور کاردانی دانشجو می پذیرفت اکنون تحصیل در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد در کلیه رشته ها بدون کنکور است .

انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای ۹۸

متقاضیان حضور در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای باید رشته محل های مد نظر خود را می بایست زمان ثبت نام مشخص نمایند .

نکته قابل توجه این است که در سال ۹۸پذیرش دانشجو در رشته محل های کنکور کاردانی فنی وحرفه ای در برخی از رشته محل ها با کنکور و در دیگر رشته های کاردانی فنی و حرفه ای بدون کنکور بوده است وبراساس معدل دیپلم و سوابق تحصیلی می باشد  ولی این داوطلبان”داوطلبان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای” باید انتخاب رشته محل های خود را انجام دهند .

اگر در انتخاب  رشته کاردانی فنی و حرفه ای ۹۸ به مشکل برخورده اید می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره بپرسید واز خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره استفاده نمایید .

[banner]

[contact_info title= “ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹”] ثبت نام کنکور …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.